:: notice of readiness ::

haloha.....
so, cuti tinggal lagi 2 minggu....hajat hati kena hantar N.O.R semalam.....pastu streamyx plak buat hal....kejap ok, kejap ko....hahahaa!!!send malam je la....then,bila dh isi form tu.....boleh pula blackout....ayoyo!!!!nasib baik semua dah save....cuma xdihantar je.....

berbalik pada N.O.R....kalo korang scan betul2 borang atas ni...sure terperanjat nya....maklum la, dalam borang tu...cuti aku 103 day.....lamanya aku cuti...hahahaa!!!tapi berbaloi la juga....last ship, aku service selama 203 day.....bayang kan la!!!selama tu,cuma 2 kali je aku turun kat darat....
terasa aman bila dapat pijak tanah....tapi kali ni,ntah berapa lama pula aku sailing.... hmmm!!!!senior aku sms suruh aku ganti dia.....kebetulan diorang lalu selat melaka....ada la line telefon....ntah la,tggu office aturkan la rumah kedua aku...hahahaa!!!

28 comment on :: notice of readiness :: :

iN said... on 21 April, 2009

cedehnye pasni x dpt la tgk pak cik update blog selalu..
tp bagus gak..x saket mata guwe tgk pak cik asek on9 je memanjang..hahahaha

Unknown said... on 21 April, 2009

sailing?
*wonder*
keje apakah kamu ini?

Atikah HM said... on 21 April, 2009

waduhhh~ sekejap nye cuti.. my bro pun nak sailing soon~ boringggg! hehehe~ apa2 pun, be safe di lautan. hahaha!

farish izaryl @izreez said... on 21 April, 2009

wahh kemainn main lilin g ek hahaha

moonie said... on 21 April, 2009

NOR tu stand for notice of readiness ..haha baru gue tau..ingatkan nama gue

sedey lak..

pak cik kenang daku lam doamu..n tidomu..hahaaa

hidayah said... on 21 April, 2009

hoho.. nk ikottt.....

Unknown said... on 21 April, 2009

nnti atas kapal tak leh update ke bro?
rindu la camni.. he he..

mie said... on 21 April, 2009

ubie--->eleh!!nanti merayu2 suruh gue pulang...hahhaaa

lynn--->gue nelayan moden....berkhidmat untuk negara...hahaaaa

mie said... on 21 April, 2009

tikah--->sekejap??lama la tu....heheee

rizz--->lilin xde...so,amek perhiasan je la....heheh

moonie--->xde la....boleh juga gunakan tuk nama moonie...hahahaa

mie said... on 21 April, 2009

yaya--->boleh???jom la...buat muka xmalu je...hahhaaa

h3ro--->xboleh la....mn de line internet...kapal xmaju lagi...hhehehee

Ikaa said... on 21 April, 2009

ohh bleckout..
ptutla de llin..

ni keje kapten kpl ker?
bole bwk saye gi labuan!
:P

mie said... on 21 April, 2009

mn da kapten...
nelayan je....
meh la,boleh tolong jahitkan jaring...
hahhaaaaaa

moonie said... on 21 April, 2009

ala klu rindu kat cik mie nak wat cane erk?

huhuuuu

mie said... on 21 April, 2009

alahai...
tanya la awek2 yg rindu kat gue tu...
apa diorang buat....
mesti la menyanyi...
sambil tgk bulan...
hahahaaa

hidayah said... on 21 April, 2009

wwee...ok ok set..ya wat muke x malu je.. (pakai pudah jela senang sket...)

hoho

mie said... on 21 April, 2009

ok la tu...
boleh la jadi tukang jahit jala gue...
hahhaaaaa....

moonie said... on 21 April, 2009

fuyoo rmainyer aweks

gue xmo masok line reramai tuh..

gue surrender..

bagai .....** rindukan bulan..apa nama ntah minatang tuh..lupe lak gue

mie said... on 21 April, 2009

xkan sereneder...
relax la dulu....
go go moonie...
hahaaaaaa

cik pepatung said... on 21 April, 2009

nmpknye atuk gue ni adalah org ke-2 dpt my wedding card memandangkan dia dah nak belayar...huhhuhuhu...sedihnye atuk x hadir wedding gue..sape nak restui gue kalau bukan atuk???huhuhuhu

mie said... on 21 April, 2009

mana??xsampai pun....
mcm mana gue nak restu...
share la duit hantaran dgn gue...
hahaaaaaa

iN said... on 21 April, 2009

hahaha..tau2 je pak cik neh..nnti guwe rindu..
merayu2 pak cik pulang segera..
xpela..nsb bek guwe tgh praktikal time tuh..
tgk kapal je..guwe igt la pak cik..
guwe praktikal dkt2 ngan MMHE..adik beradik la tuh
hahahaha

mie said... on 21 April, 2009

lor...
kalo camtu...
baik gue naik kpl yg tgh drydock mmhe je..
dpt gi skodeng ubie..
hahaaaaaaa

Along Arman said... on 21 April, 2009

♥ woah! jauhnya bekerja.. ♥
♥ takpe demi tugas.. pe² pun semoga slamat di lautan ek.. ♥

mie said... on 21 April, 2009

itu la...
jauh xkisah...
janji dekat di hati...
hahaaaaa

moonie said... on 21 April, 2009

cik mie gue xmo laa.. hebat sgt cik mie ni..huhu

biler mo post byk2 ney wat tinggalan..nnt gue rindu gue masok la. pas2 tenung jela blog neh..

mie said... on 21 April, 2009

hmm...
btul ke???
nnti gue post....
jgn xtenung....
hahahaaaa

Anonymous said... on 09 November, 2009

sapa2 ade nor tlg bg kt aku..urgent ni

Anonymous said... on 09 November, 2009

bg kt alamat samseng19@yahoo.com. tlg arrrr

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new