Twitter With Vokalis Dadali Band

Salam 1 Malaysia!! Dah ama aku tak bertwitter. Sejak join Churp Churp ni, baru la nak buka twitter. tweet tweet!!! Baru-baru ni, dapat pula mesej dari vokalis Dadali Band, Dyrga. Rasanya tak pernah aku bertwitter dengan dia. lagipun Dyrga hanya nak tahu perkembangan Dadali Band di Malaysia saja. Maybe, sebabkan aku post lirik dan lagu Disaat Aku Mencintaimu.

Lagipun, lagu Disaat Aku Mencintaimu ini memang tengah top. Samada di Indonesia mahupun Malaysia. Bila aku blogwalking, mesti ada salah satu blog yang letak lagu ni. Blogger-blogger Malaysia ni jiwang juga rupanya. kalau siapa tak pernah dengar lagu hot dari Dadali Band ni, boleh klik mp3 bawah ni.

Aku pun tak berapa tahu sangat tentang perkembang Dadali Band. Menurut Dyrga, Dadali Band akan datang ke Kuala Lumpur untuk mempromosikan single terbarunya. So, bagi peminat-peminat Dadali Band, tunggu kemunculan mereka. Tapi jangan lupa juga, promotion yang hot dibawah ni.

76 comment on Twitter With Vokalis Dadali Band :

Edriena Hazelina said... on 08 December, 2010

wah.. dasyat pakcik nie!
siap tweet tweet dgn artis lagi! hehe..

mie said... on 08 December, 2010

gue kan artis juga!!!
hahahaa

mr.syazwan said... on 08 December, 2010

lu da lawan wa

cis!

mana leh...

ermmm kim salam sama meka ye

(walaupun ku x kenal)

huhuhu

mie said... on 08 December, 2010

gue pun baru kenal..
hehehee

iekabean said... on 08 December, 2010

owh, tlg cakap kat dia!
ieka sgt suka lagu tuh!~

mie said... on 08 December, 2010

ceh!!!
jiwang nya, tengok la kalo gue rajin..
hahaaa

Raji and Yeen said... on 08 December, 2010

owhh
slalu dgr lagu ni
tapi xtahu pula nama org yg nyanyi lagu nih
hohohoh

mie said... on 08 December, 2010

gue mula2 pun xtau gak...
nasib baik ada youtube...
hehee

JRY The Boonto said... on 08 December, 2010

bro. aku langsung xpernah dgr lagu ni. maksudnya aku x masuk dalam kategori jiwang la kan. haha. nama bandpun x pernah dgr jgk:P

mie said... on 08 December, 2010

ok la tu!!
xjiwang, baru lagi band ni nak menapak..

Adam said... on 08 December, 2010

memang top lagu ni. =) Best!

mie said... on 08 December, 2010

best dan jiwang....
layan !!!!

budak kecik said... on 08 December, 2010

ok.ak bkn bdk jiwang~!sgt geli dgr lgu jiwang.ngee.tp akhirnya ak kalah ngn lgu dadali ni~!OMG...

tp ak bkn tumpas ngn liriknye yg sgt2 jiwang.bkn~!tp ak suka kt muziknya.ohhoo

mie said... on 08 December, 2010

gue tahu....
muzik memang sedap...
lu memang xjiwang...
hahaaa

Unknown said... on 08 December, 2010

aku xreti twitter2 ni..huhu

mie said... on 08 December, 2010

xpe, guna je apa yg bole..
hahaaaa

asura said... on 08 December, 2010

lagu nie best!!n yg pling pntg jiwang..hehe

mie said... on 08 December, 2010

jiwang tu penting ke?
hahaaa

budak kecik said... on 08 December, 2010

erk.jiwang tu pnting??dush2.bkn spesies ak.kahkah

aqish said... on 08 December, 2010

memang minat sgt laa lagu disaat kumencintaimu!!!
skew2!

ardzham said... on 08 December, 2010

Dapat mesej dari vokalis Dadali Band, huhuhu itu sudah kira bagus...

syahrilhafiz said... on 08 December, 2010

dadali..macam wali band dah
aku pun dah lama tak main twitter ni

Aida Tamrim said... on 08 December, 2010

Best ke men twitter nih? Akk taktau ni...cuba ceriter skit kat akk ni haaa... :)

Aida Tamrim said... on 08 December, 2010

Best ker dik twit2 ni? Cb story skit kat akak...

Nia said... on 08 December, 2010

fu yoo,..ade selebriti tweet! saya sgt impress :)

eiela said... on 08 December, 2010

amboi,,syoklah dia main tweet2 dgn artis. hehe

Latest Entri :
Blog Baru (2010) Pilihan
Insurans Paling Murah Di Malaysia : RM1 Sebulan

cik helena said... on 08 December, 2010

bestnya~artis tak penah balas kita.huhuuu

mie said... on 08 December, 2010

budak kecik!!!
rasa macam sama spesis je..
hahahaa

mie said... on 08 December, 2010

aqish!!!!
itu la, hari2 dengar pun xboring..
heheheee

mie said... on 08 December, 2010

ardzham!!!
itu la, selalu bukan artis yg tegur,...
peminat yg tegur..
heheee

mie said... on 08 December, 2010

syahrilhafiz!!!
twitter sekadar menghilangkan boring je..
hehheee

mie said... on 08 December, 2010

adialuze!!!
xtau la dimana best nya...
banyak blogger rajin bertweet..

