:: kahwin juga akhirnya ::

 Tajuk entry ini bukan la perkahwinan aku tapi salah seorang member aku. Kalau aku tak pi majlis dia, memang kena santau la. Maklum la, member terbaik dari sekolah dan ada bau-bau bacang sikit dengan salasilah keturunan ni. Cik Siti Mariam!! opss, dah tukar nama. Puan Siti Mariam macam biasa la, aku malas nak cerita panjang-panjang. Biar gambar sahaja yang menjalankan rentaknya.

Moga Puan Siti Mariam berbahagia dengan suami tercinta. hehe!!! Cantik tema "hijau & putih".Tengah sibuk-sibuk makan, dapat pula undangan kahwin dari member-member. Sorang-sorang nak tamatkan zaman bujang. Tercabar pula rasanya. Tak kisah la, janji aku dapat pergi majlis member-member. 

Tarikh  yang sama juga majlis perkahwinan Yaya. Sorry Yaya!!! Tak dapat datang. Kalau dekat, boleh la ulang alik. Tapi ini, KL dan Kedah. Apapun, tahniah sebab dah ajdi isteri orang. Dengan ucapan, rajin-rajin la memasak di rumah. hahaha!!!



 My schoolmate!! SMKAY

 tetamu pilihan...



 Puan Siti Mariam
Hafiz, pengantin lelaki

32 comment on :: kahwin juga akhirnya :: :

iekabean said... on 27 November, 2010

hahahahha....
dialog-dialog tuh sangat cool!
boleh kasi ieka delak pusing2. hahhaa

mie said... on 27 November, 2010

jangan gelak!!!
hanya boleh senyum saja...

aTan aHmad said... on 27 November, 2010

LIKE page saya. Disini. Tq
Jadi FOLLOWER saya... Tq

Siap dengan dialog. Nice la.. hehehe.. Best oo kahwin nie...

mie said... on 27 November, 2010

memang best!!
xsabar rasanya...

ken said... on 27 November, 2010

nice wedding :)

iekabean said... on 27 November, 2010

tamau
nak gelak2 jugak~

deqdeq said... on 27 November, 2010

mst lepas nih lg byk citer kwn kawen kan? sbb bln 12 nih ja kwn2 kita berderet2 kahwin....

brat2104 said... on 27 November, 2010

ko tgk muka budak tu tul2.. betul ke dia pikir ko hensem? =p

Cik Gallus Gallus said... on 27 November, 2010

banyak pulak entry kawin ni..
bile pulak kad jemputan nak mai rumah ni

mR.sYaH said... on 27 November, 2010

bdk tu puji ikhlas tu.. bdk2kn xpndi menipu..

h3r0 said... on 27 November, 2010

wner blog nie, bila plak?

mie said... on 28 November, 2010

ken!!!
thankz..

mie said... on 28 November, 2010

ieka!!!
gelak la, nnti tercabut gigi palsu...
gue xde kena mengena..
hahaaa

mie said... on 28 November, 2010

deq deq!!!
nampak gayanya macam tu la....
tggu deq deq kawen la plak... hehe

mie said... on 28 November, 2010

brat!!!
budak2 xpandai menipu...
hati mereka suci mulus..
hahaaa

mie said... on 28 November, 2010

gallus!!!
kalau gue cakap camong soon...
nak tunggu ke?hahaa

mie said... on 28 November, 2010

syah!!!
betul tu, comment terhebat..
ahhahaaa

mie said... on 28 November, 2010

h3ro!!!
kita tunggu dan lihat...
hehehee

Heidi Shafiq said... on 28 November, 2010

best giler tgk mber kawin.. aku ni bile ntah nk kawen.. =.=

mie said... on 28 November, 2010

kita serupa!!!
hahahaaa

ARieF said... on 28 November, 2010

wah..
xsabarnye nak kahwin..

mie said... on 28 November, 2010

cepat2 la kawen...
hehheee

Eizny Ejan said... on 28 November, 2010

hehe boleh plak wat dialog ek.. hehe
btw x leh la nk tekan shot box mie.. =)
thanx 4 visit my blog.

Zulfahmi Abidin said... on 28 November, 2010

perh..real gile dye main kawin2 eak?? mcm kawin betul2 lah.^_^

Terkini:
1. Contest Makan Ayam
2. Eh! Kenape Nama Kau Vicky?
3. Saranan Aku Untuk Kerajaan

mie said... on 28 November, 2010

eizny!!!
dialog hanyalah rekaan semata2...
heeehee

mie said... on 28 November, 2010

zulfahmi!!!
kawen betul2 kemudian..
hahaaaa

nama.aku.lynn said... on 28 November, 2010

thumbs up!=)

mie said... on 28 November, 2010

thankz!!!
up lagi...

Fitrihadi said... on 28 November, 2010

woah bestnya kahwin hehe

mie said... on 28 November, 2010

semestinya best!!!

Anonymous said... on 02 February, 2011

Thanks for good stuff.

mie said... on 08 February, 2011

ur welcome..
heheheee

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new