Gambar Maskot Di Universal Studios Singapore

Salam 1 Malaysia!!
Setiap tama tema pasti tidak lengkap tanpa maskot-maskot yang menjadi pujaan ramai. Di Universal Studios Singapore pun tidak terlepas dengan maskot-maskot yang sentiasa ditangkap oleh lensa kamera. Ada yang memakai kostum dan ada juga yang berdandan seperti artis mahupun kartun.

Bagi yang sudah ke Universal Studios Singapore, agak-agak maskot mana yang menjadi pilihan ye? Antaranya adalah Betty Boop, Charlie Chaplin, Kung Fu Panda dan ramai lagi. Maskot-maskot Egypt pula, siap tukar-tukar pakaian lagi. Ada kaki pendek, ada kaki panjang.
















28 comment on Gambar Maskot Di Universal Studios Singapore :

HeNRieTTa JoSe said... on 29 January, 2013

bestnye...nie yang xsabar nk tunggu bulan 5 nie...hehehe....

Knor said... on 29 January, 2013

macam2 rupa maskotnya ye..

mie said... on 29 January, 2013

henrietta!!
xsabar nak pergi ke?
tangkap gambar banyak2 ye..
eehhehee

mie said... on 29 January, 2013

Knor!!
banyak lagi, cuma xkluar je hari tu..
ehehehee

tehr said... on 29 January, 2013

sebahagiannya aku tak pernah tahu
ntah dalam filem apa
hehe

nazray said... on 30 January, 2013

saya suka kungfu panda!

mie said... on 30 January, 2013

tehr!!
semuanya filem dari universal studio...
hehehhehehe

mie said... on 30 January, 2013

nazray!!
kung fu panda tu xhabis2 beri hormat..
tapi sangat comel..
eehehehhe

Miss A said... on 30 January, 2013

Anacksunamun tu lelaki ke perempuan? badan bukan main gagah perkasa lagi?? :O

ahsfantasy Ryu said... on 30 January, 2013

sixpax ter..
hehhee sexy :D

mie said... on 30 January, 2013

miss A!!!
alamak...
pompuan kot...
ahahhaahaa

mie said... on 30 January, 2013

ahsfantasy11
sexy ke? jahahahaha

suri said... on 30 January, 2013

menakutkan tpi menarik he...

dwaty said... on 30 January, 2013

saya gi hari tu... jumpa sikit jer...

Shiyda Aqma said... on 30 January, 2013

bestnyee ! tak lama lg nk pegi sini jgak .. :P

onlajer said... on 30 January, 2013

ini yang membuat hati ingin ke seberang tambak je ni

the malay male said... on 30 January, 2013

hurm.... boleh tahan maskot2 nye

shazika said... on 31 January, 2013

teringin nk gi universal studio jugak..aritu g singapore tp x sempat singgah sana...

pi es: lama asenyer x singgah blog mietos ni...jgn mara ea :P

mie said... on 01 February, 2013

suri!!
maskot pun takut ke?
hehehehe

mie said... on 01 February, 2013

dwaty!!
rugi tau..
kalau ikutkan banyak lagi..
ehehehe

mie said... on 01 February, 2013

shiyda!!
jangan lepaskan peluang bergambar ye..
eheheheh

mie said... on 01 February, 2013

onlajer!!!
takkan teringin je..
terjah terus lah..
ehehehehe

mie said... on 01 February, 2013

the malay male!!
memang kuat tahanan nya..
eheheheh

mie said... on 01 February, 2013

shazika!!
xrindu ke kalau xsinggah...
lain kali singgah USS sekali..
ehhehe

pipoq said... on 04 February, 2013

ni kalo bawak anak aku tu, mau diam je bila nampak maskot2 gini..

ye la, selalu nampak dalam TV tu kecik je..tetiba jumpa saiz besar pulak..hehehe

mie said... on 04 February, 2013

itu la..
budak2 memang camtu...
tengok tv bukan main seronok..
bila dekat...
ada kerenahnya..
eehehhee

QA's ~ mamapapa said... on 05 February, 2013

Syoknyakn..bilala dpt pegi snakn...

mie said... on 05 February, 2013

suatu hari nnti..
akan tiba jua masanya..
ehehehee