:: award oh award ::

salam....
hari ni, 30 April.....berakhirnya bulan "april fool"....cepat sungguh masa berlalu....itulah hakikat nya.....so, kali ni....aku nak pamerkan award-award yang diterima.....dalam dunia blog pun boleh dapat award???alangkah indahnya kalo ada hadiah sampingan skali....hahhahaa!!!
award ni, aku terima dari makcik 'cookies monster'.....cute sungguh award ni....sama seperti orangnya....hehhehe!!!maklum la, makcik cookies ni memang expert bab mengedit gambar ni.....memang creative.....go go cookies monster!!!so, jangan lupa melawat blog cookies yang cute ni ye....hahhahaa....
award ni pula, aku terima dari 'cahaya bulan'....pergghh!!!nama pun dah jiwang habis....tapi ok la...sudi juga kongsi award ni....walaupun dah lama, baru sekarang aku nak pamerkan.....hahaaaa!!!!
kembara1731

award ni pula aku dapat dari blog 'kembara'....sebagai tanda penghargaan buat follower nya....anyway, thankz sebab sudi bagi aku award......heheee!!!lagipun kesemua award ni hanya untuk aku....so, xboleh nak pass kat blogger lain.....hahhaaa

11 comment on :: award oh award :: :

hidayah said... on 30 April, 2009

hoho. esok den cuti. yeh3x.

cepat ye da masuk may..

huhu..

LaDy NaS said... on 30 April, 2009

sy patutnya kompol dulu sume award baru publish kan? good idea! tahniah dapat award!!!!

farish izaryl @izreez said... on 30 April, 2009

award yg 1st tu cntek sgt hehee

Ikaa said... on 30 April, 2009

hiahiahiaa
awardkuh dah diternak dgn baek oleh steben gerard
:P
esok kuki blanje mkan ciken cop eh
lalala~

mie said... on 30 April, 2009

yaya--->selamat bercuti...cam xpenak dapat cuti je perasaan ni...hahhaaa

lady nas--->tu la...kumpul la dulu...hehehe

mie said... on 30 April, 2009

rizz--->mmg cantek sangat...puan nya pun cantik...hahaaa

cookies--->tu la, tgh ternak la ni...harap2 cepat la membiak...gue suka chicken cop....hahhaaa

moonie said... on 30 April, 2009

lawo la award cookie tuh..

gue pon penah bgi kat cik mie..p cik mie x ambik..huuu

yaya, slamat bercuti..hee

mie said... on 30 April, 2009

ada ke??
tu da hadiah sampingan x???
haahahahaa

moonie said... on 30 April, 2009

pitih gue dah abes

nnt la guer ternak lagi..kang dah cukop sejuta gue bagi la..

Bardboo said... on 30 April, 2009

ha'ah la..award first tu sgt chantek wo..jeles3...

mie said... on 30 April, 2009

moonie--->sentiasa habis je....xpenah nak cukup...kesian!!!ahhahaaa

bard--->biasa la...tgk la sapa yg buat...hahaaa

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new