:: photo's tag ::

1. tampal gambar korang
2. explain kenapa korang pakai baju dalam gambar tersebut
hmmmm....
kali ni aku kena tag lagi.....dengan dihaz pula....dah lama tag ni tapi baru hari ni terniat nak buat...hehehe!!!ok la,gambar ni masa aku kat college....ni kira uniform pergi kelas la.....time summer,xde la pakai kot....kat college aku,semua budak "marine engginering" diwajibkan memakai uniform.....nampak kemas bila pakai pakaian camni....tapi sekarang xde la nak bergaya macam ni....hahaha!!!

mangsa tag seterusnya (sila letakkan photo yang cute ye!!!)
# ieka # moonie # lingling # tra # yaya # aianna # ubie # tikah # lynn #

..................................................................................................................................................................

2nd tag ni pula aku kena dengan owon & ling ling....apa la,asyik2 aku je kena tag....xpe la,tengah ada mood tag ni...aku follow je...hehehe..

a. do you think you're HOT?
of course.....panas-panas!!!hahaaa....

b. upload favorite picture of you!
c. Why do you like that picture?
sebab ni antara gambar aku ada misai & janggut....selain tu,aku pakai baju kerja baru & gambar ni atas kapal, ondaway nak pergi osaka,japan!!!hahaaaaa....

d. When is your last time you ate your pizza?
bulan January 2009....

e. The last song you listen to?
kisah cintaku - peterpan

f. What are you doing right now beside this?
download movie & tv series......

g. What name would you prefer beside yours?
mie!!!apa-apa je la....

h. people i tag?
malas la nak tag....so,soalan seterusnya xde kaitan ye!!!hehehee...
:grunge_013::grunge_013::grunge_013:

24 comment on :: photo's tag :: :

farish izaryl @izreez said... on 16 April, 2009

wahh esem nya gmbo 1st..muahahhah

mie said... on 16 April, 2009

bukan takat gambo 1st jw...
semua gambo hensem..
hahahaa...

moonie said... on 16 April, 2009

der plak org perasan kat cni kan..huh!! x abeh2

xleh tgk gue relax ckit ..der jerk keje nak membebankan gue..

mie said... on 16 April, 2009

bukan perasan...
tapi perasaan....
gue mn leh tgk org sng...
hahhaaaaaa

zahidah dihaz said... on 16 April, 2009

wahwah!!!!
sangat la encem gambar yang 1st tu...
ngenge....

mie said... on 16 April, 2009

pembetulan...
bukan gambo 1st saja...
semua gambor....
hahhaaaaaaa

moonie said... on 16 April, 2009

hek eleh nak gak wat pembetulan tuh..haha..

ye die sangat ensem teruja gue tgk..muahaha

susah la cik mie..seme gambo der muka jerk..caner neh..

mie said... on 16 April, 2009

alahai....
xkn semua je...
tempek je muka kat baju sapa2...
hahahaaaa

hidayah said... on 16 April, 2009

wa, kene tag. ni betul2 bls dendam ni. nape pic 1 nmpk kurus n yg pic 2 nmpk gemuk?

lalalalala~

mie said... on 16 April, 2009

bukan gemuk!!!
handsome....
lain2 zaman tu...
hhaaaaaa

hidayah said... on 16 April, 2009

wa..senang hati ye skrg..itu yg gemuk..

ahaks~ =P

mie said... on 16 April, 2009

xde la senang hati...
cuma jatuh hati je...
hahhaaaaaaa

azizwan(dot)com said... on 16 April, 2009

huhu.. pic num 2 tu adakah baju yg besar atau memang badan si pemakai tu yg besar. hehehe..

apa2 pun, mesti ramai la awek yg akan minta num fon bro lps ni. muahaha..

psstt: berlayar nanti jgn lupa buah tangan ek :)

mie said... on 16 April, 2009

gue sokong...
overall mmg kena pakai yg besor2...
gue xlupa kalo korang xlupa kat gue...
hehheeeee

menteil said... on 16 April, 2009

wah.. segak, kacak dan bergaya..

gadis2 sekalian..
sila ngorat dia.. haha..

mie said... on 16 April, 2009

bagus2!!!
promote gue....
jasa anda amat dihargai...
hahaaaaaa

moonie said... on 16 April, 2009

waa ramainyr puji..segak sangat ker mamat tuh?

cik mie mest dah kembang idong..dah riak la dier..
sebenarnyer ustaz aku kata x baik kiter puji org..akan menambah riak kat org tu..pas2 menambah dosa kat die..sian ilang pahala die..

haha jeles ke aku neh?

mie said... on 16 April, 2009

alahai!!!
gue xkisah sangat pujian ni..
dah biasa....
xterasa apa2 pun...
hahaaaaa

iN said... on 17 April, 2009

berdiri tegak nyanyi lagu negaraku..
negaraku..
tanah tumpahnye darahku...
rakyat hidup...bersatu dan maju..(sambung sendiri)
cewah..yela2..masa tuh kt dok jauh dr malaysia..
semangat la tuh :P

mie said... on 17 April, 2009

semangat??
kuat sentiasa bersemangat waja....
hahhaaaaaa

hidayah said... on 18 April, 2009

jatuh hati? dah kutip balik lum? lalalala~

mie said... on 18 April, 2009

belum lagi...
nk suruh yaya kutip kan la...
hehheeeee

hidayah said... on 18 April, 2009

huh~ kira dasat gak body mie without hati ek..
jom ikot ya..anta mie g spital...

hoho~

mie said... on 18 April, 2009

nape nk gi hospital plak..
jupe mak mertua trus la..
hahaaaaa

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new