:: movie & contest ::

haloha.....
ok!!! bulan ni, kita layan filem horror pula... filem karya Ahmad Idham iaitu "niyang rapik".... filem ini dikategorikan sebagai filem horror..... aku memang minat kalau filem horror ni.... agak menarik juga jalan cerita nya..... walaupun ada yang tak berapa suka!!! tapi bagi aku, ada kelainan sikit la dari filem-filem horror yang lain.... tapi jangan lupa ada benda yang lagi menarik!!! iaitu.....

undilah aku ye!!!nak promote diri sendiri ni..... untuk contest "you've got style"..... jangan risau, tak perlu menghabiskan kredit handphone pun.... hanya click peserta no.14 (mie).....{klik here} kalau menang, dapat juga buat tambahan untuk hadiah contest "bola oh bola".... selamat mengundi!!! undi anda adalah rahsia..... hahhaaaa!!!!!

4 comment on :: movie & contest :: :

E.d.Y said... on 03 March, 2010

go go go!!

mie said... on 03 March, 2010

goal!!!!!...
hahahaaa

♥akukahmilikmu®♥ said... on 04 March, 2010

tgk poster jer dah seram

mie said... on 04 March, 2010

aiik!!!
kat mna yg seramnya...
hehehee

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new