:: pc fair 2009 ::

3 - 5 April 2009 (11:00am - 9:00pm)
  • Permata Car Park (Level 5), Kuching - Sarawak
  • Dewan Masyarakat Sandakan, Sandakan - Sabah
  • Berjaya Megamall, Kuantan - Jalan Tun Ismail, Sri Dagangan, Pahang
  • Stadium Indera Mulia, Ipoh, Perak - Jalan Ghazali Jawi, Ipoh
10 - 12 April 2009 (11:00am - 9:00pm)
  • KL Convention Centre, Kuala Lumpur - Kuala Lumpur City Centre, Kuala Lumpur
  • Persada Johor International Convention Centre, Johor Bahru - Jalan Abdullah Ibrahim, Johor
  • Village Mall, Sungai Petani - Kedah
  • Dewan Masyarakat Tawau, Tawau - Sabah
17 - 19 April 2009 (11:00am - 9:00pm)
  • Miri Indoor Stadium, Miri - Sawarak
  • Sibu Trade & Exhibition Centre, Sibu - Sarawak
  • Penang International Sports Arena, Penang - Jalan Tun Dr Awang, Relau
  • Mahkota Parade Melaka, Melaka - Jalan Merdeka, Bandar Hilir
24 - 26 April 2009 (11:00am - 9:00pm)
  • Dewan Jubli Intan, Muar - Johor
tahun lepas aku dah terlepas nak gi pc fair....harap2 tahun ni,sempat la aku nak pergi....ada benda nak beli....so, PC fair team jangan jual mahal ek!!!hehehe....thankz buat makcik ieka coz bg info ni kat aku......untuk keterangan lanjut bleh check @ PIKOM....adios!!!

:vv35.gif::vv35.gif::vv35.gif:

12 comment on :: pc fair 2009 :: :

Kipas said... on 31 March, 2009

hamboii.. dekat dah nie... leh jerk pegi...

azizwan(dot)com said... on 31 March, 2009

arghhh.. kat sabah pun buat jauh2 dr tempat aku, mcm mana la aku nak pergi PC fair ni? ingat kitorang takde duit ke nk beli? huhu..

farish izaryl @izreez said... on 31 March, 2009

best la pc fair ni/..hurm nk je bli memacam.mp4 kew

mie said... on 31 March, 2009

kipas--->btul tu, pergi jgn xpergi...

azizwan--->dh nasib kot.....hehe

rizz--->borong sakan la nanti kat san.....

fazrewl said... on 31 March, 2009

Apa yang aku nak cari nanti ye... tapi rasa cam jauh plak nak pergi...

mie said... on 31 March, 2009

xkan xde yg berdekatan...
survey la dulu....
yg mn rasa perlu beli...
proceed je..
hahaaa

moonie said... on 01 April, 2009

mano buat tuh? den dok soromban buleh ko poi

aku plop dok kedai lalat..

ala time aku exam gak dier nak wat..hampeh..xleh la aku nak mengabihkan duit aku nih..

mie said... on 01 April, 2009

meh duit gue nk habiskan..
hahaaa

Shira said... on 01 April, 2009

thanks visiting my blog :DD

mie said... on 01 April, 2009

u welcome!!!

cik pepatung said... on 01 April, 2009

Apsal kat KK xde????tipuuuuu....aaargggghh...

mie said... on 01 April, 2009

susah la!!!!
nnti nk kn panjat gunung kinabalu...
hahaaaaa

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new