:: seri anggun (episode 5) ::

haloha.....
ok la....kali ni,aku smbung citer kisah aku onboard seri anggun....episode hari ni ttg hari raya aidiladha & christmas celebration....ms hari raya,xde la meriah sgt....coz cm officer ngan engineer je yg celebrate hari raya....crew2 lain majoriti nye philipines....lps sembahyang raya,de la mkn2 skit.....

dlm miggu tu jg,all philipines crew celebrate christmas.....so,semua cuti la....time christmas ni mmg happening...maklum la,diorang buat caroling mlm christmas tu......pastu,captain plak buat rumah terbuka (kat cabin captain).....de la mkn2...games yg semestinya ada,basketball tournement.....

kalo basketball tournement, group aku mng semua games...cayo la!!!biasa la,semua star such as, aku,apan,richard @ bonny.....xsangka plak,meriah sungguh time tu...ni aku share pictures ms christmas....













0 comment on :: seri anggun (episode 5) :: :

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new