:: pc fair (part 2) ::

salam....
ni pula citer pc fair untuk hari ke-2....so,macam biasa la....still ramai lagi yg datang!!!setelah penat aku buat survey semalam....dan discuss dengan pihak2 atasan....dengan sebulat suara,aku telah membeli satu set desktop....harga nya??ok la dengan spec2 yang mengagumkan....hehehehe!!!
kali ni,bukan saja2 nak habiskan duit tau....memang diperlukan!!!coz desktop kat rumah tu memang xbleh guna dah....umur pun dah hampir satu dekad....hahahhaa!!!selain tu,sempat juga aku menyelit beli kaspersky internet security (3user)....1st time aku beli yang original!!!!then,sebab kan nak jimat dari beli PS2....aku beli,double joystick je....main kat pc je!!!jimat2....
banyak juga la duit habis kali ni.....xpe2,skrg kena masuk zone berjimat plak.....heheheee!!!!selain tu,aku juga dapat hadiah percuma iaitu pen drive 4GB....pastu,xcukup la...aku try la goda auntie acer tu lagi....so,dapat tambahan hadiah percuma....towel samsung & diari panasonic!!!xlupa juga dapat hadiah dari PIKOM iaitu PIKOM micro card reader...happy2!!!hehehehee

:blush::blush::blush:

27 comment on :: pc fair (part 2) :: :

Muizz said... on 12 April, 2009

salam.
mu pegi pcfair ktner?
aq pegi yg kat jb.
sesak giler.
promoter streamyx, celcom, maxis, p1 tu aje blmbak gell,
msuk2 dwan dy, dh cm vvip dh aq,
promoter spnjg jln,
hu3.

azizwan(dot)com said... on 12 April, 2009

psstt.. aku nengok KIS tu utk 3 users. dah full user ke bro? klau tak penuh lg, ingat nak beli 1 user. tp klau dpt free cantik gak. muahaha..

mie said... on 12 April, 2009

bong--->gue gi pc fair kedah....mmg ramai promoter...bukan stakat geng broadband je...geng credit pun ramai...hehehe

azizwan--->alamak!!!cukup2 je tu....kalo de 4 user mmg gue dh kasi dh...hehhee

paan said... on 12 April, 2009

tahniah...aku gie pc fair gak tadi...tapi tak beli pape...first time pergi pc fair...hehehe.saje nak usha222...

mie said... on 12 April, 2009

usha je....
bila nak beli nya???
hehheeee

athirahassin said... on 13 April, 2009

gle byk borong... HAHHAAHHAAH..... jeles ni... tp xde bnd pon i nak... juz nak external hdd...x berkesempatan lg nk g bli... aishhh... nak exam nye lg ni.. wuwuwu

mie said... on 13 April, 2009

xpe la...
lps ni byk masa free..
bleh la borong sakan...
hehehee

zamdotcom said... on 13 April, 2009

huhu..
mie beli pc baru ^^
bleh arr main game ghost recon..


p/s: masih pakai laptop lama

Rin Ismail said... on 13 April, 2009

leh pinjam x? ~ngeh~

farish izaryl @izreez said... on 13 April, 2009

musim pc fair sgt yerr hehee

mie said... on 13 April, 2009

zam--->tu la....main game je la lps ni...hehee

pepatung--->amek la....memang beli tuk bg pinjam pun....hahahaha

rizz--->bukat takat musim pc fair je...musim pokai skali la....hehehhee

iN said... on 13 April, 2009

pak cik dh berpaleng arah dr guna norton ye:P

mie said... on 13 April, 2009

aiiikk..
bila masa gue norton...
hhahhaaa

iN said... on 13 April, 2009

cet...hr tuh ms benti kt sabah ke sarawak..
mtk soh guwe tlg crkan cm ne nk apdate norton tuh cm ne lak :P

mie said... on 13 April, 2009

lupa plak....
tp gue xpenah gi sabah...
sarawak ada la!!!
sayang juga ubie kat gue ek...
hahahaaaaa

-WaN- said... on 13 April, 2009

buat pc fair time hujung sem...aku pi usha pastu telan air je laa..
duit takde.. :((

mie said... on 13 April, 2009

sabor...
tiap2 tahun de pc fair...
simpan duit tahun ni...
tahun depn boleh la borong...
heheheheee

Anonymous said... on 14 April, 2009

Ruginya aku ada kat KL mggu nie...
Nak gi Kat KLCC bz buat benda lain plak...
Takpe, Balas dendam kat PISA mggu nie...

mie said... on 14 April, 2009

waahhh!!!
xpe,ada peluang lagi...
hehehee

moonie said... on 15 April, 2009

lawo desktop itew..PC Fair KL dah abes lom?..gue nak p bli laptop..laptop gue skang dah tercabut kepala..lehernya pon dah terpeleot ..

gue karate ri 2.. mujur leh pakai lai..

mie said... on 15 April, 2009

dh abis la...
next week tmpat lain plak...
ganas nya !!!
hhahahhaaaaa

moonie said... on 15 April, 2009

b3se la gue kame kame ha jerk laptop kalu hangin ngan tenet lembab.. tapi gue baikkk

mie said... on 15 April, 2009

wahh!!!
nak try kame kame ha gak...
heheheheee

moonie said... on 15 April, 2009

yela tatkala dier lembaab karate jerk kepala tengkok dier pas2 pekenekan ajal maut kabaputer...

mie said... on 15 April, 2009

bagus2!!!
xsia2 gue didik moonie..
hahhaaaaa

moonie said... on 15 April, 2009

yela syukran tok guru nik helmi

mie said... on 15 April, 2009

hmm...
tersipu2 plak gue ni..
hahaaaaa

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new