Giveaway eqbalzack "SERBA SATU"

 Jom join giveaway lagi!! Kali ini, giveaway dari eqbalzack. Sejak ambil PHD ni, makin rajin buat giveaway. Ini tandanya murah rezeki. Giveaway ini akan tamat tidak lama lagi, jangan lepaskan peluang. Hadiah menarik menanti anda iaitu barangan dari IKEA. Di kedah ni tak ada IKEA, beruntunglah kalau dapat. haha!!

Seperti biasa, bila ada giveaway. kena la ada mangsa yang ditag. So mangsa kali ini DEQDEQ. Maklum la, cik puan blog ni rajin join contest mahupun giveaway. Untuk keterangan lanjut, boleh klik pada banner. So, bagi tugas simple-simple saja. Mahu tengok hadiah utamanya?

20 comment on Giveaway eqbalzack "SERBA SATU" :

mr.syazwan said... on 30 December, 2010

F
U
U
U
Y
O
O
O
O
kalau kamu mng lampu ini

konpem kamu tido STIMM je kan!

=_=

mie said... on 30 December, 2010

memang xtido dah..
tengok je lampu tu...

MAPPIAU said... on 30 December, 2010

wahhh hadiahnyer best yek, dah kene tag untuk join nih tapi tak berkesempatan lor nak buat huhuhu,

anyway good luck ye mie :D

deqdeq said... on 30 December, 2010

mie...DeQdEq dah join sebelum mie tag DeQdEq..hehehhe...

apa2 pun tima ksih sbb ingat kat DeQdeq...ehehhe

|| iekabean || said... on 30 December, 2010

amboi lampu!
memang tidur tamau bgun dah laa~

mR.sYaH said... on 30 December, 2010

wah adiah mmg menarik tu...
mmg tidur sdp jer.. romantik abis.. ahahha..

buDAK keCIK said... on 30 December, 2010

ni lampu ke telur ostrich??
ngeh3

nora said... on 30 December, 2010

tu lampu gegurl arr

kalau ko menang bagi aku je lah

tau tau tau =)

maCy said... on 30 December, 2010

wah. join jugak. selamat bermimpi lampu ;D

tehr said... on 30 December, 2010

cantik nya hadiah untuk tahun baru

mie said... on 31 December, 2010

mappaiu!!
jom join skali...
kot2 bertuah...

mie said... on 31 December, 2010

deqdeq!!
memang advance la...
hehehhehe

mie said... on 31 December, 2010

ieka!!
bahaya tu...
nak kena bangun juga...

mie said... on 31 December, 2010

syah!!
kalau menang....
lagi rasa romantik...
heheee

mie said... on 31 December, 2010

budak kecik!!
dua dalam satu kot..
heheheee

mie said... on 31 December, 2010

nora!!
ye ke, mak gue pun gegurl..
heheheee

mie said... on 31 December, 2010

macy!!!
banyak saingan ni...
harap2 boleh menang..
hehehee

mie said... on 31 December, 2010

tehr!!
berubah rumah dengan pancaran lampu tu..
hehehehee

deqdeq said... on 31 December, 2010

hehheheh..besala tu....

mie said... on 31 December, 2010

bagus2...
mesti banyak menang ni..
ehheee

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new