mie said... on 08 December, 2010

nia!!!
impress? biasa je....

mie said... on 08 December, 2010

eiela!!!
dah ada yg bertanya....
kita menjawab je la....
heheee

mie said... on 08 December, 2010

helena!!!
ye ke, maybe busy tu...
hehehhee

Unknown said... on 08 December, 2010

fuhhh..nga artis tuuu..apik ader try gak tweet nga artis..tp x dilayan..huhu

- zuriey - said... on 08 December, 2010

fuyoo tak mainlah ek artis malaysia..tapi tak kenal lah band ni..hehe

zazaw said... on 08 December, 2010

zazaw suka lagu tuuuu (:

velasrizal said... on 08 December, 2010

kena ada twitter la lps ni

Proton Lekir

Pencacai Alim said... on 08 December, 2010

ajar aku cmne nk ada bnda alah tu? kehkehkehk

Aishot said... on 08 December, 2010

baru first time dgr..
jgn gelak ok..
tp first time dgr terus jatuh cinta dgn lagu ni..;D

tiafazunia said... on 08 December, 2010

dadali ? erk ?

iza said... on 08 December, 2010

Salam..

Anda di tag utk join giveaway ni..

http://azilas.blogspot.com/2010/12/giveaway-domain-dari-sumijelly-dan.html

CIK TOM said... on 08 December, 2010

hebat!!tp cik tom xde akaun twitter...hihi

luna qiszara said... on 08 December, 2010

bestnye dapat tweet ngan artis..biasanya jarang sgt diorang nk balas tweet fans kan.. :D

brat2104 said... on 08 December, 2010

apa benda twitter ni sebenarnya? dia kena pakai telefon atau website?

nak pakai churp2 kena ada twitter eh? fb je xleh eh? ke ko xde fb?

churp2 ni plak apa?

hahahaha... siyes.. tolong jawab soalan aku. aku xtau benda2 nih

brat2104 said... on 08 December, 2010

ok.. aku xpernah dgr lagu ni.. hahah...

aci la.. artis malaysia pun bukan terkenal pon kat indon.. haha

Puteri Iqa Izyan said... on 08 December, 2010

wah.hebat lah :P

etomyam said... on 08 December, 2010

baru 1st time tahu naman band tu.. mungkin bukan dari zaman aku membesar kot hehehe

::ThisIsNotMe:: said... on 08 December, 2010

fames!

mie said... on 08 December, 2010

apik!!!
maybe tu artis kelas atasan kot..
dadali band ni baru nak berkembang

mie said... on 08 December, 2010

zuriey!!
ni bukan artis malaysia...
band baru la...

mie said... on 08 December, 2010

zazaw!!!
gue pun suka..
heheeee

mie said... on 08 December, 2010

velasrizal!!!
hanya bertweet tweet je...

mie said... on 08 December, 2010

pencacai alim!!
gue pun baru nak belajar..
hahaaa

mie said... on 08 December, 2010

gallus!!!
mudah jatuh cinta rupanya...

mie said... on 08 December, 2010

tia!!
yup, dadali band..

mie said... on 08 December, 2010

iza!!!
nak kena buat ke??
heheee

mie said... on 09 December, 2010

tomato!!!
register la kalo nak tweet tweet..
heheeee

mie said... on 09 December, 2010

luna!!!
betul tu..
tambah2 yang xkenal...

mie said... on 09 December, 2010

brat!!
banyak betul soalan, putus usus gue nak jawab...
nnti la gue jawabkan...
gue xkisah dr mana asal usulnya..
janji sedap didengar..

mie said... on 09 December, 2010

iqa!!!
apa yang hebatnya?
sekadar tweet tweet...

mie said... on 09 December, 2010

etomyam!!!
band baru nak naik....
biasa la tu..

mie said... on 09 December, 2010

nely!!!
semestinya.. hahaaa

tehr said... on 09 December, 2010

aku baru je nak cuba2 kenal mereka ni
hehehe

mie said... on 09 December, 2010

uihhh!!!!
sekadar kenal mengenal..
ahhaaa

kulanz said... on 09 December, 2010

best tu dapat bertweet dengan artis..
tapi akupun tak pernah dengar nama band tu.. 1st time ni dengar, hehe

mie said... on 09 December, 2010

band baru!!!
biasa la tu...

SyahmiFikri said... on 09 December, 2010

nie gua jeles nie.. gua pon minat bngat ngan lagu itu. lalaa

mie said... on 09 December, 2010

ye ke!!
xda apa yg nak dijeleskan..

MR. SYAH said... on 09 December, 2010

wah dpt bertweet2 lg.. ada tweeter tapi xpernah bertweet2 dgn org lg..

lagu dadali tu mmg best! jiwang!

mie said... on 09 December, 2010

sesekali, kena la berjiwang skit..
heheeee

noa said... on 09 December, 2010

apsal aku tak kenal pun. diorng artis ek. ke ko ni pun artis yg aku tak kenal gak huahauhuahua

Anati Soki said... on 09 December, 2010

kekekeke... mie artis! wahahahah

mie said... on 11 December, 2010

nora!!!
gue artis simpanan...
hahaaa

mie said... on 11 December, 2010

anati!!!
xpercaya>>hahhaaa

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new