:: gempak starz ::

salam....
sekejap betul masa berlalu.....sekarang sudah masuk tahun 2009....tapi aktivity aku tetap tak berubah....still mengumpul komik....hehehe!!!dah hampir penuh almari buku ni....lagipun dah lama kumpul,nak buang terasa sayang....banyak juga la koleksi2 aku contohnya utopia!!!sampai sekarang stiil kumpul lagi.....
sekarang ni,komik2 dari gempakstarz sering jadi perhatian....maklum la,kebanyakan artis muda....so,kena la dengan zaman sekarang.....contoh nya komik 'le gardenie'....aku dah baca dalam utopia....skrang pula dh keluar komik tu sendiri....best juga layan jiwang2 ni...hahahaa!!!aku ada semua koleksi nya kecuali first season....sapa2 yang sudi sedekah dialukan!!!
satu lagi dari gempakstarz ni....aku da kumpul komik 'hari-hari midori'....atau dalam bahasa jepun nya 'midori no hibi'....aku jarang baca komik ni tapi adik2 aku yang baca....sebab aku dah tengok anime nya...best juga la!!!kesimpulan nya,tanamkan minat membaca....ceewwaaaaahhh!!!!hahahhaaaaa..
:bongo_045::bongo_045::bongo_045:

29 comment on :: gempak starz :: :

hidayah said... on 14 April, 2009

Goku ada tak ?

mie said... on 14 April, 2009

goku???
gokusen or goku dragonball...
hahahaaaa

zahidah dihaz said... on 14 April, 2009

layan komik pun best gak...
sama la jugak kan membaca...
lalalalallaa....

mie said... on 14 April, 2009

biasa la...
kadang2 kena membaca juga....
petua hati muda katakan..
heheheeee

zahidah dihaz said... on 14 April, 2009

hahahahaha....
ada lak cam tu eh?
i pun suka baca...
tapi baca novel la...
kadang2 layan komik...
lalalalalala

mie said... on 14 April, 2009

novel xreti la nak layan..
kang tgh2 baca mesti tertido...
banyak sangat perkataan nya..
gambo pun xde...
hahhahaaaaaa

farish izaryl @izreez said... on 14 April, 2009

dlu mse kecik2 suka la katon ni hahaha

hidayah said... on 14 April, 2009

goku drangonball. ..

zahidah dihaz said... on 14 April, 2009

xreti layan novel?
try baca ramlee awg murshid punya novel...
best giler...

mie said... on 14 April, 2009

rizz--->kecik2??/skrg dh tua la...heheee

yaya--->dulu ada...skrg dh hilang...heheee

dihaz--->ye ke!!!maybe time nak tido br baca la...hehehheee

athirahassin said... on 14 April, 2009

leh pinjm x ni?? HAHAHHAHAHHAHA

mie said... on 14 April, 2009

boleh...
tapi ada syarat nya!!!!
hahahaaa...

fazrewl said... on 14 April, 2009

aku pun lyn gak...
dulu collect la gak utopia ngan gempak...
sekarang dah stop...
Le gardine mmg best...
dah abis dah pun...

mie said... on 14 April, 2009

tu la...
bermula dr utopia la...
hehehee

fjie_ahmad said... on 15 April, 2009

awek2 dlm tu pn comey2..
kn3..
aha~~

mie said... on 15 April, 2009

aahhh.....
tp sayang....
anime je....
hahahaaaaaa

moonie said... on 15 April, 2009

oo cik mie dah beli, ker memang dah lamer beli gardenie tuh??

gue dah tgk citer midori..mo pinjam komik leh?

mie said... on 15 April, 2009

komik midori xabis baca lagi..
adik gue yg baca...
gue layan anime dl...
hahhaaa...

pinjam??
20 sen!!!!
hehheeee

moonie said... on 15 April, 2009

ala quod pro quo la..(ececeh baru abeh exam guner istilah2 neh la plak kan)..hee

cik mie amik 1st series gardenie..bagi kat gue midori..haha

mie said... on 15 April, 2009

xmo...
apa kata moonie bg je kat gue..
tanpa apa2 balasan...
hhahahaaaa

moonie said... on 15 April, 2009

gue x baik sangat cam org umah gue ..xper la sok gue p carik midori tuh..maner dier tinggal..bagi alamat..

kemut tol la cik mie neh...huh!!

mie said... on 15 April, 2009

tu la...
kalo nk sng cr midori la...
gue pun nk gi cari season 1 nya..
hahhaaaa

moonie said... on 15 April, 2009

ala pinjam ngan gue la .. gue x kesah ..

tadi p umah dier,dier tutop pin2 .. sat agi nak p plak..

mie said... on 15 April, 2009

gue xnk pinjam..
gue nk trus...
plz.....
hahahaaaa

moonie said... on 15 April, 2009

alala gue lemah kalo der org memujuk camtuh..

amek la amek..kat peti ais .. belah blakang ..susah2 gue sorok tadi..

mie said... on 16 April, 2009

lor...
kat situ kan penuh sawang...
xjadi la...
gi curi tempat lain je la..
hahhaaaa

moonie said... on 16 April, 2009

huh selamat, untung aku letak kat c2

mie said... on 16 April, 2009

xpe...
gue sanggup gi cari tempat lain...
hahhaaa

shinju said... on 29 November, 2009

holla
gue pon mnat gak komik nie
tmbh2 klu gmbr die cun giler
boleh ulang byk kali
hohohoho

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new