:: under construction ::

haloha.....
hari ni, terlambat pula nak update blog....bukan apa, nak try tukar layout baru....tiba2 tgh edit semua nya....streamyx pula menjadi bengong!!!nasib baik ada save sebelum ni....hehehee!!!!macam biasa la, warna biru mesti la ada....
xda la paksaan suruh tukar layout ni....tiba2 dapat ilham pula....so,try la...xkan nak tengok benda yang sama je....naik boring la...kena la juga tukar2 (ada makna ni)hahhaaa!!!!k la, apa pendapat korang tentang layout ni ek???lagipun still under maintenance lagi ni....xsiap sepenuhnya lagi....kalo rajin aku sambung la....hahahaha!!!

16 comment on :: under construction :: :

iN said... on 20 April, 2009

pak cik neh..tiru guwe lak
guwe lame dh minat biru tau..tau..
xde sape leh minat kale same ngan guwe..
cet

Firol said... on 20 April, 2009

hoo.kasi tukar la ni..ok2 lawo

mie said... on 20 April, 2009

ye ke!!!
gue kan sehati sejiwa...
br nmpak cam sm...
hahhaaaaaa

mie said... on 20 April, 2009

bagus2!!!!
nasib baik lawa...
kalo x,kn tukar lagi la firol...
heheheeee

moonie said... on 20 April, 2009

kalu gue hina kang takut cik mie terasa ..

baik gue puji hihi

xder la ok what! mantop..buleh promo n3 len. hmphh leh gue wat template sama x? ajin tol tuko2..suke biru ker..

mie said... on 20 April, 2009

mn leh sama...
nnti ilang la peminat gue...
biru???sape tu???
awek cun ke???
hahaaaaaaa

Ir. Datok Carroll said... on 20 April, 2009

ok la tu mie...
bosan kalu lama2 ngan satu template
tuka2 laa baru sedap mata memandang..
ahaks... keep up bro

azizwan(dot)com said... on 20 April, 2009

huhu.. jgn marah yer bro. seriously aku x suka suka sangat nk baca blog yg hurufnya warna putih tp background colour hitam. sbb mata aku elergik sangat2. berpinau gitu. yay!

tp itu utk aku je la sbb memang susah nk puaskan hati smua org. hehe.. walau apa pun, aku akan tetap baca blog bro ni klau ada n3 baru :)

moonie said... on 20 April, 2009

ha'a awek yg bernama biru dan bermata biru..segala2nyer biru pada die.. suker ker?

mie said... on 20 April, 2009

torres--->ko pun tukar layout ek!!!heheee

azizwan--->iye ke!!!nnti aku study dl camna nk tukar warna tulisan ye...thankz

moonie--->best nya...knl kan la kat gue!!!hahhaaa

anap_ilmi said... on 21 April, 2009

smart2..tukar baru...dpt mn eh templete2 itu?leh search2 templete2 baru kot ada yg best nnt...

Ikaa said... on 21 April, 2009

wahh..tuka lek out..
smangatt..
slamat btukar
:P

mie said... on 21 April, 2009

anap--->main search je...kalo xsilap kat skin corner...heheee

cookies--->tu la,tggu cookies buatkan layout tuk gue...xsiap2 pun...hahaaa

guapunyahal said... on 21 April, 2009

suka biru eh.. haru biru..muahaha

Unknown said... on 21 April, 2009

lawa lah (ikhlas ni)

mie said... on 21 April, 2009

gue--->haru biru???xpe sentiasa membuat korang terharu....hahaaa

lynn--->ikhlas ek!!!gue hadiahkan klcc buat lynn...heheee

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new