:: in the sky ::

haloha....
tajuk xde kena mengena pun.... tapi ini adalah auto post!!!bukan nya aku update dari flight ye... anyway, banyak pantang larang kalo nak berjalan jauh ni.... tambah-tambah kalo tempat tu cukup muat je.... di situ la berdengkur, di situ juga tempat makan....kalo la atas flight semua kerusi mengurut....best nya!!!!
sebut pasal mengurut, korang pernah jupe alat ni x??aku pun xtau camna finction nya.... tapi orang tua-tua cakap ketuk je bahagian yg terasa lenguh tu.... nnti sedap la skit tapi bunyi nya agak mengganggu la.... xsesuai dilakukan di atas flight.... yang pasti, atas flight gue mau makan sedap-sedap.... lagipun ticket flight company yang bayor...hahaaaa
big apple??xde la kot atas flight ni.... peramugari mana la yang rajin nak mencelup sos nya.... tapi xkisah la!!!janji makan sedap..... masa aku gi amsterdam pun banyak gak makanan nya.... tengah-tengah tido pun da hidangan makanan.... tapi itu flight KLM royal dutch la.... harap-harap flight kali ni, semua berjalan lancar....adios!!!

18 comment on :: in the sky :: :

hidayah said... on 01 June, 2009

mie ni bole tahan gak mgidam
cam pmpuan..

HAHA~

mnafile said... on 01 June, 2009

post ini membuatkan aku laparrrr....... haha....

|| iekabean || said... on 01 June, 2009

cuba takluki blog mie...heheheh

yaya-->mie mmg pon. ngidam mengalah ibu mengandung..
Opss!

mnafile-->sila la ambik sebiji donat tu..hehe

ps: big apple mmg sedappp!

mie said... on 02 June, 2009

yaya--->xbleh ke??xkn pompuan je nk ngidam...

mnafile--->lapo???sila la makan...hahhaaa

cinderella--->biasa la...gue mmg suka mengidam...hahhaa

guapunyahal said... on 02 June, 2009

big apple..nyam nyam fava gua

|| iekabean || said... on 02 June, 2009

lorr...sempat lagi on9??
biar la gue menakluki blog kamu... pergi la menjadi pirate di laut. and gue....

pirate di darat... LALALAAL

hidayah said... on 02 June, 2009

--> mie

bole2x..silakan.. kang larang kang makin menjadi2x. wahahaha...

--> cinderella

yeke..ya br je tau ni.. napa xckp awl2..haha..

mie said... on 02 June, 2009

gua--->nyum nyum...sedap dimakan...hahhaaa

cinderella--->biasa la,gue kan internet addict....sejak bila jd pirate??xpenah gue lantik pun..hahaaa

yaya--->bagus2...ni yg buat gue sayang kat yaya...hahaha

hidayah said... on 02 June, 2009

sayang konon..
pooraahh..
gue(gue?)tak termakan la mie..
Haha

mie dah berisi ar !! (agak2x je)
diet2x..
Haha

mie said... on 02 June, 2009

xpe...
slagi yaya masukkan duit dlm akaun gue...
gue akan cuba dietkan...
hahaaaa

hidayah said... on 02 June, 2009

tu bukan diet namanya mie..
aiseyy..

itu "membantu"...
tet tet...

mie said... on 02 June, 2009

bagus la....
membabtu kan amalan mulia...
hehehe...

Anonymous said... on 02 October, 2009

hurmmmm jeles tgk donut tu......

mie said... on 24 December, 2009

jeles???
so, makan je la....
hahhahaaa

windy said... on 12 April, 2010

thanks bwt infonya ....

mie said... on 12 April, 2010

sama-sama windy..
ehehe

eckops said... on 04 May, 2010

kelihatannya enak...tapi itu semua kurang baik untuk kesehatan...

mie said... on 04 May, 2010

ia, tidak sesuai di makan selalu..
hehehehe

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new