Happy Birthday & Selamat Hari Ibu Puan Hatijah

Salam1 Malaysia!! Selamat hari jadi Puan Hatijah. Itu saja dapat ku ucapkan. Alhmadulillah, usia mak aku tetap dipanjangkan. Bulan May merupakan sambutan hari ibu tapi bagi aku 5 May saja hari ibu. Tak kisah hari apapun yang penting itu hari jadi ibuku.

Seperti biasa aku akan beli kek, tapi disebabkan jauh. Hanya doa dan ucapan kasih sayang diucapkan. Selain doa, apa lagi hadiah yang sesuai untuk ibu? Sekiranya anda jauh dari keluarga. Ada apa-apa cadangan untuk hadiahkan pada ibu?

60 comment on Happy Birthday & Selamat Hari Ibu Puan Hatijah :

khairunnisa ♥ said... on 05 May, 2011

Selamat Hari Lahir Puan Hatijah. Moga dia selamat dunia dan akhirat. Amin ^_^

iekabean said... on 05 May, 2011

jauh? maksudnya?????
mana satu ibu pakcik??? jeng~

mie said... on 05 May, 2011

khairunnisa!!
amin, itulah doa yang diharapkan dari rakan...
thankz

mie said... on 05 May, 2011

ieka!!
no komen, biarlah rahsia..
hahahaaaa

Nadia Mashuri said... on 05 May, 2011

apa kata pos jer hadiah tu.. wah.. mesti lagi best..
hehee..

Amirrah Zawani said... on 05 May, 2011

wahh semoga ibu anda panjang umur n murah rezeki selalu :)

aLya maNip said... on 05 May, 2011

hepy beday gak mak bro mie..hehe

lau jauh dapat call n wish je la dulu..hihi
balik nnt clbrate la.. :)

hidayahzahari said... on 05 May, 2011

heppy bezday.............mak.....m0ga pnjang umuq n dimrah kan rezeki.............

puteri ain said... on 06 May, 2011

happy birthday ! semoga panjang umur , murah rezeki dan dikurniakan kesihatan yang baik :)

iN said... on 06 May, 2011

selamat hari ibu buat semua ibu di dunia...^_^...

Benjy said... on 06 May, 2011

Jangan sedih Mie kalau berjauhan dengan ibu di hari ibu ni ... nanti calllah ibumu ucapkan selamat hari ibu ... dan yang penting ingat selalu pesan ibumu ...

p/s: Selamat hari ibu kepada blogger/pembaca blog Mie yang suda bergelar ibu. Tanpa ibu siapalah kita.

tehr said... on 06 May, 2011

selamat panjang umur dan diberkati selalu untuk ibu bro mie
selamat hari ibu juga

Prince Halilintar said... on 06 May, 2011

Selamat hari lahir pada Puan Hatijah..semoga beliau sentiasa dirahmatiNya dan dipermudahkan segala urusan..amiinn

amny said... on 06 May, 2011

wahh2...mak cute macam anaknyee...^^

selamat hari jadi pada puan hatijah

Afzainizam said... on 06 May, 2011

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
diy cat spray dashboard kereta

Buah mangga buah jambu
Kedua buah dibuat rujak
Aku bangga padamu ibu
Walau lelah tetaplah bijak

Roti keju tidaklah mahal
Roti sumbu cukuplah murah
Walau anakmu sungguh nakal
Kasihmu ibu tetap tercurah

Anak katak di pinggir sawah
Anak lembu pergi ke taman
Kasih anak sepanjang galah
Kasih ibu sepanjang zaman

nurkaloi said... on 06 May, 2011

wahh smbut 2 event ni
camat hari lahir and camat hari ibu yer puan ^__^

mie said... on 06 May, 2011

nadia!!
memang nak kena pos..
tapi nak pos apa?
eheheee

mie said... on 06 May, 2011

amirrah!!
amin, begitulah hendaknya..
eheheeee

mie said... on 06 May, 2011

alya!!!
itu la, pasti celebrate walaupun simple..
eheheeee

mie said... on 06 May, 2011

dayah!!!
amin!! doakan untuk mak..

mie said... on 06 May, 2011

puteri ain!!
thankz, amin smaa2 kita doakan..
eheheeee

mie said... on 06 May, 2011

ubie!!
buat bakal2 ibu juga..
ahahahaaaa

mie said... on 06 May, 2011

benjy!!
thankz, xde la bersedih, memang dah biasa berjauhan...
hehehheee

mie said... on 06 May, 2011

tehr!!!
thankz, doa blogger penyeri sambutan...
eheheeee

mie said... on 06 May, 2011

prince!!
amin, begitulah hendaknya..
thankz..

mie said... on 06 May, 2011

amny!!
anaknya bukan saja cute..
hensem pun ada juga... ahhahaaa

mie said... on 06 May, 2011

afzainizam!!
thankz, xterbalas pantun tu..
eheheheeee

mie said... on 06 May, 2011

nurkaloi!!
thankz, selamat hari ibu buat kaloi juga.
eheheeee

pipoq said... on 06 May, 2011

sebagai anak, hadiah paling berharga untuk ibu ialah doa seperti yang telah diajarkan dalam Quran..

