:: seri anggun (episode 4) ::

assalamualaikum.....
hari ni, aku smbung episode ke-4 plak ye.....slama pelayaran aku ni....dh duak kali aku gi idku,egypt.....so nk pegi situ mesti la lalu suez canal....suez canal ni cam terusan la....muat2 je kapal nk lalu.....

cantik gak pemandangan kat cni...walaupun nmpk padang pasir je....tmbh2 bl sunset...mmg menarik....subhanallah....tp yg xbest nya.....byk aku jupe kem tentera....pastu ada plak tentera2 yg mengawal kat sepanjang suez canal tu...nape ek..??x aman ke egypt ni...

mmg byk la kenangan aku kat sn..walaupun xleh turun.....sempat gak aku curi ms tuk bergambo...walaupun ms tu tgh standby..hehhe...biasa la,aku ni pantang gak jupe camera....








0 comment on :: seri anggun (episode 4) :: :

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new