:: sakura ::


haloha....
nyaman sungguh hari ni.....rasanya macam berada di jepun la.....hehehe!!!agak-agak nya, musim apa la skrang dekat sana.....dah lama rasanya xpergi jepun.....last ship, sign off kat korea....kalo kat jepun kat bagus.....rindu nya nak tengok awek-awek jepun....hahahaaaa!!!!

rasanya dah nak habis musim sakura di jepun....so,apa kata kita wujudkan sakura dalam blog ni.....heheheee!!!!mudah saja, hanya perlu click pada button flash dibawah sahaja.....then, cuba la menghayati sakura....bayang kan sedang berada di jepun.....bersantai bersama yang tersayang....sungguh indah....jom honeymoon kat jepun....hahhahaaa!!!!

lupa plak.....flash ni aku dapat masa tgh skodeng blog JT or jejak trend....kn la bagi credit juga.....hehheehehee!!!kalo korang rajin...leh la singgah blog dia.....ni link nya...."jejak trend"....bagi yang tengah tension dengan exam tu....meh la click button tu....maybe terasa tenang la skit.....xde la serabut & serabai....hehehehe!!!!


22 comment on :: sakura :: :

hidayah said... on 29 April, 2009

wa..best yer..
nak g jepun gak...
tapi dalam mimpi je la..
sobs3x..

nak creadit gak mr miemie..

mie said... on 29 April, 2009

amik la credit nya..
gue xkisah....
hahaahahaa

Ikaa said... on 29 April, 2009

wahhh...romantikaa mie mau hneymun
haahahahaaaa
nak gak gi japang..
duet taderk
isk3..
takpe2..
kuki manster mau frther stdy kat sane
dpt mmat japang..yg kacak2
wewwiit
:P

mie said... on 29 April, 2009

alahai!!!!
gue pun klon japang juga...
xyah nak cari sana....
hahhaaaaa....

Izyan Helmi said... on 29 April, 2009

best nye jepun...

sedekah la kat i tuk g jepun...

buat amal jariah sket..haha

mie said... on 29 April, 2009

nak sedekah???
tggu gue kawen ngan anak dato' ye...
hahahaaa

Bardboo said... on 29 April, 2009

ntah bile lah dpt pg jepun..berangan jelah nampak nyer..huhu..takde wat contest lg ker? time cuti ni nak try join..hehe..

mie said... on 29 April, 2009

ok la tu...
dapat juga berangan...
contest??tgh tggu sponsor la..
nak sponsor ke??
hahahaaa

moonie said... on 29 April, 2009

betool la..tenang setenang ari d kali

cik mie gue pon nk gak r mender alah neh..bunga daisy xderk ke?

ala sakura, ganti la ngan bunga kertas..xperlu nk pegi japang bagai..membazir..

mie said... on 29 April, 2009

daisy habis stock la...
betul la, membazir...
baru je nak bg tiket gi jepun...
terpaksa cancel kan..
hahhaaaaa

moonie said... on 29 April, 2009

hahaaa

gue dah agak dah..dialog tu jugak dier guna..

2 sbb gue ngaku awal2..sakit ati la...

mie said... on 29 April, 2009

waduh!!!
punya perasaan yg sama ke moonie...
hahhaaaaa

moonie said... on 29 April, 2009

hahaa

perasaan yg mana 1..sakit ati ker..perasaan 'dah agak dah' tuh??

mie said... on 29 April, 2009

gue xpenah sakit..
hati gue, suci murni...
hahaaaaa....

moonie said... on 29 April, 2009

tu gue la..

maner buleh cik mie pon nak..

mie said... on 29 April, 2009

gue xsuka berkongsi...
kalo nak amek la..
hahhaaaaa

moonie said... on 29 April, 2009

yay!!

alah bisa tegal biasa..betol ker?

mie said... on 29 April, 2009

seronok ke??
xde terasa teruja pun...
terlebij perasaan rupanya...
kesian...
hahaaaaa

iN said... on 30 April, 2009

tadik petang guwe test la sakura nih..
tgh loading tetibe je...
tetibe je..
tetibe je..





laptop guwe jadik gelap..


guwe igt pak cik nk sabotaj guwe..

T_T
T_T
T_T





upenye karen xde la..dah la guwe x psg bateri..
bt saspen je...hahahak

sekian..kesah benar dr iN yg bzzzzzzzzzz

mie said... on 30 April, 2009

lor....
mmg gue nk sabotaj pun...
gue pinjam letrik....
hahhaaaa.....

Ikaa said... on 30 April, 2009

iihihihiii
klon japang...
hum..
hukhuk..
bulehla trima..
ngahahaa
wei nk laksa
grrr
:P

mie said... on 30 April, 2009

btul la...
xde salah nya....
sok gue jemput cookies kat villa...
tggu sampai gue datang tau...
hahhaaaa

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new