:: utopia ::



haloha.....
td aku tgh cr brg2 aku kat bilik ni...terjumpa plak ngan koleksi utopia aku....byk jg la....kalo xsilap,dh lm aku kumpul majalah utopia ni....nsb baik de lagi....kalo ikutkan harganya....bape la agaknya......rugi jg duit aku ni....nk buat camna,ni je la majalah aku slalu layan.....

tp, skrg ni...mals plak nk bli utopia.....mungkin kn tukar mood kot.....maklum la,dh belia remaja ni....kn la matang skit.....lps ni,bli maskulin plak la......hhhaaaahhhaaaa.....xpun men health.....maklum la,sbg lelaki kacak.....jd tumpuan....terlebih perasaan plak aku ni....

sebut pasal majalah ni.....bayang kan la bila aku jd cover tuk majalah...sure meletup nya....tp xnk la aku.....keje aku skrg ni pun dh memadai...syukur je la.....apa2 pun...meh la test jd cover majalah....hehehe





0 comment on :: utopia :: :

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new