:: paris @ china ::

haloha.....
aku ada dapat email tentang keunikan paris !!!xde la pelik sangat bunyi nya.....tapi, ada yang menarik berkenaan keunikan paris ni.....iaitu keunikan paris juga dapat di lihat di china....seperti yang sedia maklum, china merupakan negara yang banyak mencetak rompak.....xmustahil, bangunan yang menjadi tarikan pun dapat diorang cetak rompak....hahahaaa!!!!
so, sesiapa yang hendak ke paris tapi budget xmencukupi....boleh la ke china saja....tambang flight xde la semahal pergi paris.....hehehe!!!itupun dari malaysia la....dapat jimat dari situ.....ingatkan dvd cetak rompak saja yang ada...hehehe.....so, untuk pengsahihan paris......cuba lihat gambar ini....
sama tapi x serupa!!!!eiffel tower ada....musee de lourve ada....arc de triomphe ada.....hahaahahaaa!!!!so, suka hati korang la nak pilih yang mana.....duit atau kepuasan???lastly, hapuskan cetak rompak....lawatilah tempat original.....hahahaaa!!!

23 comment on :: paris @ china :: :

farish izaryl @izreez said... on 23 April, 2009

wahh pingin g paris..

h3r0 said... on 23 April, 2009

mmg pandai bab tiru meniru nie...
belilah hp cina... he he..

mie said... on 23 April, 2009

rizz--->pergi jangan xpergi...best ooo!!!hehehee

h3ro--->btul tu...china the best...hahaaa

moonie said... on 23 April, 2009

oo so cik mie p china la yer..heee

wat2 xpaham lak haku..lalala

mie said... on 23 April, 2009

aahhhh....
gue gi china....
nk cr pakwe tuk moonie...
hahhaaaaa

aliaaroslan said... on 23 April, 2009

kiranya identity china ni ialah tiru identity orang laen la ek.. hehe

mie said... on 23 April, 2009

lbh kurang la...
bersepah barangan tiruan dr china...
heheheee

moonie said... on 23 April, 2009

ish susah2 lak g sampai cina

tau2 jerk..gue x suroh pon

de jumpe ker? ensem ke x? keje aper?

hahaaaa

mie said... on 23 April, 2009

lor...
kan mencari sampai ke negara china...
ada!!!keje mencetak & merompak..
hahaaaaa

Atikah HM said... on 23 April, 2009

ish ish ish~ i just knew these! hahahahaha! pergi china je lah klw mcm tuu =p

mie said... on 23 April, 2009

waduhh!!!
xreal, xbest la....
lagipun nmpak je lebih kurang...
hahhaaaa

Ikaa said... on 23 April, 2009

china memang..
suke camtuh
patutla kat skola pon suke meniru
*cehh tetibaaa...
hahaaaa
:P

mie said... on 24 April, 2009

ehh!!!
gitu plak....
cookies je yg xmeniru...
gue perceya...
hahahaaa

moonie said... on 24 April, 2009

ish yeker..xmo gue

carik la lek lok kit ..

gue ni baik..pegi la paris plak..mamat kat sn macho n ganteng2! (hee baru blaja bahasa tuh dari bibik kakak gue)

mie said... on 24 April, 2009

itu gue la...
pandai btul bibik tu puji gue...
hahhaaaa

moonie said... on 24 April, 2009

muahahaa... terguling2 gue gelak..

la bile lak pindah ke paris..x gtau pon..

pas2 plak, ganteng ke? hahaaaaa

mie said... on 24 April, 2009

pesal gelak!!!
da yg lucu ke???
hahhaaaaaa

Anonymous said... on 24 April, 2009

ni mesti nak kena inject lagi before sign on
hahahahaha

mie said... on 24 April, 2009

xperlu...
x expired lagi...
hahaaaaaa

moonie said... on 24 April, 2009

oo x lucu ker?

suri2..

hahaaa..sambong gelak!!

mie said... on 24 April, 2009

kesian plak gelak sorang2....
meh gue temankan...
hahahaaaa....

-WaN- said... on 24 April, 2009

hehe..semua benda nak tiru..
klcc diorang tak tiru ke?

mie said... on 24 April, 2009

belum lagi rasanya...
maybe, lps ni....
ada kot...
hahahaaa

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new