Cenderahati Universal Studios Singapore

 Salam 1 Malaysia!!
Masih lagi di Universal Studios Singapore. Banyak sangat gambar yang hendak dikongsi, jadi banyaklah episod Universal Studios Singapore ni. Jika melancong, cenderahati pasti akan dibeli walaupun hanya sekeping "fridge magnet"

Universal Studios Singapore menyajikan berhagai-bagai cenderahati yang pasti akan mengosongkan poket. jadi, berhati-hatilah semasa memborong cenderahati di sana. Jom kita kunjungi kedai-kdai cenderahati di Universal Studios Singapore












31 comment on Cenderahati Universal Studios Singapore :

pipoq said... on 05 February, 2013

bila membayangkan nilai RM ditukar kepada Dolar SG, telan air liur jugak nak seluk poket..hehehe

mie said... on 05 February, 2013

itu la...
nak berbelanja kena berhati2 kat sana..
ehehehee

iN said... on 05 February, 2013

utk gue mane???

Hidayah said... on 05 February, 2013

masih dok himpun wang nak ke seberang tu..
:)

Syira Qahira said... on 05 February, 2013

salam

wah, beli kat saya tu tak?

haha..

semua comel2 dan kiut2 kiut. kalau boleh makan...hehe

QA's ~ mamapapa said... on 05 February, 2013

Wah2....semu comel2 kn? :)

luqman zakaria said... on 05 February, 2013

xpernah ke sana lagi..one day kene pergi nih.

Knor said... on 05 February, 2013

ha ah cantik2 belakakan..tapi org singapore shooping kat sini..kl..terutama johor..

mie said... on 05 February, 2013

in!!
gambar ada la, nak ke?
hahaha

mie said... on 05 February, 2013

hidayah!!
himpun jangan tak himpun..
ehehehee

mie said... on 05 February, 2013

syira!!
xmampu nak beli..
hanya mampu mengambil gambar saja..
ehehehee

mie said... on 05 February, 2013

mamapapa!!
memang comel...
tu yang menggoda wang dolar ni...
hehehee

mie said... on 05 February, 2013

luqman!!
xpe, penantian tu akan tiba jua..
hehehee

mie said... on 05 February, 2013

knor!!
betul tu...
kat sana mahal, Malaysia juga murah...
hehehehee

ArELeEz said... on 06 February, 2013

alah m'beli menang memakai! ecewah! ;P

nUR_rOsALiNdA said... on 06 February, 2013

Comel²nya souvenir kat sana!!!~

mie said... on 06 February, 2013

areleez!!!
macam mana nak menang tu..
ehehehhee

mie said... on 06 February, 2013

rosalinda!!
memang comel...
tu xsampai hati xbeli..
hehehehe

xila dot said... on 06 February, 2013

buatla giveaway ;p

boni kacak said... on 06 February, 2013

hahaha.. memang comel2 semua.. memang boleh habis duit..hahaha

shazrina said... on 06 February, 2013

bestnye universal studio :)

Dulu Lain Sekarang Lain said... on 06 February, 2013

Betul lah mcm yg lain cakap. Boleh di buat give away ni. Ramai yg mahu ehhh...

mie said... on 07 February, 2013

xila!!
giveaway? barangnya xada...
hnya ada gambarnya saja..
ehehehee

mie said... on 07 February, 2013

bonikacak!!
itu la, hampir tergoda...
nasib baik hanya gambar sebagai peneman..
ehehehe

mie said... on 07 February, 2013

shazrina!!
jemputla jalan2 di universal studio..
ehehehee

mie said... on 07 February, 2013

dulu lain!!
kalau ada barang nya..
boleh saja buat giveaway..
ehehehee

tehr said... on 07 February, 2013

anak bujang 2
anak gadis 1

memang banyak aku kena bawa duit kalau nak ke seberang tambak ni
huhu

mie said... on 07 February, 2013

tambah2 dari kelantan ke singapore...
jauh tu...
ehehhehee

Pinkbubblegumprincess said... on 09 February, 2013

cantiknya semua benda...love love..

http://pinkbubblegumprincess.blogspot.com/

mie said... on 09 February, 2013

memang cantik...
cepatlah rebut peluang membeli disana..
ehehehee

Travel Delight said... on 24 November, 2013

Pakej Tempat-tempat Menarik di Singapura
- Universal Studios Singapura
- Singapura Marine Life Park
- Singapura Flyer
- Day + Night Safari di Singapura
- Tempahan Singapura Marina Bay Sands Hotel
- Tempahan Hotel Masa Perayaan Sentosa Singapura
dan lain-lain

Travel Delight
http://traveldelight.biz
QQ: 841-888-666
ask@traveldelight.biz
+65 6292-2221

Hai, kami adalah agensi pelancongan di Singapura. Blog yang anda tulis sangat sempurna, gambar-gambar anda juga menarik dan cantik. Ia sangat berguna untuk tetamu kami. Bolehkah kami bekerjasama dengan anda?

Kami mengharapkan balasan anda.

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new