Wordless Wednesday #21 Packing


18 comment on Wordless Wednesday #21 Packing :

Myra Jay said... on 20 February, 2013

Nak kemana tu? :)

Knor said... on 20 February, 2013

jgn terpacking adik tu dah ye..

onn Lajer said... on 20 February, 2013

nak belayar lagi ke bro?

mie said... on 20 February, 2013

myra!!
meneruskan misi yang xkn habis...
hihihihi

mie said... on 20 February, 2013

knor!!
dia nak ikut...
nasib baik muat kalau disumbat...
hehehehe

mie said... on 20 February, 2013

onn!!!
macam tu la gayanya...
xde keje kosong lain..
ehehehehe

pipoq said... on 20 February, 2013

very young sailor tu nanti jadinya..hehehe..

menuju ke arah mana pulak lepas ni ?

tehr said... on 20 February, 2013

alahai
cik mek molek nak gi mana tu
dengan beg besar?
dah boleh tidur dalam beg tu
hehe

mie said... on 20 February, 2013

uiihh..
mau meraung mak bapak kalo jadi sailor woman ni..
eheheheh

mie said... on 20 February, 2013

tehr!!
itulah tabiat dia..
nampak je nak pergi mana2...
mula la cari idea nak ikut..
ehehehehh

the malay male said... on 20 February, 2013

destinasi?

Syira Qahira said... on 21 February, 2013

salam ,

setiap kali baca kisah awak pergi belajar tanpa henti, teringat akan kisah sedih seorang rakan, awakkah lelaki itu? haha..

nak packing baju or nak packing budak ? he


mie said... on 22 February, 2013

the malay male!!
banyak destinasi tu..
eheheehe

mie said... on 22 February, 2013

syira!!
saya kah? tapi dah lama habis belajae....
dua2 nak packing..
ehehehehe

soooooour said... on 22 February, 2013

nak bungkus budak tu ke??hahah..

mie said... on 22 February, 2013

kalau dibenarkan..
nak saja bungkus..
heheheheh

zahidahwahid said... on 20 March, 2013

saya nak ikut jugak... dalam beg pun tak kisah... hehehe

mie said... on 01 April, 2013

tak muat rasanya..
ehehehhee

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new