:: happy besday dayah!!! ::

haloha....
tanggal 28 march merupakan my younger sister besday....happy besday dayah!!!xbajet pun nak celebrate pape pun....coz dia tggal kat hostel....masa gi genting highlands pun dah celebrate besday dia....siap tempah cupcakes lagi....so,arini xde apa2 la......

then,semalam call rumah suruh ambil dia kat hostel....katanya nak celebrate besday kat rumah....nampak gaya nya,xde la nak celebrate apa2 pun....so,makan2 kat rumah je la.....lupa plak nk bgtau.....besday girl tu,yang tengah2 dlm gambar diatas....baru 13 tahun....

bulan march ni,ramai plak sambut besday.....kalo nak taip,esok xhabis taip.... hahahaha!!!so, aku nak wish hepi besday buat yang menyambut hari kelahirannya!!!!hadiah???cuma ucapan ikhlas la hadiah dari aku.....heheheee.....opss,jgn lupa....malam ni tutup lampu!!!!
:grunge_035::grunge_035::grunge_035:

28 comment on :: happy besday dayah!!! :: :

ryoko_kouru said... on 28 March, 2009

waaahhhh.... cupcakes.. nyam..nyam..

mie said... on 28 March, 2009

cepatnya!!!!
baru je gue post....
mmg sedap....

athirahassin said... on 28 March, 2009

mbr i pon rmi bday bulan mac....

mie said... on 28 March, 2009

tu la....
cuma kita je bukan bulan march!!!
hahahaaaa

iN said... on 28 March, 2009

aik pak cik..
wish je ke..
hadiah utk guwe mane..
nk jugak..nk jugak...
huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

mie said... on 28 March, 2009

kan gue kata...
hadiah tu berupa "wish" dr gue...
ok la....
jimat pun jimat!!!

farish izaryl @izreez said... on 28 March, 2009

wahh sedapnye cup cakes tu hehee

moonie said... on 28 March, 2009

hepi besday dayah!!

apa la abang dier bagi wish ajerk..bagi la adiah !

waa cupcake .. best best..besday gue ntah saper nak bagi cupcake..craving la plak..

hidayah said... on 28 March, 2009

terima kasih. tp besday saya dah lepas..

(perasan cz nama sama~)

lalalalalalaaaaa~

(proud to be hiDAYAH)

comei yer cupcakes

mie said... on 28 March, 2009

rizz--->mmg sedap pun...hehe

moonie--->wish tu adiah la..bukan sng gue nk wish!!!

hidayah--->kira wish tuk hidayah skali la....tp terlambat..hahahha!!

moonie said... on 28 March, 2009

klu cam 2 x merasa la gue nak donga cik mie wish gue plak..huhu..

hepi besday to me..

mie said... on 28 March, 2009

ssh nk dpt wish gue ni...
kn bg toyota wish la...
hahhaaaaa

moonie said... on 28 March, 2009

toyota avanza jerk gue der.. toyota rush x mo..bunyik dah seakan2 dah tuh.. buleh la ..

mie said... on 29 March, 2009

toyota rush??
ada ke???
kalo camtu...
ferrari pun jadi la..
hohoho

hidayah said... on 29 March, 2009

hoho.
yang terlepas ni taun lpas..
yg tahun ni tak lepas lagi mie..
wweeee!!

mie said... on 29 March, 2009

kalo camtu...
wish skrg la...
takut terlepas plak....
heheheee

Yern Ain said... on 29 March, 2009

waaaaaaaaaaaaaaa... cupcake!!

kalerful!
comel!
wonderful!
wonder woman!
heeee~

mie said... on 29 March, 2009

tambah satu lagi...
wonderpet...
hahhahaahaa

deennasour said... on 29 March, 2009

adik2 umo 17,18,19 ke tak ada eh?
ehehe

mie said... on 29 March, 2009

ada...
tapi laki la...
hahaaa

moonie said... on 29 March, 2009

nak ferrari plak, gue bagi toyota vios jela..

mie said... on 29 March, 2009

isk2...
lain diminta..
lain dikasi...
kirim je duit ...
bleh gue decide sndiri..
hahahah

moonie said... on 30 March, 2009

gue xleh percayer kat org yg xdikenali..tambah2 org cam cik mie..huh!!

bek gue beli sep2 pas2 kem pakai pos laju leh??

mie said... on 30 March, 2009

percaya lahh.....
rugi je kalo nk post...
bg duit kan sng...
hahahaaaa

moonie said... on 30 March, 2009

x bleh2 .. gue tetap x percaya..x mo2

mie said... on 30 March, 2009

ceh!!!
rugi nya!!!!!

menteil said... on 30 March, 2009

suke betul aku tengok cupcake nie...
teringin nak hadiahkan kat seseorang...
erm...

mie said... on 30 March, 2009

hadiah.....
mmg sesuai pun....

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new