"Wahai Tuhan ku ampunilah dosa ku dan kedua ibu bapa ku, dan kasihilah mereka berdua sebagaimana mereka mengasihiku sewaktu aku masih kecil"

Dila Halim said... on 06 May, 2011

Happy Birthday m.ndak !
smoga dipnjgkan umo,sihat selalu dan terus maintan cute ! tehee
selamat hari ibu juga buat semua ibu2..;D

hans said... on 06 May, 2011

selamat hari lahir kepada makcik
moga umur diberkati Allah dan gembira selalu

NOOR FATIN said... on 06 May, 2011

selamat hari lahir makcik! :) bertuah dapat anak mcm mie ni. hehe :)

mie said... on 06 May, 2011

pipoq!!
thankz sebab berkongsi semua ni..
eheheee

mie said... on 06 May, 2011

dila!!
thankz, anaknya pun maintain cute..
ehehheeee

mie said... on 06 May, 2011

hans!!
thankz, doa bbegitulah yang diharapkan..
ehehehee

mie said... on 06 May, 2011

fatin!!
adoi, gue plak dipuji..
eheheeheee

MDHAFiZ.NET said... on 06 May, 2011

nak bagi hadiah kereta mewah sebijik kt mak nanti..insyaAllah..heheh (perasan mode)

mie said... on 06 May, 2011

xpe, niat yang terbaik tu..
tapi jangan lupakan doakan sama kesejahteraan ibu..
eheheee

puteraduyong said... on 06 May, 2011

ibu tetap segalanya...walau apapun terjadi....

Mohd Ridhuan said... on 07 May, 2011

selamat hari lahir dan ibu kepada tuan blog...

selamat hari ibu untuk semua ibu...

adiah nk kasi kat ibu...
beli kain untuk dibuat baju untuk raye tahun ini...
hehehhehe

Nur Liyana said... on 07 May, 2011

owh besday mak rupanya!!!!

semoga mak dimurahkan rezeki dan panjang umur..:)

mie said... on 07 May, 2011

puteraduyong!!
itulah, syurga itu dibawah telapak kaki ibu,...

mie said... on 07 May, 2011

ridhuan!!
thankz
dah nak raya ke?
ehehheee

mie said... on 07 May, 2011

liyana!!
amin, begitulah hendaknya..

gadisBunga said... on 07 May, 2011

suma nampak sebaya je dalam gambo. eceh~

happy birthday Puan Hatijah!

Afzainizam said... on 07 May, 2011

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Selamat Hari Ibu...”Mummy I love You”...

Kasihnya ibu
Membawa ke syurga
Kasihnya saudara
Masa berada

Berkorban raga
Rela binasa
Berkorban nyawa
Tanda kasihnya

Kasihnya ayah
Sanggupkah berpisah
Dan kasih anaknya
Berkorban nyawa

Biar pun jiwa
Akan tersiksa
Ikhlas dan rela
Asal kau bahagia

~Nabilah~ said... on 07 May, 2011

hari2,hari ibu...hahaha

mie said... on 07 May, 2011

gadis bunga!!!
jauh bezanya, yang lain memang sebaya..
cuma sorang je xsebaya, tap awet muda..
eheheee

mie said... on 07 May, 2011

afzainiam!!
itulah pengorbanan ibu..
eheheeee

mie said... on 07 May, 2011

nabilah!!
betul tu, setiap detik perlu dihargai..
eehehee

Siti Nurhayati Dollah said... on 07 May, 2011

Selamat Hari lahir dan selamat hari ibu Puan Hatijah. Semoga memperolehi keberkatan serta dilimpahi rahmat Allah. :)

mie said... on 07 May, 2011

siti!!
amin, sama2 kita doakan untuk semua ibu di dunia ini....e
heheheee

hidayah said... on 07 May, 2011

Emas 916...

Puan Hatijah boleh simpan sampai bile2, harga pon makin lama disimpan makin tinggi...

mie said... on 07 May, 2011

ye ke,
boleh share ongkos nya x?
wang hantaran kat banyak lagi..
hahahaaaaaaa

Far8 budak baik said... on 08 May, 2011

bagi ar bunga hidup..
makin disiram makin segar..
jadi ibu akan sentisa ingt kat kita
bila lihat pokok tu..
hehe
slmt hari ibu

sissyira said... on 08 May, 2011

salam

semoga ibu awak akan panjang umur dan dapat melihat awak naik pelamin.insyallah =)

MAPPIAU said... on 09 May, 2011

habib jewels pulisssss!!! akekekeke :P

eh selamat hari ibu untuk puan Hatijah juga yea :))

mie said... on 09 May, 2011

far8!!
bunga hidup? takut layu la pula..
musim panas sekarang ni..
eheheee

mie said... on 09 May, 2011

sissyira!!
itu juga salah satu impian nya..
ehehehehee

mie said... on 09 May, 2011

mappiau!!
habib jewel?? tiba2 nak pengsan..
ehehee

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new