:: angpow ::

salam....
terlambat plak nak update hari ni....kalo terlambat, sure ada problem...biasa la, masalah streamyx semakin berleluasa....so, xdapat la nak update.....maybe,dalam masa terdekat ni.....susah sikit nak online......hmmm!!!!tapi jangan pula kecewa.....aku tetap da benda yang nak di post.....

semalam streamyx dah mula bengong....so,malas la nak surf internet.....so, aku kemas la bilik....then, terjumpa plak dengan satu bungkusan.....koleksi angpow aku....hahahaa!!!teringat pula zaman dapat duit raya...memang macam corak da....siap ada angpow erra fazira lagi....hehehee.... tiba-tiba, nampak satu benda pelik je tersorok kat celah2 file aku....rupanya2 postcard rome, italy.....rupanya ada lagi souvenir yang x dituntut ni....aku pun xtau nak buat apa dengan postcard ni....niat hati nak buang je tapi sayang pula....ok la,sapa2 nak aku kirim postcard ni kat dia....sila la send address kat email aku.. .itu pun kalo sudi la....hahhaha!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

18 comment on :: angpow :: :

Ikaa said... on 22 April, 2009

weiyhhh!
manyaknyerrr angpoww
mesti duet pon manyak nih
blanje aa makan
laksa johor
huhuhu

eh.ika nak mie anta poskad tuh sume kat ruma ika
mau bakar buat alau nyamuk yg brleluasa nih
ngee~
;P

Unknown said... on 22 April, 2009

dalam angpow tu ader duit agaknya yerk
hahaha

paan said... on 22 April, 2009

wah,nie percuma ke ??
aku tak simpan pun angpau lama2 tue..semua dah buang..

iN said... on 22 April, 2009

pak cik...
pos kt guwe 10 poskad
bleh x
nti guwe bg la alamat
hahahak

moonie said... on 22 April, 2009

hape susah2..nak buang sayang bagi jerk kat gue seme..gue suke mender2 free

Yern Ain said... on 22 April, 2009

plg lama i simpan pn setahun.
dpt angpow baru, buang yg lama.
hbs madu sepah dibuang!
haha~

mie said... on 22 April, 2009

cookies--->gue nk gi mkn td...xde org teman,so cancel je la...ni mesti dh jadi penternak nyamuk...hahaa

lynn--->duit??dah habis...buat belanja makcik2 cleaner!!!hahahaaa

mie said... on 22 April, 2009

paan--->free je!!!kalo nak bg kereta ferrari lagi bagus...hahaaaa

ubie--->nak 10 kas...xkisah, tu pun kalo ramai xminta la....hehehee

farish izaryl @izreez said... on 22 April, 2009

byknyee poskadd die huhuuu..angpow pon hahahaah nk gakk

mie said... on 22 April, 2009

moonie--->sama je....lebih baik buang!!!kalo moonie nak, bagi no telefon anak buah moonie...hahahaaa

ain--->waduhh!!!gue suka kumpul madu...sepah mmg selalu dibuang...hahaaa

mie said... on 22 April, 2009

only postcard je rizz...
angpow xbleh...
xde duit...
hahaaaaaa

moonie said... on 22 April, 2009

buleh2 .. gue x kesah janji dapat..lam angpow boh la duit, ala cam x bese..wat cam ari raya tuh..

@LiYaNNuaR ツ said... on 22 April, 2009

memanggg... streamyx mcm setannnnnnnnnnn... geram aku... fuihhh byk angpow... pass le kat sini... hehehe

|| iekabean || said... on 22 April, 2009

ieka nak bnyak2...
20 sbb umo ieka dah 20 tahun.. hahhah

mie said... on 23 April, 2009

moonie--->gue biasa bg angpow kosong je....nk beli angpow pun kena duit tau...hahaaa

liya--->angpow mmg banyak...isinya je yg xda...hahahaa

ieka--->btul ke 20...uba kira lagi...rasanya kena tmbah lagi 20...hahhaaaaa

moonie said... on 23 April, 2009

jgn poi umah pak cik 2, korang akan dapat ang pow kosong, lai dgn korang2 die pow!!!!

hidayah said... on 23 April, 2009

wwwaaa......mie....

mie said... on 23 April, 2009

moonie--->jgn la pecah rahsia,nnti kantoi la plak...xpdapat gue nak bayo gaji moonie...hahaaa

yaya--->waaaa...yayaya

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new