Feel Free To Fly Contest : Barangan Body Shop Untuk Dimenangi

 Ok!! mood contest kembali lagi. Saja suka-suka tanpa ada paksaan. Click pada banner untuk keterangan lanjut. Hadiah pun agak menarik, sekadar mencuba. Kalau ada rezeki tu, Alhamdulillah la. Setiap pertandingan, pasti ada hadiahnya. Inilah hadiah yang menjadi rebutan:

1 x 1st Prize : Barangan THE BODY SHOP bernilai RM100.00

1 x 2nd Prize : Barangan THE BODY SHOP bernilai RM 60.00

1 x 3rd Prize : Barangan THE BODY SHOP bernilai RM 40.00

LOMPAT LEBIH LENTIK

Gambar ini baru diambil semasa "Majlis Perkahwinan Apityan" bulan ni. Rumahnya betul-betul menghadap Pantai Murni. Terima kasih juga untuk model yang dipaksa melompat. hehe!! Boleh kan menggunakan gambar member, asalkan melompat?

Jom la sama-sama join contest ni,
# TRA

12 comment on Feel Free To Fly Contest : Barangan Body Shop Untuk Dimenangi :

athirah said... on 27 December, 2010

alamak.. too bad... xde gmbr melompat ;(

mie said... on 27 December, 2010

sama la,
tapi untuk gambar member dibenarkan...

Puteri Iqa Izyan said... on 27 December, 2010

kontest lompat2 ke?
ish3..

huhuhu

mie said... on 27 December, 2010

yup!!
cuma lompat...

~Eizny Ejan~ said... on 27 December, 2010

gmbo melompat ek??? ishh ase cam xde.. :)

mie said... on 27 December, 2010

sempat lagi nak pergi bergambor ni..
heheee

mr.F said... on 27 December, 2010

nice pic bro! tengs sebab sudi join n all the best ya !

mie said... on 27 December, 2010

ur welcome..
kira dah approved la ni..

mr.F said... on 27 December, 2010

DAH~

MAPPIAU said... on 27 December, 2010

waaaa nak kene lompat toing toing huhuhu, okeh2 akan di ambil ini tag tenkiu huhuhu

mie said... on 27 December, 2010

mr f!!thankz...

mie said... on 27 December, 2010

mappiau!!!
bagus bagus....
siapa agaknya yang melompat...

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new