:: souvenir for commentator ::

salam....
ini merupakan entry aku yang terakhir.... selepas ini masih ada entry nya lagi.... tapi xda la disertakan dengan cerita.... majoriti nya gambar sahaja atau lebih tepat lagi blog ini akan bertukar ke photo blog.... semua gambar-gambar ini aku dapat dari email.... jangan plak jemu melayan blog aku ni....

oppss!!!tenteng gambar di atas ni.... aku xpasti apa nama nya tapi hujung nya plate la.... aku semestinya akan beli plate seperti ini tuk diletakkan di rumah.... tapi xsemua negara yang aku pergi dapat beli....susah nak cari.... lagipun aku kerja bukan melancong...hehheeee!!!

maybe sekarang aku dah hampir tiba ke destinasi ku.... trinidad & tobago!!!!! harap-harap dapat bermalam di hotel dulu sebelum terus menjalankan tugas di atas kapal.... so, insyallah pesanan-pesanan souvenir tu akan aku usahakan.... maklum la, semua pesan dengan air liur je!!!hahhaaaa.....

tapi di sini, aku nak umumkan souvenir utama akan diterima kepada sesiapa yg memberi komen terbanyak sepanjang ke tiadaan aku.... agak lama juga la kalo nak menunggu souvenir tu.... tapi sebagai tanda penghargaan sebab slalu singgah & memberi komen kat blog aku....ok la, tunggu kepulangan aku ek!!!hahhaaaaa

update:
aku baru je sampai di trinidad & tobago... sekarang ini menginap di crowne plaza hotel..... jemput la singgah!!!perjalanan dr kl-london-barbados-trinidad & tobago mengambil masa 24 jam.... letih benor hari ni.... skrg waktu di sini sama dengan malaysia cuma beza pagi dan malam.... kalo i sana pagi, di sini malam.... have a nice day!!!

14 comment on :: souvenir for commentator :: :

hidayah said... on 02 June, 2009

ok bro..
dah sampai sana keje memolek..
jgn mls2 cam dulu..
(eceh..ya mcm tau2 je mie malas dulu..)
Haha

T_____T

mie said... on 02 June, 2009

gue malas la nk keje kalo yaya xde disamping gue..
xde semangat...
hahahaaa

zamdotcom said... on 02 June, 2009

kalo camtu ko bagi je hadiah tu dulu..
sambil kemudian2 le kita komen..haha ^^
jaga diri..


p/s: baru bangun tido

athirahassin said... on 02 June, 2009

hahahah..... sure rmi nye komen kat sini.. mie kan rmi peminat.. HAHAHAHAHHA

hidayah said... on 02 June, 2009

eceh..
ayat tak bole bla..
bla la mie..!!
haha..
keje bukan tuk yaya pun..
untuk dri mie sndiri gak..
n org uma mie..(kalu dah ada la)
HAHA..

mie said... on 02 June, 2009

zam--->itu lan niat mmg nk bagi je.... tapi apa kan daya...hege

tra---.ye ke!!!yg gue tau...tra kh peminat hati gue...haha...

yaya--->iye ke...silap statement la....hahaa

|| iekabean || said... on 02 June, 2009

ayakkk... lepas ni kena jadi komentar addicted kat blog kamu laa!! HAHAHAHAH...

hidayah said... on 03 June, 2009

yup..silap sangat tu..

Ikaa said... on 04 June, 2009

waaaaaaaaaaaaa
nak ediahhh!!
kalu ediah nih kasi kat kuki manster oke jugak nih!
leh ltak kuki bnyk2 kt atas mende tuh
gagagagagaga
mau . mau . mau . mau
xD

Anonymous said... on 02 October, 2009

ALhamdulillah dah sampai gak....

mie said... on 24 December, 2009

cinderella--->itu la, nasib badan je la....hahahaa

yaya--->silap pe???

mie said... on 24 December, 2009

cookies--->lor, mmg tuk cookies pun....trima la...hahhaaaa

mama aleesa--->dh selamat sampai pun...hehehe

richard said... on 07 April, 2010

unik-unik bro souvenirnya..
cara pembuatannya gimana ya???

mie said... on 07 April, 2010

souvenir ini di beli!!!
ngak tahu bagaimana ia di buat..

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new