:: laksa shack ::

salam...
sejak akhir2-akhir ni....asyik nak makan je!!!pastu mengidam nak makan laksa pula tu....tapi, bukan aku la....di sebabkan dia yang mengidam nak laksa....so, aku tolong makan kan laksa untuk nya.....maklum la, nak ajak skali xsempat....hahahaaa!!!so, destinasi nya adalah "laksa shack" @ village mall....
ini lah rupanya laksa johor....qst time aku makan pun, masa ada atas kapal....maklum la, ada engineer pandai buat laksa johor.....so, dapat la juga merasa makan laksa johor ni....yang unik nya!!!!laksa nya guna spagetti je....then, ada sambal belacan pula tu....aku pantang jumpa sambal belacan ni...hahahaaa!!!lega....dapat juga merasa laksa johor kat "laksa shack"...
tiba-tiba....ternampak pula laksa sarawak dalam menu tu....apa lagi, aku try la....dak lama xmerasa laksa sarawak.....last aku mkn laksa sarawak tahun 2006....masa kat bintulu.....kuah laksa ni pelik sikit....xde rasa ikan....satu lagi, ia menggunakan laksa halus.....boleh tahan juga rasanya.... hehehee!!!laksa-laksa ni, aku takeaway je....kepada yang mengidam tu....aku dah tolong makan kan...hahaaaaa...

26 comment on :: laksa shack :: :

Along Arman said... on 27 April, 2009

huhuh.. sedak ngat laksa johor.. nok gok skit..

ezad said... on 27 April, 2009

bleh than lakse tu ek... kuah nye kaw!!!
meleleh si0t.. aku biase mkan lakse kuah cair..
tak mantul...
heheheh....

moonie said... on 27 April, 2009

makan laksa plak dier

saper yg mengidam? huu

farish izaryl @izreez said... on 27 April, 2009

wahh sedapnyee kecoo lio..nk try gak r laksa shack nihh

mie said... on 27 April, 2009

along--->dah de dalam perut la along!!!nnti la, along blanja laksa terengganu..hahaaaa

ezad--->tu la...kuah nya pekat!!!sedap ooo...

mie said... on 27 April, 2009

moonie--->ntah la....makcik mana yang mengidam ni...gue tolong makan je...hahaha...

rizz--->try jangan xtry.....bukan sng nk cari laksa ni kat tempat lain...hahaaa

Ikaa said... on 27 April, 2009

miee!!
kuki da la ngidam lksa johor tak lepas2 lagik nihh
saje jaaa
tapaww aaa
sedap giloo
hahaaa
:P

Atikah HM said... on 27 April, 2009

food and more food! hahahahah! *drools* =p

mie said... on 27 April, 2009

cookies--->aahhh!!lupa plak....mmg nk bg cookies terliur pun...hahhaaaaa

tikah--->bagus untuk kesihatan....hehehee!!!

Ikaa said... on 28 April, 2009

eee..
tak snono..
ngahahh..
its oke its orait i wll fight3..
hahaahahaa..
sbtu nih mau pigi mkan lksa!
ta kire
:P

mie said... on 28 April, 2009

xkan makan sorang je...
jemput la gue skali...
lagipun cookies kan suka blanja gue...
hahahhaaa

menteil said... on 28 April, 2009

alamak! peberet aku kalau laksa nie.. terliur beb!

tapi laksa mak aku jugak yang terbaik..

mie said... on 28 April, 2009

btul tu....
apa pun....
laksa utara juga jd idaman gue..
hahahaaaa

moonie said... on 28 April, 2009

cik mie, dah la kemut nak blanje gue,

pas2 bawak org len plak p tanpa pengetahuan gue..huuuu

mie said... on 28 April, 2009

ye ke....
gue cuma bawa yg sudi blanja gue je...
hahaaaa....

moonie said... on 28 April, 2009

susah la idop gue nnt..haghaam la nk tgu cik mie blanja gue,..hohohoo... cam santa plak bunyik..

dilot said... on 28 April, 2009

laksa johor,,dh nak muak mkn hehe..sbb dilot owang johor..

hidayah said... on 28 April, 2009

mie, takkan take away je ?

sangat manis la mie ni makan kan untuk sidia..

kurang2x pon makan la ber2..

ayoyo...

yg jauh didekat2 kan taw...

manis sangat kamoo..

(nak kasi muahhh mie ni laki,nnt ramai salah tafsir smile jela ^_^)

mie said... on 28 April, 2009

moonie--->jgn la simpan harapan gue nak blanja....kalo kucing bertanduk pun, blum tentu lagii...hahahaa

rantong--->wah!!!da iklan tambahan ye....hahahaa

mie said... on 28 April, 2009

dilot--->ye ke!!!banyak lg laksa bleh makan...hahahaa

yaya--->ehh!!bukan ke gue takeaway tuk yaya....kan kita makan sama2...hahaaaaa

moonie said... on 28 April, 2009

yaya tu yg berharap..bukan gue..

gue x kesah la..gue buleh masak sendirik..kalu x sedap baru tapau...lalala

mie said... on 28 April, 2009

monie masak???
keajaiban tu....
hahaaaaaa

moonie said... on 28 April, 2009

hek eleh.. cik mie x rase lai masakan gue..gue neh serba serbi buleh

haha angkat bakul sendirik la, wat pe nk soh org len angkat kan..

p/s: nk g interview neh..wish me luck...

mie said... on 28 April, 2009

wahh!!!
gue tau..
moonie kan bibik bertauliah....
jd bibik pun de interview...
hahaaaaa

hidayah said... on 28 April, 2009

hoho

yaya = tengah buat muka steady je. emm.. tak faham? ya pon tak faham gak. lol~

mie said... on 28 April, 2009

don't worry..
gue tau..
yaya nak blanja gue...
hahahaaaa

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new