Jom Melawat Muzium Tentera Darat Port Dickson (Part 2)

 Salam 1 Malaysia!!
Ini kira part terakhir la untuk entry Muzium Tentera Darat. Banyak lagi gambar yang hendak dikongsi tapi kalau nak tengok lebih lanjut. Kena la pergi melawat sendiri!! Jangan risau, tiada bayaran yang dikenakan untuk masuk ke Muzium Tentera Darat.

Untuk pengetahuan semua, Muzium Tentera Darat dibuka pada hari Rabu hingga Ahad bermula jam 10 pagi - 5 petang. Pada hari Isnin dan Selasa, tiada lawatan dibenarkan. Lokasinya pun mudah untuk dicari, iaitu berhampiran Kem Sri Rusa dan jalan menuju ke Pantai Port Dickson. Lagi gambar menarik di Muzium Tentera Darat













26 comment on Jom Melawat Muzium Tentera Darat Port Dickson (Part 2) :

Fazrol said... on 19 April, 2012

Akan aku terjah juga nanti...

mie said... on 19 April, 2012

terjah jangan x terjah...
ehehehehe

miss nina said... on 19 April, 2012

bagusnya ada muzium camni
boleh belajar pasal sejarah penjajahan

Paragass said... on 19 April, 2012

aku rasa macam pernahpg tempat ni dulu masa zaman sekolah. tapii..itula.byk makan belacan.lupa.

memang best tempat2 camni. kena pg lagi sekalai la bawa bini.hjahah

mie said... on 19 April, 2012

miss nina!!!
bukan saja belajar..
dapat mengenang jasa..
ehehehe

mie said... on 19 April, 2012

paragass!!
kalau makan belacan mudah lupa ke?
boleh pergi lagi kan..
ehehehe

Myra Jay said... on 19 April, 2012

Jauh gak nak terjah tu.. :)

mie said... on 19 April, 2012

kalo bercuti di sana..
terjah la sekejap..
eheheheee

Ryu on ahsfantasy24.com said... on 19 April, 2012

ada masa nak g melawat lah,
hehe mesti banyak benda menarik..

mie said... on 19 April, 2012

memang banyak sangat..
kadang2 ada yang memang xdisangka..
ehehhee

gadisBunga said... on 19 April, 2012

bila tgk gambo...terus wowwww.....

kene terjah jugak dalam weekend ni jugak rasanya!

pernah pergi muzium TUDM kat sungai besi?

tehr said... on 19 April, 2012

Nampak ada kubu bawah tanah tu, bro

mie said... on 19 April, 2012

gadis bunga!!
TUDM pun ada muzium ke?
kena terjah la lepas ni..
hehheee

mie said... on 19 April, 2012

tehr!!
ye, rasa seram juga masuk dalam tu..
try la nanti..
buat rombongan budak2 sekolah..
eehhehee

Yas y said... on 19 April, 2012

Pas ni nk kena terjah juga laa...muzium tudm kt sg besi...free jugak

mie said... on 19 April, 2012

mesti terjah..
dapat tangkap gambar pun ok..
ehhee

Puan Kutu said... on 19 April, 2012

Adk sy belajar dekat PD,mmg dh byk kali lalu tp tak berkesempatan nak singgah lagi..Next time Insyaallah..:)

mie said... on 19 April, 2012

banyak orang lalu je..
mungkin kurang promosi..
harap ada blogger2 malaysia nak promote..
ehehheee

azura said... on 19 April, 2012

cantik

mie said... on 19 April, 2012

Datang la melawat nnti
Hihihi

chii said... on 19 April, 2012

mcm scary la plak..eheh..tp pic yg bawah tanah tu..teringt plak kenangan time amik gambo waktu study trip di thailand..tmpat nya lebih kurang gak..tp chii lupa apa nama tmpatnya T___T

mie said... on 20 April, 2012

ye ke!!
xde la mengerunkan..
tapi boleh rasa la bila keseorangan dalam tu...
hehhee

Akulah.com said... on 20 April, 2012

boleh ye amik gambar, ada setengah tak leh amik gambar

mie said... on 20 April, 2012

boleh je...
xde plak cop "no camera"
heheheee

Hotel Mudah said... on 04 October, 2012

Satu muzium sejarah yang hebat.

mie said... on 14 January, 2013

patut dijadikan tempat pelancongan..
ehehehe

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new