:: kebab lebanon ::

salam....
dah lama nak pergi makan kebab lebanon ni.....cuma masa je x mengizinkan....waduh!!!dapat juga merasa nya...nyum!!!nyum!!!rugi sapa yg xcuba....yang aku minta sambal nya la...warna hijau tapi pedas....hehee!!!cuba la cari dekat kawasan yang bedekatan ye....cuba jangan xcuba....

alang2 dah cerita tentang makanan ni....ada la yang tanya....macam mana la makanan kat atas kapal tu???aku pun xtau nak jawab apa....ada sedap ada x....so, kalo time cuti perayaan....mesti ada parti....so,makanan nya....memang sedap!!!xlarat nak makan....
so,walaupun xdapat nak merasa lemang yg dibakar....lemang segera pun jadi la....heheee!!!!at least, dapat juga merasa....ni aku nak show antara gambar2 makanan atas kapal ye.....sila la nikmati nya!!!!adios....

35 comment on :: kebab lebanon :: :

Lala said... on 25 April, 2009

apasal nmpk sedap jek mknn dlm kapal awk???heheheheh....
erm..kebab lebanon tu xpnah dgr pon..adekah saye ni kolot xpnah dgr??hehehehhe...siyes xpnah dgr bro..huhuhu....sedap sgt ke???huhu..blog bro kali ni nmpk bersih la..heheheh..terang sket mata nk tgk..hehehehhe

mie said... on 25 April, 2009

mmg xpenah dgr...
gue pun tahun lps br tau kewijudan makanan ni...
hahahaaa....

kalo sedap..
jemput la makan...

Atikah HM said... on 25 April, 2009

ish ish ish~ kebabbbbb!! hehehe!

moonie said... on 25 April, 2009

kewijudan...haahaaaaaa

lam bhs spain exist..yer


kebab lebanon..apa ase..der ker kt gombak nih..emphh nnt gue carik..pas2 blanja cik mie iyer

mie said... on 25 April, 2009

tikah--->sedap tu...kebab oh kebab....

moonie--->kump exist???gue suka lagu oh ibu...hahaaaaa

Lala said... on 25 April, 2009

wohooo...
baru jek tau kewujudannya..hurm..saye baru tau arini kewujudan kebab begitu..huhuhuhuu

mie said... on 25 April, 2009

rugi2..
kena cari...
tambah2 sambal hijau tu..
sedap....
hhahahaaaa

Ikaa said... on 25 April, 2009

weiii sedapnyaaaaaaaaa
org da la lapa nihh
mie
blanje cepat!
:P

mie said... on 25 April, 2009

jom....
gue blanja mkn cookies je...
maklum la, tggl cookies je...
yg lain semua dh hbs...
hahaaaa

sheilazrien said... on 26 April, 2009

shioknyeh..
pegi berlayar pong bleyh makan sedap2..
waaaa~ :D
especially ayam !!

mie said... on 26 April, 2009

itu la...
tp time perayaan je...
time hari xde la semeriah tu...
hahahaaaa

moonie said... on 26 April, 2009

huhu haha

datang menjerit d pagi raya

hari2 hari raya

* disbbkan suboh maka aku meracau!!

hi cik mie..slamat ari raya

mie said... on 26 April, 2009

raya apa ni moonie...
lupa plak..
hepi diwali moonie...
hahahaa

moonie said... on 26 April, 2009

oo diwali ker skang

jom p tgk bulan mengambang cik mie

mie said... on 26 April, 2009

dah tgk dah....
citer lain la...
hahahaaa

moonie said... on 26 April, 2009

citer pe lak lai best dari bulan mengambang?

anak bulan mengambang?

mie said... on 26 April, 2009

banyak sgt...
xterkira...
gi wat survey...
dh dapat bgtau gue...
hahaaaa

moonie said... on 26 April, 2009

ari 2 soh survey chilli, nih citer plak..asik nak seksa gue jerk

x sian kat gue ker? huh!!

mie said... on 26 April, 2009

sian??
apakah itu...
puas gue cr dlm kamus ni...
hahahaaa

moonie said... on 26 April, 2009

hish

kesian @ kasihan..

kasihani la gue..tulunnn...jgn seksa gue lagi..waaaaaaaaaaaaaaaaa

mie said... on 26 April, 2009

seksa???
bila masa gue seksa...
gue kan ganteng...
hahaaaaa

moonie said... on 26 April, 2009

hahaaaa

dah la sakit ati la gue..asik diperlaku sebegitew rupa..dimana letaknyer ihsan incik terhadap sayer?

mie said... on 26 April, 2009

ihsan???
dia busy berlakon upin & ipin kot...
hahahaaa

moonie said... on 26 April, 2009

hahaaa

ihsan .. lor die p berlakon tadi..xkan x balik2

risau plak..maner p budak ihsan neh..dah la x bawak duit p tadi..

mie said... on 26 April, 2009

iye la...
kan hari ni marathon upin & ipin...
xpayah la riso....
lgpun, bukan moonie yg nk bg duit...
hahhaaaa

farish izaryl @izreez said... on 26 April, 2009

hahahah kecurr lio ngok kebab tuh huhukkk

mie said... on 26 April, 2009

bleh kecor ke??
hahahaaaa

luvmeteddy said... on 26 April, 2009

atas kapal? blur sat tibe2..ngeee :D

mie said... on 26 April, 2009

apa yg blur nya....
xde pape pun..
hahaaaaa

grab said... on 23 February, 2010

kebab lebanon? where 2 find it?

mie said... on 23 February, 2010

dekat pacific alor star....
ada gak restoran lebanon kat alor star...

windy said... on 12 April, 2010

enak dan lezat bgt yaa ..........

mie said... on 12 April, 2010

iye!!!
enak bangat...
hehheee

atsie said... on 23 April, 2010

nice info gan.. terimakasih sudah disharing, jadi bertambah pengetahuan saya :) ditunggu sharing berikutnya :)

mie said... on 23 April, 2010

ur welcome!!!
sharing is caring....
hehehe

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new