:: moonie's tag ::

Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
mietos!!!hmm....sememang nya nama aku ada mie....then,maybe aku suka makan tosey kot...hhahahaaa

Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http://mietos.blogspot.com/...ideanya timbul bila aku kenyang makan tosey....hehehee

Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
sebenarnya,aku suka kumpul gambar menarik & link download untuk kegunaan aku saja....pastu,tiba2 nak letak macam2 pula....itu la,kadang2 ada saja bende yang xde kena mengena dengan aku...hohoho

Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
pernah juga!!!tapi xde modal nak beli senjata nuklear....meriam buluh ada la...hahahhaah!!!!saja suka-suka...boleh kan!!!!

Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
moonie???hmmmm....bagus!!!menarik!!!katak!!!hahaaaa.....sebenarnya moonie ni baik...mempunyai anak sedara yang cantik (aku cop 1org).....oppss!!!silap jawab soalan plak....ntah la,tapi yang pasti dia berhutang kereta ferrrari dengan aku.....

Senaraikan 5 orang yang akan anda tag:
#yaya
#ieka
#h3ro
#dihaz
#ling ling
:antok::antok::antok:

12 comment on :: moonie's tag :: :

tra said... on 08 April, 2009

rajin ea jawab tag~

mie said... on 08 April, 2009

terpaksa la...
nnti la untuk tra akan ada gak...
heheee

zahidah dihaz said... on 08 April, 2009

dah buat la tag ni...
kira halal eh?

farish izaryl @izreez said... on 08 April, 2009

musim tag sgtzz hahaha

mie said... on 08 April, 2009

dihaz--->ok la,xde paksaan...

rizz--->tu la,tag pun bleh ada musim...hahaha

zahidah dihaz said... on 08 April, 2009

okay..
thanx..
hahahahaha....

mie said... on 08 April, 2009

xpe,no problem...kalo terasa rajin..buat la skali lagi...hahaaaa

h3r0 said... on 08 April, 2009

1st tiem kena...
insyaALLAh aku buat nanti..

mie said... on 08 April, 2009

xpe...
janji buat...
hehehehee....

hidayah said... on 09 April, 2009

huh~ bhutang tag gan mr mie..

smalaman tak on9, terus dpt hutang. kalo dpt uwet tape la jgk.kan?

mie said... on 09 April, 2009

kira ganti duit la i...
hahhahaaa

moonie said... on 09 April, 2009

ala baik jeker..anak sedara gue cute,gue baru la cantik..apa la cik mie nih..muahaaha terperasaan plak

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new