:: ali vs adidas ::

haloha.....
baru-baru ni, aku ada terjumpa brand baru.....berkenan plak di hati ni.....lagipun, xde la famous sangat....tapi aku memang suka design nya.....kebetulan store nya baru buka berdekatan dengan tempat aku....so, ada peluang la ni....hehehee!!!lagipun design nampak simple je tapi stylo....
namanya simple je "ali".....bukan hak milik mohamad ali , peninju tu ye!!!ini design orang malaysia juga....skrg ni, banyak juga barangan "ali" aku dah miliki.....harga nya, xde la terlampau mahal.....tapi boleh la untuk anak-anak muda membeli nya.....selain tu, boleh juga melayari website ni "ali".....untuk keterangan lanjut....hehehee!!!!dengar citer, banyak juga tempahan brand ni....huh!!!
sebelum ni, aku lebih suka barangan adidas.....ntah la,dah memang minat 3 stripes je....simple & kemas.....hehehee!!!tapi kalo nak beli barangan adidas je....boleh muflis la aku ni....biasa la, adidas kan brand yang terkenal....harga pun tinggi mendadak....sekarang ni, aku ada dua pilihan....xkisah lah.....hahahhaaaa!!!

34 comment on :: ali vs adidas :: :

hidayah said... on 28 April, 2009

janji mie suka + selesa + tampan (ow..ya tau, ya yg lebey) haha! ok stop.

mie said... on 28 April, 2009

oh!!!
semestinya....
hahaahahaaa...

hidayah said... on 28 April, 2009

haha..laju je kene puji.
haha..

mie said... on 28 April, 2009

biasa la...
tambah2 yaya yang puji..
bukan senang nk dapat...
hahahaaaa

LaDy NaS said... on 28 April, 2009

design ali mmg sesungguhnya lagi lawa dari adidas tau!

mie said... on 28 April, 2009

iye ke....
mmg la...
adidas simple je...
heheeee

moonie said... on 28 April, 2009

soklan diajukan>

bang, pakai baju per tuh, ensem?

jawapam tuk soklan tuh>

neh baju ali

pertanyaan seterusnyer

naper pinjam baju ali, macam lah kiter neh miskin sangat, dah xderk baju ker!!

senario 2

waa tampan, baju brand per iyer?

adidas!!jawab dgn kembang idong.

* keep it up ali, brand yg baru establish bese la bunyik cam xbest..asal pemakainyer rasa best sudah!!

/(^^)/

mie said... on 28 April, 2009

gue mmg suka pinjam baju..
jimat duit...
nak harap kan moonie belikan tuk gue...
hari pun malam la...
hahahaaaaa

moonie said... on 28 April, 2009

hari pon malam..x paham..haahaaa

cik mie x reti berpujangga..meh gue tolong..

kucing tumboh tanduk @ bak pungguk dirndukan bulan..buleh?

gue memang ajat nk beli..tgu cik mie beli tuk gue lu..

mie said... on 28 April, 2009

ada ke kucing bertanduk??
xpenah pun pungguk bgtau rindukan bulan...
confom gue xnk beli..
hahaaaa

zelo55 said... on 28 April, 2009

secara jjurnya...
ak x tgk brand sgt slalunye...
kdg2 klau ad duit je tgk...
slalunye ak pkai bundle n ape yg selesa je n sedap dpndang mata...
tu da ckup bg aku...ho3

mie said... on 28 April, 2009

betul tu....
yg xde brand pun stylo gak...
ehheheheee

moonie said... on 28 April, 2009

bagos tol ko zelo

elok la economical..asal nampak ensem..

bulan yg rindukan pungguk..biarkan burung antu tuh xpenah rindukan bulan..paham?

lor, xnak beli ker? gue dah tempah nih tuk cik mie, kasut ali..baju ali dah byk kan...

mie said... on 28 April, 2009

xpe la...
gue tau...
moonie terlampau ikhlas...
hahhaaaaa

azizwan(dot)com said... on 28 April, 2009

adidas.. aku hanya ada adidas down town night market. muahaha.. nk beli yg original, takde duit bai. lain la mcm brother sorang tu. huhu..

skrng ni aku lebih prefer brand b.u.m, beethoven dan cheetah. tp klau kat rumah, aku lebih suka pakai baju takde brand. haha..

btw, brand ali tak pernah dgr. brand baru ke? :)

Firol said... on 28 April, 2009

wooo brand baru tu

mie said... on 28 April, 2009

azizwan--->rasanya dh lama!!!cuma skrg ni banyak keluaran je...gue kat umah pun, xde la nk pakai2 yg brand...hahaaa

firol--->ntah la...tapi rasanya sblum ni pun ada juga aku tgk barangan "ali"...hehhe

moonie said... on 28 April, 2009

haha cik wan plak wat lawak kat cni

cik mie, x lawak ker?

naper aku tergelak..huh!!

gue pon x pakai baju branded kat umah..knaper mo cantek d rumah?

mie said... on 28 April, 2009

lawak tang mana ek!!!
gue pun nak gelak gak...
walaupun xtau mana lawak nya...
hahhaaaaaa

moonie said... on 28 April, 2009

gue dah taw dah

cik mie xderk deria lawak la tue..

g operate baru buleh berfungsi kot..

mie said... on 28 April, 2009

wahh!!!
baru gue tau de deria lawak rupanya...
bijak nya....
beruntung ada bibik camni...
hahhaaaaa

moonie said... on 28 April, 2009

bibik? dah la panggil gue bibik..

sedih gue...sedey..huuuu

sense of humour..kalu ditranslate bukan ker deria lawak..bukan??

mie said... on 28 April, 2009

apa yg sedih...
kn la trima kenyataan...
hahahaaaa

Ikaa said... on 29 April, 2009

eh asal nme die ali?
tak komersial lansong
ngehehe
papehal lawo
hahaaaa...
adidas tebabas!
:P
adidas mmg hebat
tp tuk worang pro cam mie laa
eh silap..steven gerard
ngiahaha

Ikaa said... on 29 April, 2009

asal kua mende ikon orang lidi tuhh..
haiyhh..kuki manster tak same lansong cam worang lidi tuh
>:P

mie said... on 29 April, 2009

biasa la...
kan adidas sponsor gerrard...
maksud nya, sponsor gue skali la...
hahahaaa....

ali??
pakcik ali yang reka kot...
org lidi cute la..
cam cookies...
hahhaaaaaaa

Ikaa said... on 29 April, 2009

ee..prasannyo..
ngahahaa

:P
org lidi xcute lgsong
kuki mnster lagik kiut
wa3
:P

mie said... on 29 April, 2009

ehh!!!
bukan ke sama je....
org lidi n cookies monster...
cam sama je....
oppss!!!terlebih perasaan...
hahaaa

deennasour said... on 29 April, 2009

aku tak paham.
aku masuk website ALI tu kenapa macam jenama EXTREME or TROPICANA je??

mie said... on 29 April, 2009

lor....
mmg de barangan tropicana n extreme skali...
barangan ali xde la banyak sangat...
hhahahahaa

paan said... on 29 April, 2009

mahal x harganya bro ?? kualiti ok ??

mie said... on 29 April, 2009

harga boleh tahan juga la...
kualiti???
setakat ni...
semua ok la...
aku selesa...
hheheheheheee

Milimilo said... on 30 April, 2009

yeah..suka brand ali..kartun jelir lidah tu mcm cute jah..tp just ade shirt ali je :)

mie said... on 30 April, 2009

macam macam ada....
buat masa ni t-shirt je yang banyak..
yang lain coming soon...
hehhehee

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new