:: wedding invitation ::

salam.....
sempena musim cuti sekolah yang akan berkunjung tiba ni.... sebut je cuti sekolah, pasti ada majlis perkahwinan..... teringin juga nak pergi majlis perkahwinan member-member ni..... biasa la, seri pengantin.... pasti menakjubkan..... hahaaa!!!
jemputan pertama, aku terima dari schoolmate aku.... yang akan melangsungkan perkahwinan pada 4 june ini..... teringin aku nak pergi..... kad jemputan ini direka khas oleh pengantin perempuan sendiri.... so, secara x langsung dia juga yang akan reka kad jemputan aku nanti.... yehaa!!!kad jemputan ada orang sponsor.... semoga "aida & roslan" akan bahagia sehingga ke akhir hayat....amin!!
then, kad seterusnya di terima dari ling ling atau pepatung..... xsangka ye!!!tahun ni merupakan tahun bertuah nya..... perkahwinan akan berlangsung pada 6 june ini di sabah..... aku mau pergi!!!tapi apa kan daya..... tiket flight dah habis (alasan)....hahaaa!!!!moga jodoh ling ling berpanjangan sehingga akhir hayat.....amin!!!

17 comment on :: wedding invitation :: :

hidayah said... on 26 May, 2009

selamat pengantin baru mie

HAHA

Atikah HM said... on 26 May, 2009

...seterusnya giliran si mie plak kahwin!! yayyyy~ hahahaha! =p

mie said... on 26 May, 2009

yaya--->thankz...selamat pengantin lama juga buat yaya..hahahaaa

tikah--->itu la...tgh tggu turn la ni....hahahha

hidayah said... on 26 May, 2009

eh camne tau yaya pengantin lama ni ?

yaya tak penah bocorkn rahsia..
kuat myimpan rhsia adala...

athirahassin said... on 26 May, 2009

wow.... cntik nye kad kawen... wuwuw.. jeles :p

mie said... on 26 May, 2009

yaya--->kan gue ni slalu skodeng yaya...semua rahsia yaya gue tau la...hahahaa

tra--->itu la!!agak2 kad kita secantik ni x??hahhaaa

Redbloodsnow said... on 26 May, 2009

a'ah tuh ler kan. seri pengantin mmg perhhhh!!! KO MMG DA BOMD babe..hahaha :P

pssttt bile ler turn kte plak ek nk kasi org invitation card ke wedding diri sendiri..hiksss :P

mie said... on 26 May, 2009

itu la...
agaknya, kita lagi berseri-seri...
tgh menghitung hari la ni...
heheeee

Ikaa said... on 26 May, 2009

wahhhh manyaknyaa mie kawen!!
kawen 2-3-4-5-6-7-8!
ngahahaa
xP

mie said... on 26 May, 2009

itu la...
murah rezeki kot...
tu yg bleh kawin banyak..
hehheeee

puteri said... on 26 May, 2009

wow!!!

mrs popo~ said... on 26 May, 2009

aikss..cm da tak sbr sgt nk kawen jek..
siap da ade org nk sponsor kad kawen..
da tak lame la tu eyh.. :P

Lala said... on 27 May, 2009

wahahah..alsan baik punye...
ckp je lah mls..wahahah

mie said... on 28 May, 2009

puteri--->fuyoo!!!

nadia--->biasa la, nk kn promote skit tukang sponsor..hahhaaa

lala--->banyak alasan sebenarnya...tp xleh la bgtau semuanya..hehee

Rin Ismail said... on 29 May, 2009

hehehe...tq..penat gue nak cari pengapit lelaki ni..huhu..ape2pun gue isytiharkan cuti umum pada 06.06.09 tuk seluruh warga malaysia sempena perkahwinan gue..haha..pewasan lak..

mie said... on 29 May, 2009

eleh!!!
tiba2 ada kuasa plak..
simpan nasi knduri tu ye...
hahhaaa

moonie said... on 14 June, 2009

time gue komen ni,cik mie dah xderk di darat la kot..die mungkin dah slamat di lautan..xper gue nak komen jugak..

neh gue nak jemput seme mai la kenduri kawen gue..haha..sedap tol makan buah berangan!! bile la plak aku nak kawen..huhu

06.06.09..waa best lor tarikh tuh..slamat buat pepatung ling ling jauh nun di sana.

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new