:: hana yori dango ::


haloha....
aku baru je habis tengok citer hana yori dango....sekaligus je tengok citer ni...habis satu season....kalo xde mende nak buat,suma citer bleh habis aku tengok....hahhaahaa!!!citer ni,aku dapat dari junior aku masa atas kapal....so,layan je la...lagipun .aku da tengok citer ni versi taiwan nya....meteor garden!!kalo xsilap masa skolah rendah....hehehehe

baru aku perasan,ada plak season tu....malas beno nak download.....paham2 la kalo guna streamyx....internet paling slow abad ni.....ni pun skrg tgh download citer gokusen 3...punya la slow....bukan pe,citer gokusen ni,aku dah tengok dari season 1& 2...so,kn layan la....satu lg,yankumi tu serupa cam owon....hahhahahaaa

:anoto::ahaha:

0 comment on :: hana yori dango :: :

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new