:: geological wonders ::

salam.....
hari ni,xde bende plak nak update....lagipun,nak pergi pc fair.....survey harga barang la!!!!hehehe.....so,takut terlewat pula nak update,korang layan la photo2 menarik ni ye.....selamat hari jumaat!!!!hahahhaaa....lupa plak,hari ni good friday ke?kenapa good friday cuti?hmmmm....
1. giant causeway, ireland...
2. the wave,(arizona - utah)usa...
3. great blue hole, belize city...
4. waverock, australia...
5. hellgate, uzbekistan...
6. antelope canyon, arizona...
7. eye of sahara, mauritania...
8. blue lake, brazil...
9. chocolate hills, philipines...
10. crystal cave, mexico...

menarik sungguh tempat tu....teringin nak pergi sana......itulah kekuasaan Allah....maha pencipta.....banyak lagi tempat2 menarik.....ini antara 10 terbaik la....best nya kalo ada sapa2 sponsor tiket pergi sana....jauh perjalanan,luas pemandangan....adios!!!!

p/s: sapa nk akaun rapidshare?tamat tempoh 22/4....aku xleh guna coz masalah streamyx ni....

:vv9.gif::vv9.gif::vv9.gif:

14 comment on :: geological wonders :: :

farish izaryl @izreez said... on 10 April, 2009

tempat yg no 3 tuh adoi la cm nk g jerrkk

moonie said... on 10 April, 2009

lawo kan..ALLAH nyer kuasa

bagus la ari jumaat post pasal ingat ALLAH..SUBHANALLAH!

dunia ni kire luas p manyak lai tempat aneh n takjub yg x penah kiter poi or tau pon..post nih kire sgt bagus..credit to bro helmi..

mie said... on 10 April, 2009

rizz--->btul tu,cantik air laut kan....hehehe

moonie--->kdt je??alang2 bg la kredit topup skali...hahaaaaa

moonie said... on 10 April, 2009

kredit, mo baper hengget..gue tgh kaye nih..

apa ada pada rapidshare..share la ngan gue

mie said... on 10 April, 2009

nak ke???
cr la link rapidshare sndiri....
tp account gue x expired lg ni...
cepat download kalo de account rapidshre ni...
btu ke kaya ni??
hahaaaa

moonie said... on 11 April, 2009

oo yeker abih exam sempat lai gue download..

betol la..den mano ader penah cakap betol..

mie said... on 11 April, 2009

kalo xbetul..
bleh la betulkan...
kirim je apa2 kat gue...
duit ke??
laptop ke???
hahhaaaa

moonie said... on 11 April, 2009

xleh kang siku memburuk plak..hahaks..

nak pinjam duit ker? sian ..nnt gue kasik..nak baper juta rupee?

mie said... on 11 April, 2009

xnak pinjam..
nak terus je...
1 juta rupee je...
xbanyak pun...
hhahahahahaa

moonie said... on 11 April, 2009

alah ciput sgt tuh..xper gue baik..gue baik 200 juta..wahahaaaakss

mie said... on 11 April, 2009

ok....
janji kena tunaikan...
hahaaaaa

moonie said... on 12 April, 2009

janji ..den maner penah tepati janji..den mo siku cantek..lalala

mie said... on 12 April, 2009

wahh!!!
cantik nya siku....
bila mau transfer duit ni..
xsabo nk dapat duit...
hahaaaaa

mie said... on 15 April, 2009

pk!!!
we know ur feeling....
heheeheee

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new