Gambar Tragedi Tanah Runtuh Di Rumah Anak Yatim Al-Taqwa

Salam 1 Malaysia!! Al-Fatihah buat anak-anak yatim Al-Taqwa yang terkorban. Terasa hiba bila mengetahui tentang tragedi tanah runtuh di Hulu Langat. Berasa semakin hiba lagi bila mangsa tragedi tanah runtuh merupakan anak-anak yatim.

Hanya Al-Fatihah saja yang dapat diiringi buat anak-anak yatim Al-Taqwa yang terkorban. Semoga kerajaan dan pihak-pihak tertentu dapat membantu memulihkan segalanya. Gambar-gambar tragedi tanah runtuh di Hulu Langat ini mengingatkan kita "Setiap yang datang pasti akan pergi".











50 comment on Gambar Tragedi Tanah Runtuh Di Rumah Anak Yatim Al-Taqwa :

khairunnisa ♥ said... on 22 May, 2011

Allah. sedihnya. Moga mereka ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman. al-Fatihah.

NOOR FATIN said... on 22 May, 2011

al-fatihah. sedih sgt2. :( semoga roh mereka dicucuri rahmat..

Siti Nurhayati Dollah said... on 22 May, 2011

innalillahi wa inna ilahirajiun.

Al-Fatihah. Semoga yang pergi, ditempatkan dalam kalangan orang beriman. Dan pada yang masih ada, semoga mereka tabah.

creativeheart said... on 22 May, 2011

Semasa hari kiamat nanti.. sudah tidak ada sorang pun yg beriman di dunia ini.. ini mesti tanda2 hari kiamat.. sebab mereka anak2 yatim yg beriman.. bila mereka ditimpa tragedi.. makin kuranglah orang yg beriman didunia ini.. takziah.. :(

akubiomed said... on 22 May, 2011

Satu tragedi yang menyayat hati. Semoga roh anak yatim yang malang di rahmati Allah SWT

FAUZI NOR said... on 22 May, 2011

Pilu hati melihat jenazahnya...

Alfatihah untuk mangsa2 kejadian..

pipoq said... on 22 May, 2011

saat kita bila pulak ?

semoga akhir hayat kita dengan khusnul khatimah

Prince Halilintar said... on 22 May, 2011

innalillah..

Al-Fatihah kepada semua mangsa kejadian..

Tauke Budu said... on 22 May, 2011

masya-Allah....
gerun melihatnya...benda yg kita tak sangka bila2 je boleh berlaku

mie said... on 22 May, 2011

khairunnisa!!
itulah, beringat2 dla selalu...

mie said... on 22 May, 2011

fatin!!
sama2 kita sedekahkan al-fatihah..

mie said... on 22 May, 2011

siti!!
hanya doa yang dapat disampaikan...
sebagai sesama muslim..

mie said... on 22 May, 2011

creative!!
itulah, sesungguhnya...
mereka adalah orang yang beriman..

mie said... on 22 May, 2011

akubiomed!!!
moga begitulah hendaknya...

mie said... on 22 May, 2011

fauzi!!
sama-sama kita sedekahkan al-fatihah..

mie said... on 22 May, 2011

pipoq!!
amin, semua impikan begitu....
setiap yang datang pasti akan pergi..

mie said... on 22 May, 2011

prince!!!
al fatihah, moga roh mereka ditempatkan bersama orang beriman...

mie said... on 22 May, 2011

tauke budu!!
kita sebagai manusia, hanyalah beringat...

