:: hubungan sulit membawa bahagia ::

 waduh!!! rasa tak selesa pula bila tak update blog ni. nasib baik ada starbuck berdekatan hotel ni. entry ini di update @ starbuck PWTC. sepeninggalan aku dari dunia blog ni, nak ajak blogger yang rasanya belum aku listkan lagi. jom la kita exchange link. boleh la pergi ke blog "exchange link" aku dengan press button sebelah kiri blog ini seperti gambar diatas.
so, begini la wajah "exchange link" blog aku. hanya menempatkan segala blogger list yang slalu aku lawati. walaupun kadang-kadang menjadi silent reader. so, sesiapa yang sudi boleh la tinggalkan link disini atau pun di "exchange link" blog. kesudian anda amat dihargai. boleh juga hubungi aku melalui facebook. itu pun akalo de masa aku layan la facebook ni...



ataupun boleh menghubungi aku melalui personal email atas kapal ni. kalau aku tak balas, tandanya busy la tu. satu lagi keburukan email ni, dia akan masuk dalam spam. kadang-kadang tak perasan ada email. lagi satu keburukan, tak boleh attach apa-apa gambar, file dan segalanya. banyak betul keburukannya ye. tapi ini je la medium perantaraan yang ada selain telephone satellite. so, sesiapa sudi boleh la email aku 
mie.106425@amosconnectcrew.com



21 comment on :: hubungan sulit membawa bahagia :: :

iekabean said... on 22 May, 2010

aaaaa...pakcikkk!!!
im gonna miss you~

take care..

brat2104 said... on 22 May, 2010

nak aku email ko sokmo x? berapa kekerapan ko nak?
1 email/ hari?
1 email/minggu?
1 email/bulan?

mcm melanggan majalah lak

mie said... on 22 May, 2010

ieka!!!
ye ke???
bagus la...
hahahaaa

mie said... on 22 May, 2010

brat2104!!!
setiap saat boleh??
hahahahaaa

etomyam said... on 22 May, 2010

menarik ni..dah boleh tukau link

mie said... on 22 May, 2010

jom tukar....
hehehheee

Ken Wooi said... on 22 May, 2010

exchange link is fun sometimes =)

mie said... on 22 May, 2010

yes....
more friend, more fun..
hehhehee

hidayah said... on 22 May, 2010

ya kawen nak attach kad pon x bole. melampau keburukan yer ni. hurmm. tata. take care. hik3x.

mie said... on 22 May, 2010

itu la....
kena post je la...
ingat!! kad utuk vvip je yg diterima...
hahahhaa

hidayah said... on 23 May, 2010

eksyen ah dia ni
ketuk pale jugak kang

mie said... on 23 May, 2010

sampai ke nak ketuk???
hahhaaaa

hidayah said... on 23 May, 2010

tu la masalah den skrg ni, tak sampai.. cane ek? ada idea lain x?

brat2104 said... on 23 May, 2010

kalau emel setiap saat, apa pula kekerapan balasannya?

Aus MeLankoLik said... on 24 May, 2010

telefon satellite , kau keje mane ?? asal mcm asakar , hahahk . sori , aku tnye je . hahahak . blur ni .

NurSya said... on 24 May, 2010

ade awrd utk anda..tahniah..toink3.. :P

hbungan sulit memg indah..???? hmmmm

Unknown said... on 26 May, 2010

salam....dah lama tak jengah2 blog ni..maklumlah pergi bercuti...hehe...

selamat tinggal..T_T

mie said... on 26 May, 2010

yaya--->idea banyak!!! mana bleh share... hahaha

brat2104--->xde balasan kot... hahaa

aus--->xkisah la mana2 pun bleh keje... hehehee

aisya--->thankz, nanti gue amek...

edy--->best dapat bercuti...

miss lolly a.k.a luvfareda said... on 29 May, 2010

sila wendu l0lly memanyak ye ?

mie said... on 29 May, 2010

oh!!!
semestinya....
hohohoho...

mekchu said... on 31 May, 2010

top 10 BEST VACATION PHOTO by mekchu dah keluar.. check it out!!

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new