:: pc fair (part 1) ::

salam....
masa yang di nanti telah tiba....dapat juga aku pergi pc fair....tahun2 lepas asyik terlepas je....nasib baik pc fair tahun ni,kena dengan cuti aku......walaupun,xde la apa nak beli 1st day ni.....cuma nak survey je.....bleh tahan juga harga nya....kali ni,pc fair berlangsung dekat village mall,sg petani.....sesak gila!!!slalu xde la ramai sgt datang village mall ni.....sejak ada pc fair,ramai nya datang beli belah kat sini......
lebih kurang 4 kali aku pusing2 survey harga....last2,tertarik plak dekat 1 camera ni....stylo la!!!sony cybershot dsc-T77....touch screen...function2 nya pun menarik....harga pun bleh tahan juga la (99sen).....setelah puas belek2 camera tu....akhirnya, jadi juga milik aku......welcome to my lice T77......hahahhaaa!!!

alamak!!!camera lama aku nak buat apa???sony cybershot dsc-T5....nak bagi orang nnti susah plak diorang nak setting.....maklum la,camera ni memang pure japanese....aku beli masa kat jepun....harga pun murah!!!so,simpan je la kat rumah ni...buat koleksi....hahaahahhaa!!!!
:grunge_031::grunge_031::grunge_031:

14 comment on :: pc fair (part 1) :: :

moonie said... on 11 April, 2009

heehe gue pon beli yg tu..wpon cik mie x tanyer gue sudi gtau..gue nyer warna ijau..lalala..

99 sen jerk..waa kene p beli nih..ajak suku sakat aku skali..

eh bagi kat gue la..gue reti bahasa jepon..huhu..

mie said... on 11 April, 2009

oooo....
gue amek dark brown....
moonie dh bli yg tu...
xjadi la nak kasi...
hahaaaaaaa

azizwan(dot)com said... on 11 April, 2009

biar betul 99sen? sangat2 aku tak percaya. huhu..

mie said... on 11 April, 2009

xla...
harga belakang je 99sen....
yang depan tu,putih mata juga la nak sebut...
hahhaaaa

moonie said... on 11 April, 2009

hahaks gue beli xder kire sen..kire juta trus..muahaha

ijau lai lawo..huhu

kasik la ..gue pon nk wat koleksi jugak..

mie said... on 11 April, 2009

bagus!!!
alang membeli biar sampai miskin...
hahahaaa

Unknown said... on 11 April, 2009

mine first time jejak pc fair minngu lepas.
sekali seumur idup.
tak terduga begitu ramai umat mnusia ghupanya sampai tak terbeli layaknya..

mie said... on 11 April, 2009

mmg la...
ramai gila...
rasa cam nak beli semua je...
hahaaaaaa

Bardboo said... on 12 April, 2009

apa kata buat kuiz bahasa jepun..sape yg menang, dapat kamera tu..hehe =)

mie said... on 12 April, 2009

waahh!!!
harta bernilai tu...
1st camera gue la....
lgpun gue kumpul duit praktikal dl...
hhahahahaaa

moonie said... on 12 April, 2009

beedle bard..nice idea..huhu

buat la cik mie bagi yg jopun 2,bukan soh bagi yg baru nyer.. bard ko menang kiter p tangkap gambo same2

mie said... on 12 April, 2009

bleh...
asalkan korang berdua sponsor...
so,kongsi duit..
pastu kat gue...
hahhaaaaa

farish izaryl @izreez said... on 13 April, 2009

nk bli i phone mwahahha

mie said... on 13 April, 2009

wahh!!!
i phone mahal lagi la...tggu je harga jatuh...
hehehhee

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new