:: tokyo wonder festival 2010 ::

 hmmm..... disebabkan agak malas untuk update. macam biasa la, hanya paparkan photo-photo semasa tokyo wonder festival 2010 atau nama singkatan nya 'wonfes". festival ini diadakan setiap tahun dan sentiasa mendapat sambutan yang menggalakkan dari peminat "anime character". untuk keterangan lanjut >>click here<< jom layan photo-photo seterusnya!!!







11 comment on :: tokyo wonder festival 2010 :: :

miemiey said... on 09 April, 2010

tak pe laa asalkan ada gak bahan yg nak di postkan...tak laa sunyi blog kan..lagi pun elakkan sawang kan...

mie said... on 09 April, 2010

itu la!!
kalo de sawang...
lagi malas nak cuci..
hehehee

Unknown said... on 10 April, 2010

wah..sexy..org betul xde ke yg macam ni??

mie said... on 10 April, 2010

org betul terpaksa ditukar jd anime..
utk elak kontroversi
ehhehee

miss lolly a.k.a luvfareda said... on 10 April, 2010

sailormun Xda ?

^aNgRiAni^ said... on 10 April, 2010

santik jer anime ni ek
hehehehe colorful :-)

mie said... on 10 April, 2010

miss lolly!!!
ada kot, tgh berperang...
hehehe

mie said... on 10 April, 2010

angriani!!!
lama xnampak...
mmg colourful...

IntanBerlian said... on 11 April, 2010

ouh whoa.aku benci kau.aku jeles! aku nak pi jepun.aku nak figure L.aku nak figure kira.huhu. aku nak figure zettai kareshi..

mie said... on 11 April, 2010

jgn membenci diri gue..
jom la sama2 gi jepun...
zettai kareshi!! mcm drama la plak..

zahidah dihaz said... on 01 May, 2010

nak ikut jugak g jepun, mo jumpa sama kekasih hati disana =P

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new