:: jom makan!!! ::

haloha....
alamak!!!terlupa plak nak update blog ni.....rasa malas je.....tambahan plak dengan streamyx ni....lagipun xda apa2 pun nk cerita.....nak bergosip???lagi la malas.....hahhaa!!!lagipun,weekend ni banyak habiskan masa dengan makanan je.....maklum la,dapat makan free!!!

so,sapa2 rasa nak belanja aku...sila la!!!aku ni bukan kisah sangat bab makanan.....tapi suka mencuba makanan baru....hehehe!!!macam2 aku cuba....nasi lebanon, nasi siam special.....dan banyak lagi la.....mggu ni,kena la senaman plak....banyak plak makan....ok la!!!jom gi jogging....hohohoho...
:grunge_017::grunge_017::grunge_017:

32 comment on :: jom makan!!! :: :

P3tani is my nama said... on 30 March, 2009

yum yum..sedap nyer donut
:)

mie said... on 30 March, 2009

hmmm....
sedap!!!!

julietANNA said... on 30 March, 2009

woohoo.lapo lak rse :D

mie said... on 30 March, 2009

jemput la makan....
free saja!!!

farish izaryl @izreez said... on 30 March, 2009

alhai kecur lir tgok mknan ni suma hahaha

mie said... on 30 March, 2009

makan2 jangan xmakan...
mengidam nnti..
hehhehee

hidayah said... on 30 March, 2009

nyesal tgok blog mie...

hidayah lapaaaa......

waaaaa.........

big apple.......nyummy........

:(

mie said... on 30 March, 2009

jgn nyesal...
amek la...
gue blanja big apple tu...
hahaaa

zahidah dihaz said... on 30 March, 2009

lama dah xmakan donut big apple...sangat windu la nak makan...huhuhuhu...petang ni mst g bli...

mie said... on 30 March, 2009

kalo da lebih..
kirim la skit..
heheheee

zahidah dihaz said... on 30 March, 2009

nak jugak ke?
boleh je...esok i kirim k...
hehehehehe....

hidayah said... on 30 March, 2009

ceh !

ckp je wat pe mie ?

mie said... on 30 March, 2009

dihaz--->ok!!no problem....

hidayah--->btul la,gue blanja gambo donut big apple...hahaaa

h@na said... on 30 March, 2009

makan itu satu hobi
tetambh org blanje..
muahahahaha

mie said... on 30 March, 2009

btul tu....
ni gue sokong 100%...
makan free juga merupakan hobi...
ahahhaaaa

Unknown said... on 30 March, 2009

slurrrppp............
air liur aku meleleh....
best siot.... mana nak beli ea??haha!!

mie said... on 30 March, 2009

mcm2 tempat aku gi...
dh org blanja..
aku follow je..
hahaaaa

azizwan(dot)com said... on 30 March, 2009

mleleh air liur siot.. klau ye pun nk pamer makanan kt blog, biar la bg kat semua org yg nengok.. tak ler berbunyi perut. he3

mie said... on 30 March, 2009

terliur ke???
tu br gambor...
aku yg dpn mata tu...
bukan takat terliur je...
semua aku blasah mkn..
hahaaa

athirahassin said... on 30 March, 2009

sedap nyeeeeeeeeeeeeee

mie said... on 30 March, 2009

jemput la makan...
lps ni tra nak blanja apa??
hahhaaa

moonie said... on 30 March, 2009

makanan itew best.. p sayer x terliur pon ..
cukop la nasik dan ikan goreng santapan sayer hari2..

murahnyer rezki cik mie

mie said... on 30 March, 2009

biasa la..
lps ni giliran moonie plak belanja gue..
hahaahaa....

j_hafiz said... on 30 March, 2009

waa..besnye.. mkn kt mne tu?ksi tjk kedai la skit..mahal x?

mie said... on 30 March, 2009

murah je....
kedai2 area alor star...
tapi banyak tempat la...
biasa la,jalan2 cari makan..
hehehe

moonie said... on 31 March, 2009

saper la bek ati blanja cik mie tuh

oo..nak tgu gak ker gue blanja leh2..tgu gue kaya..skang leh blanja telor goreng ngan ikan asin jer..

sok meh la umah.. nasik pon x topup lai tuh..sok gue p bli beras basmati tuk cik mie..yela bese gue makan beras cap kapal api jer..tuk cik mie gue p bli beras basmati kilo iyer..cal la sampai kang..

panjangnyer aku komen..terover dos plak

mie said... on 31 March, 2009

bagus2...
calon bibik gue ni....
gue mmg suke mkn telur separuh masak...
sng je moonie nk msk..
hahaaa

zahidah dihaz said... on 31 March, 2009

benda yg i janji, sila ambik kat my page...hehehehehe

mie said... on 31 March, 2009

ok!!
gue datang kutip...
hahaaaa

moonie said... on 01 April, 2009

bibik..bibik pon bibik la..janji dapat gaji la pastuh..masok la ngan elaun sara diri skali..gue sekin ..

telor masak separuh ohh tu lai sonang dan jimat api dapur gue..buleh2..sila la mai umah gue yg dah nak reput nih

Yern Ain said... on 01 April, 2009

mau briyaniiiiiiiiiiiiii!!!!

mie said... on 01 April, 2009

moonie--->sapa kata bibik bergaji...free je la..hehehe

jolie--->briyani xda....hahaa

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new