wah!!!!dah lama rasanya x ctive dalam dunia blog ni.....al-maklum la, sibuk dengan keje sendiri tanpa memijak di bumi yang nyata....hahahhaaa!!!!ni ada berita penting nak disampaikan...walaupun, xde la penting sangat.....esok bermula la "holiday" buat diriku.....heeheeee!!!kredit tuk member aku pinto atas gambar yang menarik ni...
so, sekarang aku berada di Narita View Hotel.....esok bermula la perjalanan pulang ke Malaysia....aku akan bertolak dari Narita airport jam 1030.....dengan menggunakan perkhidmatan MAS airlines (MH 89)...... maybe perjalanan mengambil masa 7 jam 35 minit...... dijangka sampai KLIA jam 1705.....
nampaknya, destinasi aku belum lagi tamat..... jam 2000 akan bertolak pula dari KLIA ke Alor Setar airport...... dengan menggunakan perkhidmatan MAS airlines (MH 1252).... dijangka sampai jam 2055..... sekejap saja!!!!masalahnya, siapa mau jemput aku kat airport ni..... dah la malam2 plak tu....so, tunggu dan lihat je la!!!!













