:: swiss chocolate & swatch ::

haloha....
bila terbitnya entry ni.... makna nya aku sudah sampai di kuala lumpur..... berehat-rehat sebentar di hotel.... sambil sibuk mencari wifi yang unsecure....maklum la, malam ni akan memulakan perjalanan yang jauh....ni citer masa aku gi report office hari tu..... sempat lagi bershopping....hahahaa!!!
dah lama aku nak cari jam swatch.... akhir nya, jupe plak swatch kat midvalley.... agak lama juga aku nak pilih.... maklum la, harga nya pun agak mengejutkan.... so, dengan hati yang berbelah bagi.... aku amek juga satu jam swatch.... then percuma plak beg swatch.... menarik tapi sesuai untuk perempuan je..... so, bagi adik aku je la!!!!
bila beli jam, nak pula merosakkan gigi ni.... apa lagi, gi borong chocolate from swiss la.... ada toblerone, swiss milk chocolate & swiss bittersweet chocolate.... boleh tahan juga sedap nya.... kat airport nanti nak borong chocolate & cookies..... sedap oh sedap!!!hahaaaa....ingat pesan doktor....rajin-rajin la gosok gigi... especially yang suka makan cookies tu...ahahhaaa

13 comment on :: swiss chocolate & swatch :: :

athirahassin said... on 31 May, 2009

nak jam swatch jugakkkkkkkk... HUHUHUH..... ;(

Along Arman said... on 31 May, 2009

nak beg tuh.. uhuhuh..

mie said... on 31 May, 2009

tra--->lor, gue mmg beli tuk tra..amek la...jgn malu-malu...hahhaaa

along--->nak ke??mmg cam sesuai tuk along... tapi,datang la amek...hahaa

Ikaa said... on 31 May, 2009

amboi shopping wulala!
esok kuki mau ke langkawi lagi beshh!
ngahaha

eih?uih?eee?
ade pekataan cookies la dilalam enteli ini!
hahakk
org yg suke mkan kuki gigi die puteh beseri
cam kuki manster
lalala~

hidayah said... on 31 May, 2009

oh toblerone...
i miss u..
plz..come here..

eceh..!!~

Lala said... on 01 June, 2009

wah2..sedap btol die..hurm...ni nk kene beli jugak nih..

mie said... on 02 June, 2009

cookies--->slamat dtg ke langkawi...jupe kat sana ye....gigi cookies putih ke??hahaha

yaya--->ceh!!!cover line konon...padahal miss kat gue....hahhaaa

lala--->beli jangan xbeli...bleh la kita share...hahhaa

hidayah said... on 02 June, 2009

ek?
fahmie ni prasan ow..
sapa ntah nk miss dia..
tade point la tu..
haha

fahmie? omaigod.1st time.
haha

mie said... on 02 June, 2009

fahmie??
scandal mana plak ni...
yaya oh yaya..
hahahaaa

hidayah said... on 02 June, 2009

ow.. scndal bulan lepas..
bulan ni lain pulak..
HAHAHA

mie said... on 02 June, 2009

bagus2...
ini yg gue suka..
tambah2 la skandal tu ye..
hahhaaa

Anonymous said... on 02 October, 2009

Jgn plak nnt ngko balik pakai gigi palsu plak...

mie said... on 24 December, 2009

ok gak tu...
bleh org lain tlg gosokkan gigi..
hahahaa

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new