Gerai Makanan Universal Studios Singapore Yang Unik

 Salam 1 Malaysia!!
Terlambat lagi bersiaran di bulan Februari ini. Masih lagi dalam kelompok Universal Studios Singapore. Selain permainan dan maskpt di USS, gerai-gerai di sana juga pasti menarik perhatian pengunjung. Setiap gerai makanan dihias mengikut temanya tersendiri.

Walaupun hanya terdapat banyak restoran di Universal Studios Singapore, gerai-gerai makanan yang beraneka bentuk ini sentiasa dikunjungi. Tidak kira sama ada mahu membeli atau hanya mengambil gambar. Banyak lagi gambar gerai-gerai makanan di dalam Universal Studios Singapore












28 comment on Gerai Makanan Universal Studios Singapore Yang Unik :

Shah said... on 02 February, 2013

kreatif kot depa

ArELeEz said... on 02 February, 2013

little red's ride tu kiut!

mie said... on 02 February, 2013

shah!!!
kreatif untuk lebih daya tarikan..
eheheheh

mie said... on 02 February, 2013

areleez!!
yang lain x cute ke?
ehehehehh

nazray said... on 02 February, 2013

Alahai cantik betul gerai makan tu. kat malaysia tak ada pun di hias macam yang ada di gambar ni.warna warni :D

mie said... on 02 February, 2013

nanti adalah taman2 tema buat camtu..
eehehheee

Knor said... on 02 February, 2013

cantik gerai2nya..tapi kat sana susah nak cari makanan halal..

mie said... on 02 February, 2013

betul tu!!
ada beberapa buah je gerai dan restoran halal dalam tu..
tunggu next entry..
ehehehhe

Cikgu Ma said... on 02 February, 2013

ohsem dan unik...bila la dpt jln2 habiskan duit kt sana...kihkih

HeNRieTTa JoSe said... on 02 February, 2013

Cutenye....hmmm....nnti nk kna ronda habis uss nie....xnak mis stu pown lokasi...

Psss...haah...utg dorg....rietta dlu, hrap pnjam buku library jerr la...

xila dot said... on 02 February, 2013

mesti mahai tak??? lp

the malay male said... on 03 February, 2013

very costly kan

mie said... on 03 February, 2013

cikgu ma!!
datang sana konpom habis duit...
hehehehe

mie said... on 03 February, 2013

henrie!!
memang lenguh kalau nak tawaf satu USS tu..
bersediakah?
heheheehe

mie said... on 03 February, 2013

xila!!
berlipat kali ganda dari genting..
eheehhehe

mie said... on 03 February, 2013

the malay male!!
of course..
bersedia untuk habiskan duit..
ehehehehe

ahsfantasy Ryu said... on 03 February, 2013

suk adatang sini,
template kemas dan cun :D

mie said... on 03 February, 2013

kemas dan cun je?
xcute ke? hahahahahha

tehr said... on 03 February, 2013

pasti terus je lapar bila tengok gerai macam ni
memang ceria habis

mie said... on 04 February, 2013

tapi kena tahan juga...
kalau semuanya nak dibeli...
alamatnya, kosong la poket..
ehehehe

pipoq said... on 04 February, 2013

aku ingat yg gerai Pharoah's tu nak kena ubah sikit la..buat bentuk piramid ke baru la ada unsur2 sikit..hahaha

mie said... on 04 February, 2013

baru nampak style skit..
piramid lambang kemegahan egypt..
ehehehe

QA's ~ mamapapa said... on 05 February, 2013

Ahhh...semuanya
Enuh kreatif n inovative gitu :)

mie said... on 05 February, 2013

itu daya tarikannya..
ehehehee

Hidayah said... on 06 February, 2013

yelah...comel comel gerainya..

berbaloi rasanya melancong..
dpt tgk pemandangan menarik..

mie said... on 06 February, 2013

pemandangan memang menarik..
tapi jangan kosongkan poket sudah la..
ehhehee

Nadri Mohd said... on 12 February, 2015

Walaupun ddk dkt JB, blm ada kesempatan utk ke USS..ditambah pulak oleh faktor kemerosotan nilai RM..

mie said... on 19 October, 2015

bila dah kembali normal...
bole saja serbu USS ni..
hehehhee

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new