Gambar Suasana Keganasan USA Terhadap Osama Bin Laden

Salam 1 Malaysia!! Kecoh kisah kematian Osama Bin Laden. Kononnya ramai memuji kehebatan komando USA. Padahal lebih ramai yang mengeji tindakan USA ini. Tapi, masih ramai juga yang meragui kematian Osama Bin Laden. Adakah ini satu kontroversi USA?

Jika benar, hanya surah Al-fatihah dapat disedekahkan. Bukan menyokong tindakan pengganas, tetapi sebagai sesama Muslim. Sampai sekarang aku masih pening dengar berita dari USA yang banyak putar belit. Mari saksikan gambar kawasan serangan terhadap Osama Bin Laden.







49 comment on Gambar Suasana Keganasan USA Terhadap Osama Bin Laden :

iekabean said... on 09 May, 2011

Betul-betul... ieka pon dah konpius dgn beritaaaa ni sebenarnya...poning-poning!


p/s: pakcik, dah nak habis exam. Lepas ni boleh la poya-poya... =))

mie said... on 09 May, 2011

gue dan memang konpius...
apa kaitan exam dengan gue?
ini lagi konpius..
ahahahaaa

pipoq said... on 09 May, 2011

kesian helikopter tu..

mie said... on 09 May, 2011

cerita ttg helikopter juga menjadi tanda tanya..
eheheee

puteri ain said... on 09 May, 2011

banyak keraguan pasal isu ni.. sampai sekarang pihak USA masih xdapat bg bukti yang betul2 kukuh..

Mohd Ridhuan said... on 09 May, 2011

bermandikan darah...
al-fatihah...

MDHAFiZ.NET said... on 09 May, 2011

di antara pejuang jihad..atau tertoris...jika benar dia telah pergi...al-fatihah buat mereka sebagai seorang pejuang jihad...

khairunnisa ♥ said... on 09 May, 2011

terkejut tengok gambar atas ni.sampai bila nak berperang =.="

bila akhir zaman nanti.. orang yang berada di jalan benar akan dibantu Allah. Batu pun cakap musuh Allah bersembunyi di belakang batu tu. :)

Assalamualaikum w.b.t.

nabilah_2908 said... on 09 May, 2011

hrmm...pada awal2 berita kematian Osama ni tersebar..sy tk percaya...lagi pulak bila cerita putar belit ni..hmm.....mungkin ni semua konspirasi Amerika je...

Allah maha mengetahui....

Al-fatihah buat Osama samada dia hidup atau pun mati...

jom ke APA KATA HATI pulak ;
NASI AYAM UNTUK IBU

Prince Halilintar said... on 09 May, 2011

entah la betuk ke tak ni...byk sgt isu yg propa dikeluarkan oleh US..

MR. SYAH said... on 09 May, 2011

masih byk keraguan dan tanda tanya..

MAPPIAU said... on 09 May, 2011

adehhh akak pun berbelah dan bahagi jugak ni nak caye ke tak tau pasal nih entahlah. USA ni macam2 agenda tersembunyi dieorang huh..

mie said... on 09 May, 2011

puteri ain!!
itulah USA, terlalu menunujuk-nunjuk dan bangga diri..
heheheheee

mie said... on 09 May, 2011

ridhuan!!
darah juga jalan penyelesaian...
itulah kekejaman USA

mie said... on 09 May, 2011

mdhafiz!!!
alfatihah, itu saja dapat didoakan...
hehehehee

mie said... on 09 May, 2011

khairunnisa!!
waalaikumsalam, itulah dunia...

mie said... on 09 May, 2011

nabilah!!
semuanya masih menjadi tanda tanya..
apapun hanya al-fatihah saja dapat disedekahkan...

mie said... on 09 May, 2011

prince!!
uSA selalu ada saja isu yang diputar belit..
salah satu negara yang tidak boleh dipercayai..

mie said... on 09 May, 2011

syah!!
kita tunggu dan lihat kesudahannya..
eheheheee

mie said... on 09 May, 2011

mappiau!!
itulah, makin dicerita..
makin susah nak dipercaya..
eheheeee

aLya maNip said... on 09 May, 2011

ayok..smp skunk alya still xtaw pe cite sal ni..huhu
bnyak sngat version..

mie said... on 09 May, 2011

itu la!!
gue pun pening dgn kontroversi ni..

hamzah ian said... on 09 May, 2011

masih lg tak caya osama mati dah..

Siti Nurhayati Dollah said... on 09 May, 2011

Setiap hari ada saja fakta dan cerita bertukar ganti. Berbelit-belit. Sampai akal pun nak berbelit sama ni.

.sweet-ants. said... on 10 May, 2011

argggghh shit!! tertengok gmbr darah2 tuuuu~~~~

fiezah91 said... on 10 May, 2011

osama tu betul wujud ke? ah. sungguh tak faham betul akan hal ni

Benjy said... on 10 May, 2011

Yang peliknya CIA sendiri pun meragui kematian osama laden tu .. pelik2 .

~Nabilah~ said... on 10 May, 2011

dah3x...pning dh nie....x tau btol ker x...hahaha

mie said... on 10 May, 2011

hamzah!!
gue pun kurang percaya..
ehheeee

mie said... on 10 May, 2011

siti!!
bahaya bila akal terbelit
adakah ini juga agenda USA?
ehheheee

mie said... on 10 May, 2011

sweet!!
fobia pada darah ke?
hehehee

mie said... on 10 May, 2011

fiezah!!
kewujudan tu memang ada...
tapi.. xpasti..

mie said... on 10 May, 2011

benjy!!
CIA pun xbrapa bagus juga..
ehehheee

mie said... on 10 May, 2011

nabilah!!
itulah yang memeningkan..
yang amna agak nya kebenarannya..

tehr said... on 10 May, 2011

aku ambil keputusan tak percaya
semua dakyah amerika je

mie said... on 10 May, 2011

senang je kan..
xyah nak keliru..
hehehee

NOOR FATIN said... on 10 May, 2011

kdg2 rasa malas nak fikir. heehhe

mie said... on 10 May, 2011

itu la..
bila difikirkan, banyak pula kekeliruan..
eheheeeee

Nadia Mashuri said... on 10 May, 2011

bila berita kematian dah mula dibuat permainan, apa nak jadi lah..

mie said... on 10 May, 2011

itulah, jangan kita menirunya..
itulah USA, pencetus segala peperangan..

puteraduyong said... on 11 May, 2011

agenda mereka...penuh tersirat...

mie said... on 11 May, 2011

itula, susah nak memahami..
ehheheeee

Tauke Budu said... on 11 May, 2011

entah la...nak caya susah tak nk pun susah..

Encik Psychopath said... on 11 May, 2011

walapun dye da mati, tapi masih hidup disanubari masyarakat sebagai hero golongan pengganas.

M a W a D D a H said... on 11 May, 2011

itu lar..konpius..kalu betul sedekah al-fatihah buat osama..

mie said... on 11 May, 2011

tauke budu!!
kesimpulannya..
lupakan kontroversi US..
ehehehee

mie said... on 11 May, 2011

psychopath!!!
tapi rasanya US masih xpuas hati..
ehheheee

mie said... on 11 May, 2011

mawaddah!!
hanya doa yang dapat diiringi..
eheheee

mayangsayang said... on 09 January, 2012

INNALILLAH ... HANYA ITU YG MAMPU

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new