:: good.....funny ::


haloha......
tiba-tiba hari ni rasa rajin plak nak update blog....padahal xda mende pun nk di kongsi....cuma hari aku dapat blajo tips blogger yang menarik....kalo xsilap nama nya 'direktori blogger'...bukan apa,tgh2 blogwalking....jumpa plak dengan blog @liyannuar....

try la minta tips kat dia....sekejap je dia balas.....tu yang aku excited nak buat tu.....semua step yang dia bagi....memang senang nak paham.....banyak juga la tutorial kat blog tu.....singgah la,sapa yang mencari tutorial boleh click here kalo nak tutorial 'direktori blogger tu.....

so,dangan hati yang gembira ni....jom la layan photo kat bawah ni....menarik juga la.....teringin nak buat camni tapi xbape fasih ngan dunia trick ni.....hehee!!!layan je la....

:ahaha::ahaha::ahaha:

10 comment on :: good.....funny :: :

Anonymous said... on 06 March, 2009

senang jer nak buat cam dalam pictures tu.... dipasaran sekarang banyak dorang jual buku tuk editing ape semua.... dalam internet pun banyak tutorials... cume perlu minat jerr...
*kalo dapat buat cam yang dorang edit tu, kasi tau nurul yer, nak tengok jerr...

mie said... on 06 March, 2009

ye ke???
tu yg masalah tu....
jauh beza ngan bidang skrg tu...
tp minat tu pun ada...
apa kata nurul je la carikan..
hehheheeee

Anonymous said... on 06 March, 2009

sabonanye nurul pun dalam bidang graphic design... sebab tu nurul kate tak susah kalo nak buat... tapi kalo mie carik sendiri lagi puas hati... cube ke link ni http://www.worth1000.com/ kalo mie tengok yang dorang buat fuh.... nmpk cam real jer.. kat sane pun ade jugak ar tutorials

.:CiK ArA:. said... on 06 March, 2009

huhuh nak try lah uat toturial tue.. nampak cam kemas sikit link2 kite..hehehe

.:CiK ArA:. said... on 06 March, 2009

nurani~
best lah link tue..hehehe

mie said... on 06 March, 2009

nurul--->thankz nurul...gue akan cuba...

cik ara--->try jangan xtry....senang je...lgpun dpt jimat kan space

moonie said... on 06 March, 2009

takut lak..tgh elok2 posing depan cermin tetiba kuar image len..huh kalu aku dah lamer aku cabot...

ha'a akak leeya..btol ker nama tuh..best port in da wurl ..manyak tutorial..

mie said... on 06 March, 2009

takut ke???
jagna riso...gue kan de...
heheeeee..

moonie said... on 06 March, 2009

loo kalu lu ader pon gue cabot ..muahaahaaa..

mie said... on 06 March, 2009

bukan nya nak teman moonie...
gue nk takutkan moonie lagi...
dengan gaya hantu gak..
hahahaa

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new