:: peterpan - kisah cintaku ::




kisah cintaku

Dimalam yang sesunyi ini
Aku sendiri tiada yang menemani
Akhirnya kini ku sadari
Dia telah pergi tinggalkan diriku

Adakah semua kan terulang
Kisah cintaku yang seperti dulu
Hanya dirimu yang ku cinta dan ku kenang
Didalam hatiku takkan pernah hilang
Bayangan dirimu untuk selamanya

Mengapa terjadi kepada dirimu
Aku tak percaya kau telah tiada
Haruskah ku pergi tinggalkan dunia
Agar aku dapat berjumpa denganmu

*ulang semua nya....

Mengapa terjadi kepada dirimu
Aku tak percaya kau telah tiada
Mengapa terjadi kepada dirimu
Aku tak percaya kau telah tiada
Haruskah ku pergi tinggalkan dunia
Agar aku dapat berjumpa denganmu

:bofu_31::bofu_31::bofu_31:

10 comment on :: peterpan - kisah cintaku :: :

Anonymous said... on 05 March, 2009

ayoyo.. cam kena jer dengan diri gue ni....
ape-ape pun tu kisah lampau....
layan jerr la...

mie said... on 05 March, 2009

ooo....
ye ke.....
citer lama.....
lagipun suka dgr lagu ni....
ni antara lagu last peterpan...

Atikah HM said... on 05 March, 2009

love the song! :)

iN said... on 05 March, 2009

pak cek..neh ke lagu yg dangdut2 rap tuh..
er...

El Rosa Leya said... on 05 March, 2009

aduuyaaaiii nih versi akustic ape neh? oppsss... dgar smpai dua lagu sekaligus.. padan lah jadi konfius!.. hehehehe

mie said... on 05 March, 2009

tikah-->me too

in-->xla,lagu tu xjupe lagi...

lyana-->dua lagu???satu je la...xpasti la versi pe...hehe

moonie said... on 05 March, 2009

waduh2 peter, bestnyer ko nyanyi...kenapa cik mie minat lagu ini..beri 2 sebab cukup...

mie said... on 05 March, 2009

hmmm....
sebab???xde kaitan ngan cinta gue pun...
cuma ni antara lagu last sebelum peterpan tukar nama....
gue ni peterpan fc...hahahaa

moonie said... on 06 March, 2009

timaseh jawab soklan gue..gue pon puas ati...lalala

mie said... on 06 March, 2009

lega....
xyah nk explain banyak2....

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new