:: i'm coming ::

haloha.....
apabila post di publish.... aku telah selamat ke destinasi seterusnya..... bukan jauh mana pun, kuala lumpur saja.....ada la halnya kalo aku pergi sana..... xkan setakat nak pergi berpoya-poya.... mesti meluangkan kerja-kerja berfaedah.... misalnya, melawt ibu mertua..... hahaha!!!!maybe post 2-3 hari ni banyak auto publish....kalo ada kesempatan, aku online la....
macam biasa, aku lebih suka guna kenderaaan awam.... especially keratapi!!!walaupun perjalanan nya mengambil masa yang lama.... tapi aku senang dan berasa selamat.... tambah-tambah bila dapt berbaring & bebas semasa dalam perjalanan yang jauh.... sejak akhir-akhir ni, memang aku xberapa suka naik bas ekspress..... heheheee!!!
niat hati nak naik flight je.... cepat skit sampai!!!tapi membazir plak.... maklum la, kalo booking last-last minutes ni.... memang harga nya tinggi..... lagipun, aku xde la mengejar masa sangat.... tapi alangkah indah kalo dapat nik flight macam ni.... hahhaa!!!mas & air asia ada ke???

10 comment on :: i'm coming :: :

hidayah said... on 27 May, 2009

la...jauh ye ibu mertua mie...
sampai ke kl cr ibu mertua..
eceh..

Ikaa said... on 27 May, 2009

wahhh
melancong ke kek ell!
hehe
ade flight cmtuh
under cmpany cookie manster la
wahahahaa

mrs popo~ said... on 28 May, 2009

happy holiday! :)

mie said... on 28 May, 2009

yaya--->itu la, nak kn buat rancangan realiti baru ni...program cari mertua...hahahaa

cookies--->bukan melancong!!!nnti gue tempah under cookies gak...hehehee

nadia--->dah lama holiday ni...hehee

Redbloodsnow said... on 28 May, 2009

aku if gune keretapi nanti² kan mie..kompom aku sakai okeh. sbb nyer x pernah nampak keretapi live² kooo..hahaha. kat kch mane de ketapi...sadisss²


:P

hidayah said... on 28 May, 2009

ek...ni nak mencari ibu mertua ke nak cr org umah ni? ke kena ngorat ibu mrtua dulu?? eceh...

mie said... on 28 May, 2009

redbloodsnow--->lupa la plak....nk kn tggu gue jd menteri la...bleh bina satu kat sn...heheee

yaya--->dua-dua pun xkisah...hhahaaa

hidayah said... on 29 May, 2009

ishk2

2 2 mie nak ek..

tamak

mie said... on 29 May, 2009

apa salah nya...
kalo dah jodoh...
nk buat camna....
hahhaaaa

moonie said... on 14 June, 2009

papai cik mie...sedey gue x sempat nak p anta kat stesen ri 2..
huhu

jumpa x mak mentua?? bper lama la plak incik mie kat laut tuh..

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new