:: menghilangkan diri sementara waktu ::

haloha!!! dalam masa dua tiga hari ni, mungkin aku terpaksa menghilangkan diri sekejap sambil memikirkan masalah negara. biasa la, dulu cita-cita nak jadi Perdana Menteri. Tapi apakan daya, jodoh tak ada. ada hal yang perlu diselesaikan. alaa, hint yang aku bagi dalam entry yang lepas. agak-agaknya, ada ke yang tahu?hehehe

so, perjalanan agak lama kerana aku menggunakan perkhidmatan KTMB. Lebih selesa naik keretapi dari naik bas ekpress. lambat atau cepat, itu bukan lah kepentingan nya. Yang paling penting, selamat ke destinasi. Harap-harap segala kerja dipermudahkan dan teratur. Untuk tidak menghampakan blogger-blogger lain, sila menjamu selera makanan yang disediakan. adios!!!
 spicy noodle
mango + soda + lemon

24 comment on :: menghilangkan diri sementara waktu :: :

jfook said... on 10 May, 2010

Balik kampung ke?
Anyway the mango+soda+lemon looks awesome.

iekabean said... on 10 May, 2010

lorhhhh.. G KL ker???
Ofis dah panggil eh?
lepas ni kena blayar balik eh?
alaaa...

Owhhh my gucci.

E.d.Y said... on 10 May, 2010

naik bas mmg xselamat skrg..better naik keteapi

mie said... on 10 May, 2010

jfook!!!
berjalan2 melihat alam...
hehehee

mie said... on 10 May, 2010

ieka!!
banyak benor menanya soalan..
pesal tiba2 gucci plak ni?
pelik benor...

mie said... on 10 May, 2010

edy!!!
keretapi mmg pilihan gue dari dulu lagi..
heheee

BalqisShafiqa said... on 10 May, 2010

soda lemon tu bagi satu buat lunch nanti!

mie said... on 10 May, 2010

ok!!!
order sampai...
heheheee

Enna Banana said... on 10 May, 2010

oh! have a save journey ya!
anyway..kalau nak makanan lain bleh x??
hahaha

mie said... on 10 May, 2010

thankz...
nak apa, boleh gue orderkan..
tapi bayar sendiri la..
heheheee

Nur Hidayah Yahya said... on 10 May, 2010

pi mane ni?bestnya naik keretapi..tapi best naik siang2 baru nampak kampung2.

etomyam said... on 11 May, 2010

wah makanannya begitu menyelerakan sekali

mie said... on 11 May, 2010

hidayah!!!
kalo siang ssh nak tido...
hehhehhehee

mie said... on 11 May, 2010

etomyam!!!
jemput la makan...
hehehee

Fitrihadi.com said... on 11 May, 2010

oh naik train memang selamat..heh selamat bercuti bro! :)

(Blog) Kelebihan/Kelemahan Bila Komen Menggunakan Name/Url Dan Akaun Google

miss lolly a.k.a luvfareda said... on 11 May, 2010

tu straw ke sudu tu ? ekeke.

mie said... on 11 May, 2010

fitrihadi!!!
dah lama bercuti....
skrg ni setelkan kerja tertunggak..
hehehe

mie said... on 11 May, 2010

miss lolly!!!
sudu, straw standard biasa je...
hehehee

milimilo said... on 12 May, 2010

nek tren lame.lenguh bontot.huhu

mie said... on 12 May, 2010

itu kalo duduk..
cuba try katil la...
hehehe

Mommyyus said... on 12 May, 2010

bestnye...tak pernah naik keretapi. komuter je..

mie said... on 12 May, 2010

ye ke!!!
gue lebih suka guna kemudahan awam..
hehheee

brat2104 said... on 12 May, 2010

bape jam tren? air tu nampak best!

mie said... on 12 May, 2010

uih!!!
usah dicakap la..
memang lama..
heheheee

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new