:: kain kapan untuk di-tag ::

haloha....
kali ni,aku kena tag lagi.....ini 1st tag dari yaya.....baru je dapat online,trus dapat tag.....ingat nak bagi duit ke???bleh juga aku berbelanja.....tapi xkisaha la,yang penting aku happy!!!!hahhahahahaaaa.....jom layan tag!!!

Untuk Yang Di-Tag tu:

1.copy title kat atas tu.
2.buat satu sedikit "kenyataan" tentang "Outfit" kegemaran korang,macam pendahuluan.
3.cari "Outfit" kegemaran korang kat "Google Image Search"
4.tak kire la ape segala occasion yang korang suke pakai macam gi party ke,gig ke,berak ke.
5.segale pakaian mestilah start dari kepale hingge ke kaki.tak kire la brape banyak pon.accessories pon boleh,yang rare,mane-mane pon boleh.janji termasuk dalam kategori pakaian.
6.letak caption kat setiap gambar.macam brand ke,lagi best kalo ngan harge skali.
7.lastly,buat kesimpulan tentang outfit favourite korang.lantaklah kalau korang ni perasan ke.
8.pilih 6 orang member korang dengan menge"tag" mereka.=D
1. kalau pergi mana2 aku lebih suka pakai t-shirt biasa je.....xde collar & simple image pada t-shirt tu.....warna xkisah yang penting nampak simple....

2. kadang2 aku akan bawa pouch bag kalau pergi jalan2.....tapi bukan la cam orang perempuan,nak letak macam2.....cuma ada dompet,handphone & camera je......kalo tidak,berkembung la poket seluar aku.....

3. cap!!!bila rambut dah mula panjang...aku lebih suka pakai cap ni.....xde la nak berserabut.....aku lebih suka cap yang baik ruang pengudaraan nya.....xkisah la jenama apa pun...janji design nya simple.....

4. aku lebih suka pakai sneaker....especially sneaker adidas la.....ntah la,dari dulu lagi berkenan dengan design kasut adidas.....tapi kalau pergi majlis yang formal sikit....semestinya kasut dr cardin....hehehe!!!

5. aku xde la nk pakai aksesori apa2 pun.....cukup la kalau setakat pakai jam tangan G-shock......xde la nk lilit tangan atau leher dengan macam2 benda ni.....lagipun cukup rimas kalu ada benda terlilit ni.....

6. finally, semestinya la kena pakai seluar.....nak mudah!!!pakai jean je.....sesuai nak pakai dengan apa pun....xpayah nak pikir panjang2.....yang penting,xde la memilih sangat.....jenama atau bukan itu xpenting.....

so,kalo nak ditafsirkan.....aku lebih senang bergaya simple camni.....xde la nak nampak over fashion pula.....hehehee!!!so,sape2 nak hadiahkan outfit2 kat aku, bleh la berpandukan semua ini...hahahaha!!!!mangsa seterusnya......
#tra
#rizz
#ubie
#zam
#moonie
#mama aleesa
:fire_guy14::fire_guy14::fire_guy14:

28 comment on :: kain kapan untuk di-tag :: :

zamdotcom said... on 08 April, 2009

amat simple ^^ sama la taste la kite nih..


p/s: pakai kain pelikat je kalo dok rumah ^^

farish izaryl @izreez said... on 08 April, 2009

wahh tag mnarik keke t rizz wat heeeeeeeeeeeee

mie said... on 08 April, 2009

zam--->memang simple pun....murah pun murah!!!hehhehe

rizz--->buat jangan xbuat....hohoho

ryoko_kouru said... on 08 April, 2009

cam ada lupa ni mo pakai... spectacles mana???

mie said... on 08 April, 2009

lor...
itu dh memang terlekat kat mata la...
hahahaaaa

azizwan(dot)com said... on 08 April, 2009

nasib baik aku tak kena tag. huhu :)

iekabean said... on 08 April, 2009

ingatkan tag ini...
padahal tag yang bawahhh...
kecewaa!

mie said... on 08 April, 2009

azizwan--->lupa plak tag ko.....lain kali la...hehehe

ieka--->alahai..buat 2-2 la....nnti gue tmbh ek....hehehee

iN said... on 08 April, 2009

cet..guwe bz2 pun bleh tag guwe..T_T
nnti abes present psm guwe bt la T_T

mie said... on 08 April, 2009

malas nya makcik gue sorang ni...
busy konon....
padahal asyik berdengkur je...
hahhaaaaa

hidayah said... on 09 April, 2009

huh~ smart bro! tp ayat no 2 tu mcm terasa sket..

paper je la. lalalala~

mie said... on 09 April, 2009

ye ke....
biasa la...
hhaahhahaaa

Unknown said... on 09 April, 2009

a man with white shirt
sangat adore


eh tetiba je kan..
LOL

mie said... on 09 April, 2009

ye ke..
gue pun de white shirt...
hehheeee

moonie said... on 09 April, 2009

terkene plak aku..gue x suker la men fesen2 nih..

p tuk cik mie gue gagahkan jugak jari , otak dan mata tuk wat mender alah nih..

sila baiki ayat2 huduh di atas tuh..pedajal.huh!

mie said... on 09 April, 2009

lor...
xprasan plak...
demi moonie,gue sanggup...
ceewwaaaaahhhh!!!

moonie said... on 09 April, 2009

bagus ..cik mie memang baguih..lalala

biler la adiah nak sampai..is is ..

mie said... on 09 April, 2009

gue guna pos slow...
khidmat basikal je...
tu yg lambat...
hahaaaa

moonie said... on 09 April, 2009

oo xper gue tunggu..biler la incik berbasikal tuh nak sampai..arap2 dier slamat..kang takut lak letih2 kang termasok plak dier lam longkang bosa kat umah kakak den tuh..

mie said... on 09 April, 2009

jgn riso...
gue dh bg dia makan bateri energizer...
xkn knl erti letih nya...
hahhaaa

moonie said... on 09 April, 2009

o yeker anto cik bunny kecik tuh ker..o klu dier sampai gue rembat dier dulu..hihi

mie said... on 10 April, 2009

bunny kecil????
confuse gue....
mana la moonie jupe ni...
hahhaaaa

moonie said... on 10 April, 2009

ala lam iklan bateri energizer zaman dolu2 kan der bunny somel tuh..yg x henti2 ketuk drum tuh..

moden sgt ler tuh..sampaikan nostalgia lamer2 dah luper trus..huhu

mie said... on 10 April, 2009

eh!!!
tu bateri lain....
hahahaaaa

moonie said... on 10 April, 2009

tu bateri aper? cakap tadik anergizer..oo len ker? dah tuka ker.. hehe ..

arini kakak sayer kater parcel dah sampai p bibik dier xleh amik so eden kene susahkan diri p pos opis..huhu

mie said... on 10 April, 2009

bukan dh tukar...
moonie yg ditukarkan....
mmg niat gue nk susah kan moonie...
hahhahaaa....

moonie said... on 10 April, 2009

saper tukar saper nih? huh!

susah la idop gue ngan cik mie..gue redha

mie said... on 10 April, 2009

biasa la...
terpaksa la....
hahhahaaaaa

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new