:: trip to nagoya ::

salam....
nagoya??? tempat menarik tu..... dah lama rasanya aku tak pergi nagoya..... rasanya, last pergi pun masa zaman praktikal..... itu pun, nasib baik kapal masuk port Chita.... sempat juga la berjalan-jalan disekitar Nagoya.... tempat wajib bagi budak kapal pergi, semestinya hard rodk cafe nagoya!!! maklum la, sekejap saja dapat bersiar-siar..... sekrang kapal yang aku naik, jarang masuk jepun..... tak dapat la nak skodeng awek-awek jepun balik sekolah.... hahahaaa!!!
(hard rock cafe USJ, osaka. photo hard rock cafe Nagoya hilang!!!)

tersilap pula.... nagoya yang dimaksudkan bukan lah Nagoya, japan.... tetapi nagoya textiles la!!!! gudang-gudang kain yang ada kat Malaysia ni la...... mesti la ramai yang pernah singgah.... pergi teman emak aku ambil langsir yang ditempah..... sambil tu, borong la juga kain-kain untuk buat baju raya..... walaupun tahun ni, raya atas kapal lagi......
(nagoya textiles)

makin meriah pula rumah aku ni!!! macam nak terima menantu pula..... hahaha!!! biasa la, kalau nak buat apa-apa pun.... kena la prepare awal-awal...... takde la kelam kabut nakprepare benda yang remeh temah..... perancangan kena ada..... tapi aku memang puas hati la dengan perkhidmatan nagoya ni..... cuma 2 minggu saja, dah siap langsir ni...... akhir kata, majulah nagoya textile untuk industri kain negara.....
(cantik juga langsir ni, boleh buat hiasan pelamin je!! save budget)

8 comment on :: trip to nagoya :: :

ArELeEz said... on 02 March, 2010

rambang mata kalo gi nagoya nih! sume pon nak beli! silap, buleh kering-kontang poket woo..

mie said... on 02 March, 2010

ye ke!!!
beli je semua..
hehehee

Haffiz said... on 02 March, 2010

Salam perkenalan. Mie ingatkan ko melancong tadi hehehe

mie said... on 02 March, 2010

salamat....
kira melancong la juga...
dah xmelancong ke kedai kain...
hehheee

E.d.Y said... on 03 March, 2010

amboi..shopping sakan

iekabean said... on 03 March, 2010

yeyeeee... Rumah dah siap. lepas ni boleh kawenn... HAHAHAHAH

mie nak kawen ehhh???

ada plak buat pelamin pakai kain langsir!!!

mie said... on 03 March, 2010

edy--->bukan gue yg shopping... mak gue yg shopping... hahahaa

mie said... on 03 March, 2010

ieka--->eh!!! gue nak kawn ke?? pesal gue xtau... hahhaaa

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new