:: ninja warrior ::

salam.....
sejak akhir-akhir ni.....aku lebih minat tengok games dekat tv9.....tapi bukan movie atau drama....cuma, ninja warrior!!!!dulu aku ingat lagi....ada juga rancangan seperti ni....iaitu istana takeshi!!!kalo ikutkan aku la, rancangan seperti ini lebih menarik daripada drama dekat tv tu....memang sesuai untuk semua lapisan masyarakat.....hehehhee!!!!

banyak juga la stage yang mencabar....contohnya pada first stage!!!!majoriti tak melepasi kawasan "jump hang", "rollling stone".....semua mencabar.....memang susah nak melepasi setiap stage....tapi ada juga yang pernah melepasi sehingga final stage....bersemangat betul aku tengok ninja warrior....hahahaa!!!

untuk second stages plak....memang lagi mencabar....bukan semua nya lepas....harap-harap dekat rancangan dekat malaysia ni, dapat la buat seumpama ni...baru la dapat menarik minat sikit....ini setakat buat games bodoh-bodoh je.....hmmm!!!!so layan la video di bawah ini ye....adios!!!



27 comment on :: ninja warrior :: :

Ikaa said... on 26 April, 2009

ehh mie tgk rupenye cite nih
hahaa
ika mghrib2 salu smayang cpt2 sbb na tgk mende nih
bes giloss
org japang hebat2 law wat gameshow
huhu

hidayah said... on 26 April, 2009

waa..ya pun tgok..
ada yg cikgu dah beberapa kali cuba tapi tewas gak..sian kat anak murid dia yg dtg support..

pastu, peserta pelik2 je..
org sana tak kisah..

lucu sgt..riangkan hati ya d mlm hari

game = uji fzikal + mental

mantop !

mie said... on 26 April, 2009

cookies....
mmg best...
gue pun nk join la...
mesti confirm jadi juara nya...
hahahaaaa

mie said... on 26 April, 2009

ooo.....
tu la,kesian plak kat cikgu tu ye...
jgn riso yaya...
gue kan ada...
sokong la gue...
hahaaaaaa

farish izaryl @izreez said... on 26 April, 2009

hehehh rizz da lme x main game ngee sukee gakk

mie said... on 26 April, 2009

aiikk!!!
penah main ke???
hahaaaa

moonie said... on 26 April, 2009

haha gue kalo masok pon menang..menang tanpa bertanding!!

kalo tgk gue besenyer guling2 di atas tikar mengkuang..ai2 tgk bro sumo pon masok gak men..yakin menang tuh..

mie said... on 26 April, 2009

mmg la...
semua org nk bg moonie mng nya...
maklum la...
pakar guling-guling...
hahaaaaa

TiNiE said... on 26 April, 2009

aahla..
dan dan tingat citer istana takeshi dedulu..
bes plak...

bd fabregas said... on 26 April, 2009

x prnh tgk lak cite ninja warrior ni.. tp kalo zaman muda2 dulu mmg gila tgk istana takeshi.. smart gile ahh diorang nyer game show..

mie said... on 26 April, 2009

tinie--->tu la...teringat zaman istana takeshi....heheee

fabregas--->muda-muda???gameshow ni best tau...hehheee

Anna said... on 26 April, 2009

ninja warrior bestt..
=)

mie said... on 26 April, 2009

mmg best...
jom gi jepun...
join ninja warrior...
hahaaaaa

Zamz said... on 26 April, 2009

tak penah plak cite ni...tapi dulu2 ada gak cite bersiri ninja..hero dia nama sasuka kot ek

mie said... on 26 April, 2009

ye ke!!!
dlm naruto pun ada..
sasuke...
ehehhheeee

Anonymous said... on 26 April, 2009

Aku suka istana takeshi dulu...
sekarang aku dah yg hari ahad...
pkl 530 kot.. apa ntah... mesquara ke? sori..

mie said... on 26 April, 2009

ada ke???
xtau la plak....
kena tgk gak ni...
hehheee

hidayah said... on 27 April, 2009

sokong mie wat pe. mie bukannya main game tu pon. kalu mie masuk,ya la org ptama yg support siap bawak kumpulan cheerleader..haha (mimpi ngeri anda kembali!) hahaha

mie said... on 27 April, 2009

bagus2!!!
bawa cheerleader yang cun2 tau...
hahahaaa

syakirahmn said... on 27 April, 2009

ada jugak tgk...

mie said... on 27 April, 2009

hmmm..
mmg best...
hahhaaaaaa

moonie said... on 27 April, 2009

jom berguling cam tenggiling

apa adiah mainan neh erk..gue xmo men kalo xderk adiah..

mie said... on 27 April, 2009

ada la....
kalo moonie join pun..
blum tentu menang...
hahaaaa

moonie said... on 27 April, 2009

ala kasik gue menang..gue nak adiah jerk

susah sgt ker..nampak senang tuh..ala aper susah..

mie said... on 27 April, 2009

bg moonie susah la..
bg gue senang je...
hahaaaa

Ikaa said... on 27 April, 2009

mie:
ceh..nak joinnn...
juara la kunun
kuki manster join bru juara
hahahahaa
tinggl 'steven gerard' kt blakang nunn
:P

mie said... on 27 April, 2009

ye ke!!!
jgn risau...
gue akan guna kan kuasa menggoda..
hhahaaaa

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new