Nur Naimah Nashreen said... on 22 May, 2011

Ya Allah , ta sanggup nak tngok .. Al-Fatihah , smuga mereka ditempatkan di kalangan org beriman ..

gadisBunga said... on 22 May, 2011

sedih sangat...cuma doa yg mampu kite beri kepada mereka yang masih hidup dan yg sudah meninggal...

tehr said... on 23 May, 2011

moga2 mereka di tempatkan bersama orang2 yang beriman

tak sanggup aku nak tengok gambar mangsa yang tersepit tu

kiwi said... on 23 May, 2011

Al-fatihah.ya Allah.sedihnye..huhu..

mr.syazwan said... on 23 May, 2011

al fatihah ~

M a W a D D a H said... on 23 May, 2011

sedih aku dengar berita ni pada mulanya...huhu...moga mereka ditempatkan di kalangan org2 yg beriman...aminn

MAPPIAU said... on 23 May, 2011

Ya Allah, sedih, takut, insaf semua perasaan tu bersatu bile akak tengok sume gambar2 tuh, mudahan roh mereka di cucuri rahmat. Al-Fatihah.

nabilah_2908 said... on 23 May, 2011

speechless.... (-_-)

al-fatihah............

MDHAFiZ.NET said... on 23 May, 2011

seperti x sanggup nak melihatnya kali yg kedua...
takziah buat saudara2 disana..

mie said... on 23 May, 2011

nekmah!!!
hanya Al-fatihah yang dapat kita sampaikan...

mie said... on 23 May, 2011

tehr!!
kita hanya melihat...
yang mengalami tu lagi pahit..

mie said... on 23 May, 2011

kiwi!!
sama-sama kita sedekahkan al-fatihah..

mie said... on 23 May, 2011

syazwan!!!
al-fatihah..

mie said... on 23 May, 2011

mawaadah!!!
amin, sama-sama doakan untuk anak-anak yatim yang terkorban

mie said... on 23 May, 2011

mappiau!!!
sama la, hanyalah al-fatihah dapat disedekahkan..

mie said... on 23 May, 2011

nabilah!!
al-fatihah..

mie said... on 23 May, 2011

mdhafiz!!!
harap tidak ada yang kedua..
kita hanya merancang, Allah juga yang menentukan..

mie said... on 23 May, 2011

gadis bunga!!
doalah yang terbaik untuk mereka..
amin

~Nabilah~ said... on 23 May, 2011

Al-fatihah...semua nie dugaan dari Allah..

Encik Psychopath said... on 23 May, 2011

alfatihah.

Mohd Ridhuan said... on 24 May, 2011

al-fatihah...
kemalngan yang menyayatkan hati..

mie said... on 24 May, 2011

nabilah!!
al-fatihah...
itu saja dapat disampaikan..

mie said... on 24 May, 2011

psychopath!!!
al-fatihah...

mie said... on 24 May, 2011

ridhuan!!
memang menyayat hati..
khususnya anak yatim...

suri said... on 24 May, 2011

AL-FATIHAH..
amat memilikan sekli..perginya buatramai org meratapinya...

mie said... on 24 May, 2011

alfatihah...
itu saja dapat disedekahkan...

miss lolly a.k.a luvfareda said... on 24 May, 2011

ade hikmah :(((

Nur Liyana said... on 25 May, 2011

al - fatihah!!!

kesiannyer tapi mesti ada hikmah yang hanya Allah yang tahu :)

Afzainizam said... on 25 May, 2011

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??

vespa naza

AL FATIHAH.....Moga Rohnya di tempatkan di kalangan orang yang soleh Amin......

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
2 Segala puji bagi Allah, Tuhan semesta alam. الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
3 Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ
4 Yang menguasai di Hari Pembalasan مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ
5 Hanya Engkaulah yang kami sembah, dan hanya kepada Engkaulah kami meminta pertolongan. إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
6 Tunjukilah kami jalan yang lurus, اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ
7 (yaitu) Jalan orang-orang yang telah Engkau beri ni'mat kepada mereka; bukan (jalan) mereka yang dimurkai dan bukan (pula jalan) mereka yang sesat. صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ

Ya Allah...Sesungguhnya hidup dan mati kami hanya untuk Mu.Dari Mu kami datang dan kepadaMu kami kembali. Wallahualam.

mie said... on 25 May, 2011

lolly!!
setiap perkara memang ada hikmahnya...

mie said... on 25 May, 2011

liyana!!!
al fatihah, hikmah nya orang malaysia lebih prihatin..

mie said... on 25 May, 2011

afzainizam!!
setiap yang datang..
pasti akan kembali..

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new