:: perkahwinan kali ke-? ::

 "Lagi-lagi cerita tentang kahwin. Dah gila nak kahwin kot tuan blog ni!!" bila tiga entry kahwin berturut-turut. Nak buat macam mana, tengah musim kahwin sekarang ni. Tambah-tambah, member sebaya pula yang kahwin. Ini baru bulan November, bulan Disember lagi banyak jemputan. Nak tak nak, blog ni jadi blog kahwin la buat sementara waktu. hehe!!!

Kali ni, member SMKAY lagi. Pak Jan ataupun nama sebenarnya "Mohd Jannatul Firdaus". Last aku jumpa Pak Jan, masa ambil result SPM. Bila jumpa balik, macam tak kenal la pula. Maklum la, bila bahagia ni.. semua mengembang. hehehe!! Tahniah Pak Jan!! Semoga kekal hingga akhir hayat dan cepat-cepat menimang cahaya mata

P/S: dialog ini hanyalah rekaan semata-mata. Tidak ada kena mengena dengan pengantin mahupun bakal pengantin. adios!!!








40 comment on :: perkahwinan kali ke-? :: :

brat2104 said... on 28 November, 2010

bujang lapok? xde la.. ko muda lagi.. kawan2 ko yg gatal.. =p!!

mie said... on 28 November, 2010

gue semestinya muda!!!
hahahaaaa

hans said... on 28 November, 2010

bestnya kahwin

P/S : Jika Followers Blog Ramai Adakah Duit Nuffnang Blogger Itu Banyak?

P/S : Gua Nak Tanya Pasal Dr Rozmey, Rayyan Fantasi, Endhiran, Aarif Lee Dan Bruce Lee

mie said... on 28 November, 2010

kawen la cepat2 hanz..
hehee

Amirez said... on 28 November, 2010

dah jadi blog kawen dah ni hehe.
gambar ambik sendiri ke ni bro? nice!

penaberkala said... on 28 November, 2010

Tu dia, musim cuti sekolah ni mmg musim org kawen
tuan blog bila plak nk kawen?
jgn lupo jemput member2 blogger gak

Fakhrur Razi berkata said... on 28 November, 2010

hahaha amik resuk SPM?
skang umo bpe dah? ;P

alinac lover said... on 28 November, 2010

amboi semua ber spek ek~

Cik Gallus Gallus said... on 28 November, 2010

mesti dah kebal telinge bile org asyik tanye bile nak kawin ;D

iekabean said... on 28 November, 2010

Banyaknye kenduri,
dengan ini cik iekabean ingin mengucapkan
Selamat Menjaga Perut yeee!!!

iN said... on 28 November, 2010

guwe setuju dgn cik iekabean..
guwe tgk dh maken kembang pak cik neh...
sile kabe perot dan pipi anda ye :P

mie said... on 28 November, 2010

amirez!!!
itu la, sejak akhir2 ni suka gambar kawen la plak...
hahaaa

mie said... on 28 November, 2010

pena!!
tunggu seruan perkahwinan...
heheheee

mie said... on 28 November, 2010

fakhrur!!!
skrg masih 20-an lagi...
hahaaa

mie said... on 28 November, 2010

alinac!!!
ni la group "spek"..
hahaa

mie said... on 28 November, 2010

gallus!!!
bukan telinga saja tebal..
isi dlm elinga pun dah keras..
heheee

mie said... on 28 November, 2010

ieka!!!
buat pe nak jaga perut..
sekali skala, nak merasa kepayahan ibu mengandung..
hhaaa

mie said... on 28 November, 2010

ubie!!!
gue xsetuju...
tapi nampak makin cute kan.. hahaaa

iekabean said... on 28 November, 2010

Ibu mengandung 9bulan je,
ini permanent takut melarat bila hari tua!

mie said... on 28 November, 2010

lagi bagus!!!
br feel lbh skit..

iN said... on 28 November, 2010

pakcik cute ke????
guwe rase kacak je kot... :p

mie said... on 28 November, 2010

asyik kacaka je..
sesekali, nak diiktiraf cute...
hahaaaa

brat2104 said... on 28 November, 2010

ok la... aku cakap la.. ko cute...

dalam kamus, cute = ugly but nice to see

mie said... on 29 November, 2010

kamus xpenting!!!
yang penting cute..hahaha

zahidah dihaz said... on 29 November, 2010

asyik cerita kenduri kahwin orang je, cik mie bila lagi? hehehehehe

iN said... on 29 November, 2010

setau guwe...guwe je yg kiyut..pakcik pun nk kiyut jugek...mane bley...

mie said... on 29 November, 2010

dihaz!!!
tunggu dan terus menunggu..
heheee

mie said... on 29 November, 2010

ubie!!!
kalo dua2 cute, baru serasi..
hahaaa

sayang said... on 29 November, 2010

musim cuti sekolah ni memang musim mengawan..
penat nk dtg jemputan..

wohoo

mie said... on 29 November, 2010

xpe, janji bole makan ...
hahaaa

daydeck86 said... on 29 November, 2010

bro pasal darah tu tak tau betul ke tak sebab gua pun tak pernah cuba tapi ramai orang cakap cam tu

Cikbelog said... on 29 November, 2010

aishh..ni yang tak sabo nak abes stadi niehh..tak sabo nak kawen..hahaa ;p

eh tuan blog bila plak nak kawen? ngee~~

mie said... on 29 November, 2010

daydeck!!
itu la, gue pun baru tau..
heheee

mie said... on 29 November, 2010

cik belog!!!
jangan tunggu lama2..
gue? coming soon..
ghahhahaaaa

E.d.Y said... on 29 November, 2010

macam aku lak yg kawen..bestnye kawen

mie said... on 29 November, 2010

xlama la tu..
hahaaa

mR.sYaH said... on 29 November, 2010

kahwin mmg seronok.. tp xpuas bujang lagi... hehehh...

mie said... on 29 November, 2010

betul tu!!!
enjoy dulu..

Faarihin said... on 29 November, 2010

Cantik gambar2 tu sume..

tak lama tuan umah ni plak ye?

hehehe.. (^__^)

mie said... on 29 November, 2010

insyaallah..
doa-doakan la..
heheee

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new